~Pov Lara~
Ok, even kappen met deze kut gedachte.
Kan je niet...
Kan ik wel!
Niet!
Wel!
Niet!
Wel!
Wel!
Bahaha je hebt net 'wel' gezegd, je bent dan ook zo dom:)
Vergeet niet dat ik je gedachten ben, dus de enige die hier dom is ben jij!
Oke nu verbreek ik het contact dus, en ik denk nu wel voor een defenitieve tijd.
Waarom moet alles in dit niet-te-lang leventje slecht gaan?'Hey Babe, ook zin gehad om mijn sixpack te bewonderen?' Vraagt Nathan met een grijns wat ik er liever zou willen afslaan maar ja dat klinkt TE CLICHÉ dus ga ik voor...
Ik wil zijn grijns in een of andere kut salade gooien van mijn moeder en aan de pitbulls van mijn overburen geven en de rest gooi ik bij de onkruid afdeling op zondag.
Maarja het was al vandaag zaterdag moeilijk dus...damn Daniel?:)
Nee kut gedachtes.
Ik kom weerop aarde en het eerste ding dat ik zou willen doen is iemand dood steken met een sarcastische zin. Klinkt leuk.
'Waar?' Zeg ik zo bekakt en nonchalant mogelijk.
Ik kan het niet meer inhouden ik grijns zo hard, dat ik denk dat mensen mij gaan vergelijken met die shirtlesse pedo.'Owh heb je dan je brilletje niet aan?''
Ik draag wel een bril eigenlijk dus touché!
Maar ik heb mijn lenzen wel in dus kan ik nog het onderscheid zien tussen een moddervlek en Nathan.'Ik denk dat als ik zelf een bril had dat
ik het dan zelfs niet kon zien!' Ik geef mezelf een facepalm in mijn gedachten ik heb nu letterlijk openkaart gespeelt.'Dan ben je zeker blind!'
Ik wist het!
Iedereen giert het uit van het lachen, that's it.
Dit gaat eeeeeeen...
TACOEETWEDSTRIJD!worden!!!1!1!!1!1
Grapjuh!Ik stapop een ruwe manier door het menigte en duwde een paar wortels en minions op de grond.
Een boy knipoogd nog naar mij ook.
Ieuw hij zou beter wat acne smeren op dat gezicht dan te knipogen. Dacht ik bijmezelf.
Eenmaal als ik aan de helling sta die nogal steil was waar Nathan en zijn zogenaamde 'Squad' waren.
En opeens duikt er voormij een lange gespierde arm voor waar je de aders zag inlopen omdat hij zijn spieren spant.
Smexy:p
Dit moment van vreugde werd direct verpest toen ik wist van wie deze ozo magnifique arm was namelijk je kan het al voorspellen voor je het al opborrelt.
Bam! Nathan, natuurlijk! Dummies duuuuh!
Ik slaag zijn nogal denk ik te hard weg het was te zien aan zijn gezicht.
En loop met gemak de steile helling op.
Lekker badass zijn weer!'Sup ik ben Blake!'
Stelt een jongen van de 'Uber Egostische Squad Van Nathan' voor.
Hij had ravelzwart haar wat aardig veel op een steen leek door al dat gel en natuurlijk de klassieker hij had blauwe ogen ze waren donkerder dan die van Nathan.'Aloha.' Antwoord ik op een neutrale toon.
Blake begint erom te lachen.'Ik wist niet dat je skateboardde?' Zeigt Zach met een overdreven spastische toon en begon de wapperen met zijn handen.
Die is echte een rare.
Hoe kan deze gast mij zelfs kennen tis nog maar mijn tweede motherfucking dag op die school jezus maria jozef..'Doet ze ook niet, het is zeker gewoon de mode om een skateboard te dragen in plaats van een Gucci tas.' Zegt Nathan a.k.a The Pedo
De 'De Squad Van De Te Egoïstische
Nathan' knikken mee.
Tijd om hier een beetje leven in de barak de brengen.'Wel jullie zullen het nooit zien als jullie niet aan de kant gaan.' Zeg ik op een pissige toon.
'Klinkt goed, we tonen je wat tricks babe zodat je tenminste met je 2 voeten al kunt staan op een board.' Zegt Nathan plagend.
Die eikel, ik ben trouwens niet van plan verandert ik ga morgen nogal tijd naar de afdeling van het onkruid hopelijk vergaat het deze keer.
Blake, Louis en Zach deden na elkaar een paar simpele moves en daarvoor beginnen de wannabes te brullen als beren en te klappen als zeehonden.
Ik had toch geen abbonement op sea-life?
De mensen van deze stad zijn rare wezens, behalve ik dan;)
Shiiiit, ik denk dat het ego besmettelijk is!
Ik realiseer me plots dat Nathan een kusje op men wang drukt......Die fujdizlvdpzbzlenzozzblzznz hondendrol geniepigde aapmongldombogevrdspastegobeestpnayzr!
Die krijgt hij nog terug.
Tot mijn teleurstelling was Nathan nog de beste van 'THE SQUAD' hij maakt een paar indrukwekkende tricks.
Hij komt weer aangerolt bij ons en zegt ;"Nu mag Prinsesje wel gaan, niet?'
Pffft.
'Is goed.' Aantwoord ik.
Ze kijken me allemaal opgeschrokken op,mongols, echte mongols.Ik pak mijn skateboard laat hem op de grondvallen en ga met volle vaart de helling af.
Wat een gezellig gevoel, maar dat nu even apart welke tricks zou ik doen?
Ik maak vele spectaculaire tricks en bewegingen dat ik niet eens wist dat ik die kon.
Maar niemand klapt, er bezield iets echt met die mensen.
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient