-Pov Nathan-
Ik wist wel heus dat ze niet voor mij is gekomen, maar het was echt leuk om haar verwarrende blik te zien. Wat wel teleurstellend was eigenlijk.
-Pov Lara-
Hij keek me met een te geamuseerde blik aan wat me een verwarrende blik gaf.
" dus je bent de lid van XW gan~"
Voordat ik nog mijn zin kon afmaken voel ik zijn lippen ruw gedrukt op de mijne.
In één woor uitgelegd walgelijk!
Hij dacht dat hij mij zeker had veroverd ofzo want na minder dan 10 seconden vraagt hij om toestemming... Wat ik natuurlijk niet gaf duh!
Toen ik eindelijk een beetje bij mezelf kom druk ik Nathan van me af.
Vuile pedo serieus ik ken hem nog maar minder dan 24 uur en hij zoent me al...dit is echt ..
Ik duw hem naar achter iets wat hij duidelijk niet heeft verwacht want hij verliest zijn evenwicht en valt in het zwembad.
Goed voor hem!
Zonder nog maar een woord te zeggen stap ik naar huis.
Ik pak mijn sleutelbos en zoek de juiste sleutel.
'Yes, got you!'
Ik steek de sleutel in het slot en laat de deur met een klein gekraak opengaan.
Eenmaal binnen gooi ik mezelf op de zetel.
En denk na over mijn de eerste dag.
Ik heb eigenlijk geen enkele vriend of vriendin gemaakt.
Tenminste als je dat meisje van chemie meetelt die naast met zat en met me een converstatie begon...hoe heet ze alweer ... Perrie ja dat was het!
En daarnahet incident met Nathan wat natuurlijk morgen ook wel ik het roddelkrantje van de school zou staan.
En Max *dreamy face* geen enkel woord kan uitleggen hoe blij ik was om hem te ontmoeten.
Ja, ik Lara de badass-kid van mijn vorige school had wel vele crushs maar diewaren wel een pak ouder maar jah de oudere hebben dan ook geen puisten meer😂
Mijn gedachten slipoen even weer naar Quinten hell yeah hij was een van die dudes...
Piep piep
Ik pakte effe mijn gsm uit mijn kontzak.Onbekend: Hey Lara! Zou je met mij morgen willen gaan shoppen voor het feest van Nathan? X Perrie
Ik antwoord maar direct.
Lara: Nice! Komt ik orde, waar wil je afspreken? X Lara
Perrie🦄❤️: Bij de winkelcentrum zelf?
Lara💣💁🏽: Is goed!😘
Ik sluit mijn gsm af en zet de nieuwe aflevering van 'Supernatural' op ik ben echt zot op de serie vooral op de acteurs dan lmao
~Volgende ochtend~
Vandaag is het dinsdag in het geval dat jullie dat niet wisten:)'Wake me up! Wake me up ins-!'
'Stomme kut klok!' Schreeuw ik het uit niet dat iemand het zou horen er was toch niemand.
Ah ja mijn broer is met zijn klas op verkenning in de Alpen.
Pfieuw blij dat ik daar niet bij ben.Lonleyyyy i am still lonleeyyy.
I have nobody😂😏Ik wreef mijn ogen uit en gooi het lekker warme donsdeken van me af.
Een rilling vindt al direct plaats vanaf mijn rug tot aan mijn kleine teen.
Ik doe mijn schapenslofjes aan die ik had gekregen van mijn grootouders toen de naar Duitsland waren gegaan.
Ik slof mijn kamer uit opzoek naar de badkamer, ik was namelijk nog niet helemaal gewend aan dit hele 'nieuw' gedoe.
Ik doe vlug mijn pyjamas uit en spring in de douche...letterlijk sprong wat natuurlijk weer een zeer domme actie was.
Want mijn rechtervoet was blijven hangen aan het steegje van de douche waardoor ik met een klets op de mozaïke vloer lag.
Echt leuk!-.-
Toen ik helemaal klaar was met het vloeken en klagen van de architecten die dit huis hadden gebouwd ging ik op een menselijke manier in de douche staan en laat de warme water stralen over me heen gaan.
Eenmaal klaar doe ik een skinny highwaist grijze gescheurde jeans aan en een rood geblokte hemd met daaronder een witte croptop waarop stond 'basic just won't do'.
Ik glij naar beneden via de trapleuning wat ik altijd deed en liet me zakken op een stoel aan tafel.
Kijk me hier nou zitten zou zielig aan een tafel van zes.
Waarop zes vragen jullie jullie zelf.
Gewoon voor als de familie langskomt.
Wat ze toch bijna nooit doen.
Ik eet vlug een boterham en pak mijn longboard, ik zet ook vlug mijn eastpack met een zwart-wit print en skate naar school onderweg denk ik aan gisteren waarom heeft Nathan mij gekust kon hij nou niemand anders vinden?
En Quinten,
De vragen spookten in mijn hoofd.
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient