Zie Max^^^
Pov Lara
"Dus hij heet Nathan?"
"Jup"
"En wat voor guy is dit srs hij hangt de hele tijd de pedo uit."
Hij begon te grinniken en een paar seconde later barst hij in het lachen uit.
Ik keek hem met één opgetrokken wenkbrauw aan.
"Wel je kan zeggen dat hij wel 'de pedo' uithangt bij elklekker meisje" zei hij met een knipoog.
Ik voelde me lichtjes blozen wait what the- nope ik ga echt niet blozen...tochwel damn
" Hallo? Ben je er nog?" Vroeg hij ik schrokt uit mijn gedachten waar ik al mijn trouw plan overliep en antwoord :" Jaja"
Opeens werd er ruw aan mijn mijn pols getrokken en voor dat ik het wist was ik stevig tegen een boom gedrukt...Nathan damn je hebt heel het moment verpest met je festisch eikel!... Wacht wat zeg ik er was helemaal geen moment ofwel?
Als ik recht voor me kijk zie ik de ijzige blauwe ogen van Nathan ze lijken alsof je een koud zouden geven van de nul nada zero gram vrolijkheid of sympathiek in em had.
Wat zeg ik weer het is tenslotte Nathan weer die fabels van badboys etc BOEIT ME DUS ECHT NIET!
Don't cliché me boiiiii.
Ik wou hem weer opnieuw slaan als opeens Max het opnam:
"Ey! Laat haar met rust, mate!"
"Wie ben jij dat om dat te beslissen!"
Nathan draaide zich ik de richting van Max en ziet pas nu de persoon die hem aansprak.
"Max"
"Laat haar met rust."
"Sworry Maxxie maar deze chick heb ik al" zegt hij met een sarcastische toon.
Mijn bloed begon zacht te koken, "ik ben geen bezit hoowr! En helemaal niet van een pedo zoals jou!"
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient