Ή Μαρία στάθηκε πίσω από ενα δέντρο και κοίταξε τον λύκο πανω στον τεράστιο βράχο, ενα χαμόγελο ξέφυγε απο τα χείλη της, και άρχισε να τον πλησιάζει, αλλά το πόδι της μπλέχτηκε σε ένα ξύλο, με αφορμή να χτυπήσει τον αστράγαλο της, και να μην μπορεί να το αφαιρέσει.
μια δυνατή κραυγή πόνου ξέφυγε απο την Μαρία, και ο λύκος γύρισε απότομα, τα ματια του αστραψαν, και με απίστευτη φορα, έτρεξε και με τα δυνατά του δόντια πέταξε το ξυλο μακρια της.
Η Μαρία τον κοίταξε στα ματια αλλά τα μάτια του λύκου κοίταζαν την πληγή στο ποδι της,
Έμεινε παγωμένη .
όταν σταγόνες απο δάκρυα έτρεξαν απο τα ματια του τζεικομπι πανω στην πληγή της, αμέσως ο πόνος της έφυγε και η πληγή έκλεισε.
Ο λύκος έκανε ενα βήμα πίσω,και απο ένας τρομερός λυκάνθρωπος, πήρε Την ανθρώπινη μορφή του.
τα μελαχρινά μαλλια του επεφταν βρεγμένα στο πρόσωπο του ,απο τον ιδρώτα.
τρέχοντας η Μαρία τον σκέπασε με την κάπα της, ενώ ο τζεικομπι την κοίταζε βαθιά στα ματια , όταν αρπάζοντας την απο τα μαλλιά, άρχισε να την φιλάει, η Μαρία τον αγκάλιασε απο τους ώμους , καθώς τα χέρια του τζεικομπι άγγιζαν τα μάγουλα της
<< Μαρία μου>>!!!
Ή Μαρία τον κοίταζε με αγάπη.
Όμως μέσα σε τοσα αναπάντεχα γεγονότα ξέχασε πως το μαχαίρι της ηταν στην κάπα που τον είχε σκεπάσει, πάγωσε στη θέση της. τώρα τι θα έκανε ;.
ο τζεικομπι ακούμπησε μαγεμένος την κάπα της, για να μυρίσει το άρωμά της, αλλά καταλάθος άγγιξε κάτι στην τσέπη της .
Βάζοντας το χερι του να πιάσει το αντικείμενο, έμεινε ακίνητος να την κοιτάζει στα μάτια, όταν ενα μαχαίρι βρέθηκε στα χέρια του , με ενα παγερό βλέμμα και με μια κίνηση έσπασε το μαχαίρι στα δυο, σηκώνοντας το κορμί του πανω, πετώντας την κάπα που του είχε δώσει,μέσα από το πρόσωπο της.
Ή Μαρία δεν ήξερε τι να του πει ,τώρα το βλέμμα του ήταν γεμάτο από μίσος.
να είχε καταλάβει άραγε ,οτι εκείνη θα αυτοκτονούσε και θύμωσε.;
Της χάρισε ένα ψυχρό βλέμμα ,έτοιμος να αποχωρήσει.
<< ΤΖΕΙΚΟΜΠΙ ΣΤΆΣΟΥ ΜΗΝ ΦΕΎΓΕΙΣ!!ΓΙΑ ΕΣΈΝΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ>>...
Τοτε εκείνος γύρισε και γέλασε νευρικά.
<< ήρθες να με σκοτώσεις για το καλό μου? Ή για να ξεπληρωσεις την σάπια Ζωή μου? Μαρία απόψε νόμιζα οτι ήρθες γιατί ένιωθες κάτι για εμένα, ο ηλίθιος αυτό πίστεψα, που να φανταστώ οτι κρύβεις τέτοιο μίσος μέσα σου; σήμερα δεν ήρθες διότι με αγαπάς, ήρθες να με σκοτώσεις, μα τώρα είναι η ώρα για αληθειες Μαρία!!!ΣΑΓΑΠΑΩ!!!ΚΑΙ ΓΝΩΡΊΖΩ ΤΙ ΣΟΥ ΈΧΩ ΚΑΝΕΙ, ΑΛΛΆ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΜΟΥ ΈΚΑΝΕΣ ΕΣΎ? ΌΧΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΏ.
Η Μαρία έπεσε απο τα σύννεφα, δάκρυα έτρεξαν απο τα μάτια της.
πως μπόρεσε να σκεφτεί κάτι τέτοιο; εκείνη θα εδωνε την ζωή της γι αυτόν, τον αγαπούσε , τον αγαπούσε αληθινά,το μαχαίρι ηταν για εκείνη, ποτε δεν θα μπορούσε να τον σκοτώσει, ποτε!!! θα άξιζε να πεθάνει γι αυτόν, και τώρα που τον έβλεπε να μεταμορφώνεται και να φεύγει, ένιωθε άδεια, και πλήρως νεκρη.
νεκρη μακρια του...
ESTÁS LEYENDO
Το Κορίτσι Του Λύκου
FantasíaΤι γίνεται οταν ενα αθώο κορίτσι μπλέκει σε μία κατάσταση Αγάπης και μίσους,εκεί όπου στην πραγματικότητα ο χειρότερος της εφιάλτης είναι κι μεγαλύτερός της έρωτας;