Η μάγισσες έφυγαν απτό χωριό με τους αγαπημένους τους και πλεον η Λύκη άρχιζαν να χτίζουν φιλίες μεταξύ τους είχαν όλοι πάρει το μάθημα τους και η Μαρία το δικό της όταν είδε τον τζεικομπι να πεθαίνει μπροστά στα ματια της όταν έμαθε όσα έκανε για εκείνη όσα τράβηξε για εκείνη και όσα της έκρυψε πόνεσε της έδωσε την καρδιά του την ζωή του την ψυχή του και μια θέσει στην καρδιά του ακόμα έβλεπε της τύψεις στα ματια του αλλά θα πάλευε να τον κανει να ξεχάσει ,έβαλε ζεστό νερό σε μια λεκάνη και μπικε στην καλύβα του η μάγισσα τον είχε ζωντανέψει αλλά ο υψηλός πυρετός δεν έλεγε να πέσει έβλεπε συνέχεια εφιάλτες και φώναζε δυνατά το όνομα της ,η Μαρία έβρεξε το πανί και του καθάριζε το προσωπο ηταν τόσο ομορφος ο μόνος λύκος που ξεχώρισε ποτε της δεν είχε καταφέρει ουτε σε μικρή ηλικία να τον φοβηθεί ουτε και να τον μισήσει θα πέθαινε γιαυτον και παλι την έσωσε την είχε αλλάξει για να μην την χάσει στην αρχή του έριξε το βάρος μα αργότερα είδε οτι ένας λύκος δεν είναι απλα ενα τέρας ζούνε και τρέφονται και με ζωα αγαπάνε της γυναίκες τους και κανουν παιδιά ζουν και ματώνουν κλαίνε και ξέρουν απο πόνο όχι όλοι αλλά εκείνος ναι εκείνος ηταν τοσα πολλά για εκείνη φοβόταν μια ζωή τι θα έλεγε η μητέρα της για τα αισθήματα της τι θα έλεγε για το παιδι της που αγάπησε εναν τετειον άντρα πλεον ήξερε οτι δεν θα έλεγε τίποτα διότι και εκείνη αγάπησε το ίδιο λάθος ,άπλωσε το χερι της και χάιδεψε το προσωπο του ευθύς τα ματια του άνοιξαν και την κοίταξε με αυτά τα πληγωμένα ματια ..
<< γιατί με έσωσαν?
Η Μαρία τον κοίταζε έκπληκτη.
<< τι σημενει το γιατί?
<< ΠΡΟΤΗΜΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ..
εκείνη βάζοντας δυνατά κλάματα σηκώθηκε πανω έξαλλη
<< ΤΟΛΜΆΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ?? ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΓΩΙΣΜΌ ΓΙΑ ΤΟΝΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΜΕ ΕΦΕΡΕΣ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΛΥΚΟ ΕΕΕ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥΥ ΠΟΥ ΕΝΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΑΓΑΠΑΩ ΠΡΟΤΗΜΗΣΕΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ? ΕΠΙΔΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΤΎΨΕΙΣ ΕΓΩ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΑ ΒΛΑΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΓΑΠΑΩ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ....
ΑΝΟΙΞΕ την πόρτα της καλύβας έτοιμη να φυγή όταν τα μπράτσα του την αγκάλιασαν απο την μέση σηκώνοντας την ..
<< σαγαπω μην με αφήσεις θα κάνω τα παντα για εσένα μα μην μου ζητάς να μην με μισώ εκανα τοσα πολλα<< πάψε πάψε τα ματια σου τα έχω ερωτευτεί γιατί βλέπω τόση λύπη που ουτε τα δικά μου δεν έχουν μην έχεις τύψεις η μητέρα μου θα καταλάβει τα αστέρια που μπήκαν μέσα σου ηταν σε ενα απο αυτά και τώρα σου δίνει δύναμη εκείνη έχει καταλάβει σε έχει αγαπήσει σειρά σου να αγαπησεις εσένα ακούς?
<<Σου υποσχομε σενιοριτα μαζι θα χτίσουμε ενα σπίτι για εμας..
<< θα μαγαπας για παντα?
<< σι σενιοριτα τε αμο τε αμο ....
Του Χαμογελασε και ο χρονος πέρασε με αυτό το χαμογελο πεντε χρόνια μετα σε ενα δικο τους σπίτι με τον άντρα που αγαπούσε και τον αδερφό της έκαναν δικά τους όνειρα η Μαρία ηταν έγκυος και σύντομα θα γεννούσε ενα πανέμορφο κοριτσάκι ,ο τζεικομπι άναψε το τζάκι και φιλισε την κοιλιά της γυναίκας του το μωρό κλοτσούσε και όλοι άκουγαν την καρδουλα του πόνοι αρχισαν να την χτυπούν το μωρό ερχόταν πόνοι γέλια και ενα παιδικό κλάμα σφράγισε την ευτυχία τους ο τζεικομπι Επιασε την κόρη του στα χέρια του ..
<< κορούλα μου χάρη στης μάγισσες έζησα και βρικα την ευτυχία πλεον το όνομα σου θα είναι Αναστασία !!!!!...
Με την αναγγελία του ονόματος εξω άρχιζε να χιονίζει και το φεγγάρι έλαμψε στον ουρανό χαρούμενο......Τέλος......
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το Κορίτσι Του Λύκου
FantasiaΤι γίνεται οταν ενα αθώο κορίτσι μπλέκει σε μία κατάσταση Αγάπης και μίσους,εκεί όπου στην πραγματικότητα ο χειρότερος της εφιάλτης είναι κι μεγαλύτερός της έρωτας;