στιγμές ευτυχίας ( ασια Δημήτρης)

766 75 5
                                    

Η Ασία ηταν ξαπλωμένη σε ενα ξύλινο κρεβάτι στην καλύβα του αδερφού της ξεκουραζόταν μετα από την μεγάλη περιπέτεια της ζωής της αν δεν ηταν ο Δημήτρης εκεί θα είχε πνιγεί και ο χειμώνας θα χάνονταν για παντα δεν σκεφτόταν τον εαυτό της αλλά τους ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η Ασία ηταν ξαπλωμένη σε ενα ξύλινο κρεβάτι στην καλύβα του αδερφού της ξεκουραζόταν μετα από την μεγάλη περιπέτεια της ζωής της αν δεν ηταν ο Δημήτρης εκεί θα είχε πνιγεί και ο χειμώνας θα χάνονταν για παντα δεν σκεφτόταν τον εαυτό της αλλά τους ανθρώπους που στάθηκαν τοσα χρόνια πλάι της .
Η πόρτα της καλύβας Χτυπησε και εκείνη σηκώθηκε έντρομη μετα αποσα πέρασε ένας μεγαλος φόβος γεννήθηκε μέσα της ένας φόβος οπου δεν ήθελε καν να σκέφτεται,,ποιος είναι .,τόλμησε να πει ,μα απάντησει δεν πείρε και αυτό την τάραξε ακόμα ποιο πολυ δεν είχε δύναμης για να υπερασπιστεί τον εαυτό της η πόρτα ξανά Χτυπησε και άνοιξε μονη της σιγά σιγά εκείνη έκλεισε τα ματια της και έπεσε κάτω αγκαλιάζοντας τα γόνατα της..δυο Χέιλι φιλισαν τα χέρια της και αμέσως άνοιξε τα ματια της τα ματια του κοίταζαν τα δικά της και ενα χαμογελο φώτιζε το πρόσωπο του
<< γιατί με τρομαξες?..
<< δεν είχα σκοπό να σε τρομαξω ήρθα να σου διξω κάτι δικο μου.
Σταθικε κοντά της και την σήκωσε στην αγκαλιά του το κεφάλι της ακούμπησε στην καρδιά του ακούγοντας κάθε χτύπο της το προσωπο του ήταν χαλαρό γιατί την ένιωθε μονο αυτό ήθελε να την νιώθει κοντά του αυτή ηταν η ευτυχία του...την πήγε σε ενα ξέφωτο οπου υπήρχε μια πανέμορφη βελανιδιά πουλιά ελάφια λουλούδια καθαρός αέρας η Ασία προχώρησε μαγεμένη μπροστά και ξάπλωσε κάτω γελώντας σαν παιδι όσπου γύρισε να τον κοιτάξει και τον είδε να κλαίει ,εκείνος γύρισε απ την Άλλη και προσπάθησε να σκουπίσει τα ματια του μα ποσο χαζός ηταν πως τόλμησε να αφήσει τον εαυτό του να κλάψει και ιδικά μπροστά της.εκείνη τον αγκάλιασε απ τους ωμους και τον γύρισε πρως το μέρος της σκουπισε τα δάκρυα του και τον αγκάλιασε σφικτά!.
<< γιατί κλαις ε γιατί δεν αντεχω να σε βλέπω να κλαις.
<< δεν κλαίω εντάξει απλα δακρυζω
Εκείνη Χαμογελασε
<< και γιατι δακρύζουν τα μάτια σου?.
<<είχα πολυ καιρό να δω το χαμογελο σου είχα πολυ καιρό να σε σηκώνω στην αγκαλιά μου ειχα πολυ καιρό να πω Ασία σαγαπω θα Μήνης στο πλευρό μου?είχα πολυ καιρό να δω τον ήλιο στα ματια του Ασία αλήθεια θα Μήνης στο πλευρό μου ? Η παλι απαγορεύεται? Η πάλη είμαι λύκος? Η εσύ βασίλισσα ...
<< Δημήτρη είσαι εσύ και εγώ δεν υπαρχουν μεταξύ μας Λύκη η χειμώνας απλα μονο εσύ και εγω ποτε δεν σε άφησα επειδή ήσουν ένας λύκος ποτε για μένα ήσουν ενα αστέρι εκεί ψιλά ΠΟΤΕ μα ποτε μην σκεφτείς οτι μμισισα τον λύκο μέσα σου αγάπησα οτι ηταν δικο σου .
Ο Δημήτρης της Επιασε τα χέρια και τα έβαλε στα μάγουλα του της Χαμογελασε πριν την φιλήσει στα Χέιλι και μετα στο μέτωπο..
<< Ασία μου σαγαπω τόσο πολυ που δεν μπορω να σε χάσω μπορείς να το πιστέψεις αυτό?..
Μια απότομη βροχή Επιασε και η Ασία την μετέτρεψε σε Χιόνη και εκεί αγκαλιασμενη στον ιδιο τους τον χειμωνα υποσχέθηκαν αιώνια αγάπη και παντοτινή αφοσίωση .ο Δημήτρης έφερε πάλι την χαρά στην καρδιά της και έγινε ένας τέλειος βασιλείας στο πλευρό της

ο Δημήτρης έφερε πάλι την χαρά στην καρδιά της και έγινε ένας τέλειος βασιλείας στο πλευρό της

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Το Κορίτσι Του ΛύκουWhere stories live. Discover now