1 HOOFDSTUK:

198 12 1
                                    

{Point of view; Rue}

Ik hoor al allerlei gerommel komen van beneden, maar ben namelijk; alweer,  te lui om op te staan.

Peter pan trekt me samen met hem mee uit het raam; duidelijk naar Neverland dus.

"Omg, ben ik nu een Lost Boy?" Vraag ik duidelijk enthousiast

Peter pan draait zich om en bekijkt me van top tot teen met zijn hazelnoot alike ogen.

En zegt.

"BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP



Net als een kat die net een hond heeft gezien; loopt de defenitie van mislukking MIJN kamer binnen

"Welp, die brunette van gisteren zit te praten met ma!" Rattelt de mislukking aka mijn broer door.

"Oh nee, je meent het?" Vraag ik plagerig.

Ik en mams weten heus wel dat Jonah, zo noemt hij, elke avond een andere "chick" meeneemt thuis die de volgende dag dan bij ons komt informeren over Jonah's skills in bed.

Wat echt teveel overbodige informatie is.

"Geez, wat ben jij een goede zus en laten we niet vergeten dat ik nogal tijd die foto heb op mijn gsm van-"

"Zwijg!" Antwoordt ik razend voordat hij die f*cking zin gaat afmaken.

"Jaja, ik snap het ligt een beetje gevoelig bij onze baby Rue." Plaagt hij door.

Maar nu is het mijn ronde.

"Oh ja, die "chick" van vorige week heeft mij zeer uitbundig vertelt dat je nogal tijd niet zelf een condoom rond je lul kon trekken."

"WTF, ZEG JE NOU?!"

Holy Ghandi, die is boos!

"Jij, jij-!" Hij kan niet meer uit zijn woorden komen teken; hij is ZEER boos.

Één ding dus;

"RUN." Schreeuw ik voor ik door mijn al-open deur loop van de trapleuning glij en uiteindelijk uitkom in de hal.

Ik check even of mijn broer achter me is of niet.

Duidelijk wel.

In een instantie springt mijn broer op mijn gewonde rug.

"Jij biep biep biep-." Roep ik, die biep's staan ervoor al die scheldwoorden die ik heb gebruikt.

"Ik wist het." Mompelt Jonah

"WAT WIST JE, LULLEKOP?!"

Hij jogt naar de keuken waar mijn moeder ons een eitje klaarmaakt; zoals elke ochtend eigenlijk.

Uiteindelijk fluistert hij wat in haar oor en kijkt mijn moeder me even aan zoals; wattehellvoormisbakselbenjij.

"Rue Maria Nicole Moore, wat heb ik je vertelt over vechten met die gangs?" Vraagt ze sluw met haar wijsvinger op mij gericht.

Fuck you, Jonah.

Badbadboy Vs BadGoodgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu