Dönüm Noktası

676 68 9
                                    

...
Kendimi fazlasıyla yorgun hissediyordum. Gözlerim kararıyordu ve ne yaptığımı bilmiyordum. Bulduğum bir banka oturdum. Biraz kendime gelince ayağa kalktım ve yoluma devam ettim. 

Uzun bir yolun ardından sonunda evime varabildim. Hemen kendimi yatağa attım ve gözlerimin kapanmasına karşı koyamadım.

Karşımda bir kadın duruyordu. Olması gerektiğinden çok daha gerçekçiydi. Bana doğru bir kaç adım attı. Kollarını birbirine bağladı.Sonra konuşmaya başladı:

-- Ben Alice. Senin bilmediğin bir dünyadan geliyorum. Sana çok uzak olan bir yerden...

Dinliyordum onu sadece. Bu nasıl bir rüya diye anlam vermeye çalışıyordum.  Alice konuşmasına devam etti:
-- Sen,yolda gördüğün herhangi birisi gibi sıradan değilsin.Sen seçilmiş birisisin. Bugün şu saatler içinde sana sunacağım seçeneklerden birini seçeceksin Emma.... Hayatına istersen olduğun yerden devam edersin, ölümlü olarak.. İstersen de senin, ailenin, arkadaşlarının yaşadığı dünyayı kurtarırsın,ama bu dünyayı bırakıp benim dünyama gelirsen.

Anlamamıştım ne demek istediğini. Sordum:
--Nasıl yani, söylediklerini anlayamıyorum.

--Sana sunduğum ikinci seçeneği seçersen eğer, şu an yaşadığın dünyayı bırakıp benim ve ben gibilerin yaşadığı dünyada yaşayacaksın. Ve aileni, bütün sevdiklerini unutacaksın. Onların yaşadığı dünyayı kurtarıp onların hayatını güvence altına alacaksın, onların koruyucu meleği olacaksın. Bu dünyanın sonu geliyor. İlk olarak bunun farkında olmalısın.Ama eğer birinci seçeneği seçersen kaldığın yerden devam edeceksin hayatına. Karar senin..

Ne yapacağımı bilmiyordum.
-- Ama bu hiç adil değil...

--Hayatına devam edebilirsin. Seni seçmen konusunda zorlamıyoruz. Eğer bizi seçmezsen bütün bu yaşadıklarını unutup hayatına devam edeceksin.

--Ama benim hayatıma girip bana yeni seçenekler sunuyorsunuz. Benim kafamı karıştırıyorsunuz. Hayatıma normal bir şekilde devam etsem ne olurdu!

--Sen bizim dünyamız için önemli birisisin Emma. Sana ihtiyacımız var. Benim fazla vaktim kalmadı. Gidiyorum ve yarın tekrar geleceğim. Yarına kadar seçimini hazırlamış ol.

Uyanmıştım. Evime geldiğimden itibaren sadece 10 dakika geçmişti. Gördüklerim sadece bir rüyadan ibaret miydi? Sanki saatlerce uyumuşum gibi kendimi dinç hissediyordum. Annem akşam yemeği için beni çağırıyordu. Hırkamı giyip odamdan çıktım. Merdivenlerden inerken rüyamda gördüklerim beynimde yankılanıyordu. O kadın... Nasıl o kadar gerçekçiydi. Bir an gerçekten öyle olduğunu düşünmeye başladım. Sonra vazgeçtim. Saçmalıyordum. Sadece bir rüyaydı...

...

Bir gün geçmişti o rüyanın ardından ve uyumak istemiyordum. Aklımda gerçek olabileceğine dair şüpheler vardı ve benim hala bir kararım yoktu. Ama uyku çok fazla bastırıyordu. Dayanabileceğimi sanmıyordum.

Yeniden Alice... 

--Kararını verdin mi? Biliyorsun ki bugün karar vermen lazım. Hemen. Şimdi...  

--Ben, ben...

Arkadaşlar ilk kitabım bu benim. Ciddi anlamda yazmayı düşünüyorum. Okuduktan sonra vote verirseniz beni çok mutlu edersiniz. Küçücük bir yıldızı doldurmayı çok görmeyin...

6. HİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin