^ Melissa
Pov Lara
Toen ik klaar was met de discussie met mijn gedachtes viel het mij op dat hij nog altijd mijn pols beet had.
Ik trok mijn pols op een ruwe manier uit zijn handen waardoor hij moest lachen.
Hij heeft echt een hemelse lach
Wat... Neej helemaal niet dus.
Opeens ging de bel en ik zuchte ik was echt blij maar toen dring het mij door dat het tussentijd was fluff.ECHT HÉ!Pov Nathan
Voor een meisje had ze echt lef zomaar haar pols zomaar wegtrekken van MIJ.
Ik wou net naar voor leunen om iets sexy te fluisteren in haar oor maar toen ging de bel echt serieus?!
Karma haat mij.
Opeens hoorde ik het geluid die ik namelijk allang gekend had dezelfde soort dure stilletos die op het pad tokken van het terrein, het was dan ook niemand minder dan Melissa.
Ze is echt een gemakkelijk (A/N aYE je weet natuurlijk wat hij bedoelt *pedoface*) en voor haar vriendinnen geldt ook hetzelfde.
Ik draai me om naar haar toen opeens de nieuwe meid het op rennen zet, fuck it, ik wou haar nog inhalen maar ik had al door dat ze daarvoor ietsje te snel was.Pov Lara
Eindelijk ik was kunnen ontsnappen van die pedo, wie was trouwens die opgemaakte poedel daar met haar plakkertjes. Ieuw ik haat zo een types.
Eenmaal dat ik ver genoeg was van hem stop ik met lopen, ik kijk op het rooster en zie dat ik nu biologie had. Ik vond dat vak ten opzichte van vorig jaar zeer gaaf want mocht ik van de leraar een dode konijn opensnijden natuurlijk werd ik wel verklaard als sadist maar who cares.
Eenmaal toen ik door de gangen ging om een beetje vroeger te zijn in de klas werd ik ruw tegen de kluisjes geduwd guess who it is? Natuurlijk weer die pedo hij had een grote grijns op zijn gezicht.
Als het niet van hem en zijn karakter afhing vond dit ik wel z'n cliché scene uit een boek.
Mhhmm.
Zijn vrienden juichen hem aan ...voor wat? Oh neeeh! Iedereen van de school kwam al in een halve cirkel rondom ons twee staan.
Nauw laat die cliché scene maar vallen hoor.
Neen mevrouw, geen cliché bij dit verhaal.
Hij kwam opeens bij men oor en fluistert "Niemand ontglipt mij"zei hij weer met zijn hese zwoele stem serieus zwoel aan wat denk ik deze pedo gaat mij aanranden voor de helft van de school en ik ga zeggen dat hij een zwoele stem heeft nee dus!
Wattefuck betekent zwoel eigenlijk?
Fml-__-
Deze keer kwam hij dichter bij mijn lippen iedereen keek ons aangespannen aan alsof ze het nieuwe recept van Taco Bell gingen te horen krijgen.
Snap, teug bij de zaak.
Ik moest ingrijpen toen zijn gezicht nog maar millimeters weg was van de mijne, beurk, maak ik mijn hand uit zijn greep en slaag hem in het gezicht.
yaYAy head-shot 1000 xP!!!!11!!!!
Hij keek me ongelovig aan en pakt mijn pols weer greep deze keer sterker.
Ik zweer het deze gast heeft een fetisch van polsen aan te raken, ieuw.
Ik heb maar een oplossing wat ik niet direct heb willen doen want deze zelfdefenstechniek kan je jouw tegenstander, man, zijn voortplanting beschadigen hehe.
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient