YENİ Bİ DÜNYA

241 57 4
                                    

-- Alice burası.. burası çok güzel.
-- Sonsuz hayat seni bekliyor Emma. Ama öncelikle söylemeliyim ki burada çok sıkı kurallar var. İlk zamanlar bu kurallara uymakta zorlanabilirsin. Zaman geçtikçe alışırsın ve yaşamının bir parçası haline gelir. Senin gibiler çok çabuk alıştı bu duruma.
--Senin gibiler???
--Burada yaklaşık 10-20 tane daha seçilmiş var. Şimdi gel sana kalacağın yeri gösteriyim.
--Tamam gidelim.
                           .................
Etraf yemyeşildi. Yani resmen mavi ve yeşil her yer. Kalacağımız yer yurttu ve küçük bir gölete bakıyordu. Geldiğim dünyada hiç böyle bir yer görmemiştim... Geldiğim dünya.. Ömrümü geçirdiğim dünyaya resmen geldiğim dünya diyordum. Ne acı... Ailem şimdi kim bilir ne yapıyordur. Aniden kaybolduğum için şimdi nasıl endişelidirler!? Daha yeni gelmeme rağmen özlemiştim onları. Ama unutmamalıyım ki,onlar için buradayım,onlar için hayatımı bırakıp geldim...
                          .............. 
--Evet Emma. Kalacağın oda iki kişilik. Oda arkadaşın büyük ihtimalle eğitimdedir.
--Ne eğitimi?
--Sana olacakları başından anlatayım. Sen sonuçta buraya geldiğin dünyayı kurtarmak için geldin. Burada oturarak insanları kurtarabileceğini düşünmüyorsun her halde. İnsanlar burada gruplara ayrılır ve seçtiği grupta ilerler. Sana bu grupları anlatacak birisini göndereceğim birazdan. Ayrıca burada da iyi insan olduğu kadar kötü insanlar da var. Burada onlarla da savaşmak zorundayız.
--Tamam anladım. Peki eşyalarım??
--Gerekli olan her şey dolabında,istediğin şeyleri orada bulabilirsin.
--Teşekkür ederim Alice .
--Önemli değil Emma. Dinlenebilirsin. Birazdan grupları anlatmak üzere birisi gelecek. Sen de seçimini yapacaksın.
--Tamam.
                          .................      
Seçimler..Hayatım buydu benim galiba. Hepsi de hayatımı değiştirecek kadar önemli,zorlu.. Neyse bunların üstesinden de gelirim elbet.Alice'in de dediği gibi"Sonsuz hayat,yeni bir dünya beni bekliyor"...

6. HİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin