Hoofdstuk 1o

96 11 1
                                    

^Quinten

"Wat doe JIJ hier weer?"
"Weer in voor een gevecht of sex?" Vraagt hij sluw.
Fuck hem i swear ik ga hem killen
Hij stond te dicht te dicht...
Ik zie uit mijn ooghoeken nogal tijd huilende Rosa.  Ocharme die vrouw zo een zoon hebben.
Ik duw zijn wijsvinger weg, misschien ietsje te hard want hij geeft mij een waarschuwende blik.
'Mevrouw Rosa ik zal er maar weer vandaar gaan.' Zeg ik met een nogal heel ongemakkelijk lachje.
Ik verlaat de woonkamer en ging door de lange gang met houte planken en witte muren waarop vele schilderijen hingen voorbij tot aan de voordeur ik deed de deur achter me dicht en zoek even naar mijn sleutels in mijn broekzak.
Opeens word ik op een onhandige manier tegen de buitenmuren aangeplakt.
De persoon trekte mijn arm er bijna uit dus ik volgde hem maar tot in de achtertuin waar een grote mooie zwembad lag die heel mooi verlicht was net zoals bij ons.
Wacht.. Ik wordt hier misschien meegelokt door een of ander verkrachter die me dan nog gaat verkrachten in de tuin van de jongen die ik ozo haat.
Weer werdt tegen een muurtje geduwd maar deze keer aan een klein schuurtje die wat verder uit het zicht stond van het huis daarom had ik die nooit opgemerkt!
Back to the point.
Ik moet me echt loskrijgen!
Ik probeerde de persoon van me af te duwen en roepte:
'VERKRACHTING!HELP!HELP ER IS IEMAND DIE MIJ WILT VERKRACHTEN HELP!' Schreeuw ik luidkeels.
De persoon voormij begon te grinniken en ik had al door van zijn dom varken geluid die hij maakt tijdens hij grinnikt dat die persoon dat ik dacht die me ging verkrachten alleen maar de enige echte Nathan was wow zo een toeval weer zoow cliché.
'Wie wilt jouw verkrachten, serieus?'
'Als ik nu de situatie onderzoek ben jij die wie.' Zei ik met rollende ogen.
Die eikel me eerst de stuipen op mijn lijf jagen en daarna me nog spastisch uitlachen niet dus.
'Prinses doe nou niet zo moeilijk.'
'Ik wist wel dat je voormij kwam naar mijn huis had ik nou geen gelijk dat je me wilde!' Ik facepalmde mezelf van binnen, hoe kan een persoon zo van zichzelf volzitten?
"Wacht, wat?"

"Wassup, babe?" Vraagt de pedo.

"Woon JIJ in dit huis?"
Zeg nee needat kan niet...

"Jup" hij grijnst voldaan.

"Heb jij een broer die Quinten heet..?"

"Ja, maar ik hou er niet omover te praten."

Fuuck fcuuuuuckkkkkkkkkk

Badbadboy Vs BadGoodgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu