Sworry moest gwn deze pic plaatsen zoow cute😜😏😭🦄💗
Ik wou ook effe melden dat ik vanaf nu alleen de pov van Lara zal doen wrm? Omdat het vermoeiend is!😱🌀Toen ik weer aanrol bij de jongens kijken ze me alle drie met een opgetrokken wenkbrauw aan.
Wat is het zalig wanneer je eindelijk 'badass' kan zijn.
Ze weten nogal tijd niks van mij en wat kan ik en waarvan ik instaat ben😈'Nice moves, chicka!' Rozpt een jongen vanuit de menigte.
Ik stuur hem een kushandje terug.
Toen opeens alsof iedereen nu pas door had dat ik iets onverwachts groot had gedaan begonnen ze te schreeuwen en te klappen.
Score!:)ik blijf nog een tijdje bij het skatepark 'Het Groepje Van De Eikel' waren al weg.
Het was al bijna helemaal donker je ziet al namelijk een paar sterren schijnen aan de hemel.
'Owh dang, mijn ouders moeten wel ongerust zijn shit.'
Toen het me pas doordrong wat ik daarnet had gezegd beeld ik me weer in dat ten eerste mijn ouders nooit thuis waren en ten tweede waarom zouden ze ongerust zijn om MIJ!?Ik pak mijn skateboard op en spring over de omheining van het skatepark.
Waarom?
Omdat ik te lui was om tot aan het portier te stappen.
Mijn soepele beweging om over het hoge omheining te springen ging goed behalve de landig dan.
Ik komrecht met mijn blote knieen op de stenen weg terecht.
Resultaat?
Twee open gescheurde knieen vol met fris jong bloed.
Bloed???!!!!!
'Oh shitshotshitshitshitshit!'
Ik was even in paniek want het leek alsof mijn twee benen door twee waren gesneden. Bleeeeeeh.
Ik hoor naderende voetstappen.
'Shit, aub ni de bewaker ofzo iets zijn.' Mompel ik mezelf de moed in.Ik grijp vlug naar mijn board en spring op en rij weg.
Dat was het makelijkste toch?
Ik ging op volle vaart de straat op wat niet echt slim van me was.
Ik kan net nog stoppen maar blijkbaar de skater achter me niet.
BAM!
'Pas toch stommerd!' Roept de onbekende skater achter me.'Kijk jij toch uit joch!'
Ik stond op en stof mijn kleren af ondertussen dat die ego van die skater iets mompelt Klootzak.
Volgens jou is iedere man op deze wereld een klootzak.
Niet waar! Ik hou van Dylan O'Brien, Zac Efron, Josh H-
Okay okay ik snap het al!
'Zou je me nog willen opheffen!' Zegt de skater gulzig.
Dit is geen klootzak...dit...dit is een KLOOTVIOOl!
'Waarom zou ik dat doen?'
'Omdat ik heel knap ben en jou de beste nacht kan geven.'
Ieuw.
Ik draaide me in één klap om.
Wie was deze eikel of aka klootviool?
Maakt niet uit of hij een knap gezicht heeft op niet maar die ga ik aan flarden slaan.
Na de omwenteling die ik in een millisecond had gedaan zag ik maar een al te bekende persoon voor me.Nathan.
'Hey Babe, ik wist wel dat jij dat was.'
'Hoezo?' Zei ik op een bekakte toon.
'Van je rondingen wat dacht je.'
Een grijns kwam op zijn lippen."Ik dacht dat je al weg was?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.
"Gewoon had nog hier iets te doen" antwoordt hij casual
Dan wordt opeens alles zwart. Nee, ik ga niet flauwvallen nee doe het niet.
Het was al te laat ik zie niks meer ik voel alleen twee sterke warme handen rondom mijn rug.Hey schatties!❤️💗
Dit wordt mijn laatste update...want zoals iedereen het weet is het eindelijk!
Paasvakantie duh!
Ik zal dus moeilijk kunnen updaten het spijt me.
Nog een vrolijk pasen hé en vakantie tuurlijk;)
Xxx Didi
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient