Wat er vooraf ging:
ik had maar een oplossing wat ik niet direct had willen doen want de zelfdefenstechniek kan je jouw tegenstander, man, zijn voorplanting beschadigen.Pov Lara
Ik maakte een snelle knie beweging en... Yes net in de kruis. JOEPIE.
I am the one the one.. en de rest weet ik niet meer huuuuh roast me.
Normaal gezien ben ik niet echt zo een type die een zaak wilt aanpakken door iemands geslachtdelen in elkaar te rammellen maar jah als het moet moet het maar.
Liar liar pants on fire.
En dan shiet mijn broek in de fik oops lmao.
Was niet waar, natuurlijk.Pov Nathan:
Ze maakte een snelle kniebeweging, en op dat moment wist ik dat meid ruw mijn wortel (A/N LMFAO *ROLFF*) door twee had gebroken.
"Shit!" Glipt er nog mijn mond uit.
Mijn greep verzwakt en ze maakt zich zeer gemakkelijk vrij uit mijn greep, ik zie haar nog even haastig door de gangen rennen voor dat ik opgerold in een boltje tegen de kluisjes leunde.
Ik zweer het dat alles wat die meid doet lopen is.
Run tututututut.
Die griet krijg ik wel hoor, ze heeft misschien veel pit maar we zullen zien hoelang ze dat volhoud. Toen ik deze gedachte krijg verschijnt er weer een grote grijns op mijn knap gezicht (A/N Bitch, maak plaats ego komt aan!-,-) Mellanie kwam op me af en zei: " Ik zal je wel helpen, schat" voordat ik antwoord geef zet ze haar lippen op de mijne en begonnen vurig te zoenen, wat? Ik ga deze kans toch niet missen?
Ondanks dat het wel soms voelt alsof ik een opgeblazen plastieke zak kus.Pov Lara
Ik ren zo snel mogelijk weg.
Ik stopte opeens toen ik HEM zag wat een wonderbaarlijk wezen is dit owh god heulp me! Hij had het al blijkbaar doordat ik hem aanstaar mijn discrete houding is nogal wel ... Mislukt.
Hij kwam op me af en ik hoopte dat hij niet zoals die ene pedo was.
"Hey ik ben Max! Zei hij met een vrolijke stem.
"Hey Max, ik ben Lara."
Hij keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan en zei :" Lara?Ben jij dat nieuwe prooi van Nathan?" Zei hij met een nogal geschrokken mimiek.
"Prooi?" "Ja, je bent blijkbaar het volgend meisje op de lijst van Nathan."
Wacht heet die pedo die mij al de hele dag achtervolgd Nathan? Owh ik denk dat ik het snap... Maar noway dat ik ooit een prooi word!
Want ik ben namelijk zelf een jager... watch out....
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient