HOOFDSTUK 2:

131 12 3
                                    


~Nathan~

Ik stond extra laat op deze ochtend zodat ik het uurtje wiskunde kon missen, ik ben er namelijk f*cking slecht in en Mevr Keppens maakt de zaak nog erger met haar vette haren, streng gezicht en die zwarte typische leraars bril op haar heksenneus.
Toen ik opstond was het al acht uur, goed genoeg dacht ik bij mezelf.
Ik stond op en deed en losse zwarte jeans aan die naar beneden zakte waardoor je mijn boxer van Calvin Klein zag daarop had ik een simpele witte tshirt aan gedaan met mijn lievelings paar Vans.
Nadat klaar was ging ik naar beneden op mijn gemak mijn moeder zat zoals gewoonlijk te discuseren met mijn vader over de problemen in het huis, hun job etc .
Toen ik uit de deur ging roepte ik nog "DOEI!" Maar volgens mij hadden ze het niet eens opgemerkt weer zoals gewoonlijk.
Toen ik eenmaal aankwam op school met mijn porsche stond de concierge al te wachten op mij hij kende mij zo te zien al te goed.
Hij deed de poort open van de school en zei " Ga maar ook bij de directeur langs" Heel neutraal alsof het de normaalste zaak op de wereld was.
Ik had dus echt geen zin om naar de rot directeur te gaan en weer een of ander belachelijk smoesje te bedenken want daar was ik wel heel goed ingeworden.
Ik ging buiten op het grote plein van de school je had een kleine gedeelte waar de voetbalveld stond waar ik nogal veel uithangde en aan de andere kant een stukje met bomen en banken daarbij opzich ga ik daar nooit heen daar zitten alleen maar koppels of die depressieve emo's.
Toen ik even het terein scande of er nog een van men maten er nog waren veel mijn oog op een meisje ongeveer even oud als ik die op de bank lag en iets aan het tekenen was.
Ik ging op haar af want ik zag dat ze nieuw was en wou wel de eerste zijn de met de nieuwe haar gevoelens ging spelen.
Ik weet niet echt sympathieke maar boeit het me alsof?

POV LARA
Ik keek direct achter mijn en zag het wonderlijke lichaam en het perfecte hoofd.
Hij had heldere blauwe ogen en met gel naar boven opgestoken blond haar door zijn spannende witte bloos zag je zijn sixpack al uitkomen, maar alles liep mis toen hij zijn mond open deed.
"Hey Cutie, bevalt het zicht je?" Vroeg hij met een grijns op zijn gezicht.
Ik denk dat ik daar geen echte antwoord moest op geven want zijn ego had me net als een tornado onvergeblazen .
Ik antwoordde:"Ik zal maar gaan zodat je ego nogmeer plaats heeft, pedoface"
Hij keek opgeschrokken naar mij toe maar dat veranderde direct in een grijns"Pedo?" Vroeg hij "Ja"antwoordde ik
Hij begon te lachen ik stond op een pakte al mijn boeken in.
Toen hij opeens mijn pols pakte en vroeg " Zo schoonheid waar ga je naartoe ik kan je leiden als je wilt?" "Naar de directeur"zei ik met een schorse stem.
Hij keek me met grote ogen aan en zei " Owh een badgirl zie ik"zei hij met een knipoog die nogal zwoel en sexy was omg wat denk ik nu weer!
Hij is super sexy je moet het toegeven.
Neej hij is weer een of ander badboy die elk meisje ik bed wilt!
Maakt het veel uit.
Ik doe ook hetzelfde *grijns*

Hallotjes :)
Ik ben zeer blij dat jullie mijn boek leuk vinden tot nu toe ik ga zoveel mogelijk proberen updaten maar ja jullie weten wel school dus jah:D

Badbadboy Vs BadGoodgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu