Hoofdstuk 12:)

105 6 0
                                    

~pov Lara~

Eenmaal aangekomen op het plein van de school blijkt het echter dat ik twee uurtjes vrijtijd had.
Kut,kut,kut en kut!
Waarom gebeuren zo stommigheden alleen maar bij mij?
Na een tijdje op het plein van de school te hebben staan na te denken beslis ik om naar die skateterrein te gaan, ik heb het ook maar recent gevonden op een zaterdag avond weer alleen zoals gewoonlijk.
Mabon, geen tijd om een hele levensverhaal hier op te schrijven!:0
Ik draai met een vlotte beweging rond wat een geschrokken blik leverd van een paar opgetutte poedels die zeker dachten dat ik die skateboard had meegenomen om 'cool' te zijn.
Echt, alsjeblieft God geef deze armzalige mensen een leven!
Jezus take the weel .

*na 5 minuten*

Ik ben eindelijk aangekomen bij het park als ik opeens tegen de grond geduwd wordt ..Nathan...nee hoor gekkies maar hij lijkt er wel op alleen deze was schattiger.
Het was namelijk een mooi gekamde labrador ik schat nog zoiets van 4 of 5 jaar oud.
Ik zet me recht en begin het hondje braaf te strelen.
Toen er opeens een gebrul van de andere kant van het skatepark.
'KAI WAAR BEN JE, KAI!'
Het klonk heel bezorgd.
Ik ging er maar even langs of ik wel kan helpen owh ben ik nu dan ni aardig?
Ik sta nu voor een jongen met bruine haar...wacht Max? *kwijl geluidjes*
'Owh hey Lara;)'
'Hey Maxxie.'
'Maxxi-?'
'Omg! Kai je bent terug!'
Hij omhelst de hond die braafjes langs me kwam staan.
Hoe schattig jongens die omgaan met honden!
Was ik maar een hond, maar die van Max natuurlijk...
'Dankje om Kai terug te brengen ik weet echt n-.'
'Het is niet erg!'
Antwoordt ik snel.
Te snel.
'Dus er is iets blijkbaar tussen jou en Nathan?' Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen.
'Owh ja dat?!'
'Echt! Wat is er zijn jullie nu koppel?!' Zegt hij panikerend
'Nee, het enige wat tussen ons moet komen met Nathan is de Berlijns muur.' Zei ik op een sarcastische toon.
'Oef ik dacht al!'
'Waarom dacht je dat?'
'Wel Nathan zei dat jullie gekusd hadden dus ik dacht-'
'Dat wij koppel waren, dat gebeurd alleen in zijn dromen dus.'
'Maar wanneer heeft hij dat verteld?'
'Ik en Nathan hebben een goede band, maar hij geeft het vaak niet toe.
'Owh nu snap ik het!'

Badbadboy Vs BadGoodgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu