Pov Lara
Ik was op weg naar mijn uber swagge fiets 'voel het sarcasme!'.
Mijn ouders hebben namelijk mijn motor, skateboard afgepakt nadat men broer hen had verteld over... de situatie die ik zo had mij gangs.
Als ik bij mijn uber swagge fiets sta zie ik dat ik niet de enige was die deze kutdag heeft overgeslagen.
Maar deze twee personen merkten me al gauw op dat kwam namelijk door al dat lawaai van mijn fietsslot die tegenwerkt zoals altijd.
Nu zie ik pas de personen en hun echte identiteit, bond feels asf, fuck
is dat Nathan....run!
Ik pak mijn fiets en stap met grote stappen vooruit.
Tot dat er iemand mijn pols pakt en dat ik tegen een harde borstkas botst.
Damn, ik ben gepakt!
Door Nathan met polsen fetisch.'Leuk om je weer te zien, babe.'
'Ik verwacht wel nog een sorry woordje van jouw.' Zegt Nathan met zijn stomme grijns op zijn mond geplakt en zeker één van zijn vrienden die onze conversatie zonder schaamte meevolgt.
'Ik ga je helemaal geen sorry zeggen, eikel!'
Nathan maakt de afstand tussen onze hoofden kleiner en maakt zijn greep sterker.
Deze gast... rrrrrrrr.
Fuck ik zit vast, wat kan ik doen...Komaan denken Lara!
Hem in de edeldelen schoppen? Nee dat heb ik al gedaan.
Hem in het gezicht slaan? Nee zijn greep is te sterk.
'En prinsesje nogal tijd niks te zeggen?'
'Ja, ik haat jou." Spuw ik hem toe.
'Iedereen weet dat je van me houdt.'
Wacht...wacht? Iedereen bitch please ik zou liever verliefd zijn op een palmboom die zijn zelfs vriendelijker ondanks dat ze niet praten.
Palmbomen zijn bae.Ik zucht.
'Ben je verveeldt?"'Natuurlijk!' Ik realiseerde me dat ik even sterk als hem zou kunnen zijn.
Plus ik had zijn rechterschouder uit de kom gehaald.
Komaan girl!!! Je hebt erger meegemaakt!
Dus ik pak zijn rechterarm en trek er extra hard aan en ontsnap uit zijn greep voor ik denk de honderdste keer vandaagOef dat was nipt!
Ik ren vlug naar mijn fiets en rij op volle vaart naar huis.
Wat een fantastische eerste schooldag, ik heb zeker mijn indruk gemaakt door de eerste dag te spijbelen.
Eenmaal thuis lag er een briefje geplakt op de koelkast.
___________________________
|Hey schatje!
Vader en ik zullen tot morgen weg zijn er is pizza in de magnetron.
Xxx
Mams
___________________________'Leuk ze zijn weer niet thuis..'
Triiiing...triiiing!
Ik ging naar de deur en deed em open.
Een meisje met blond haar en blauwe ogen stond voor mijn deur.'Hey ik ben Lizzie!'
'Ik ben je gebuur!' De meisje was heel overhyper actief.
Ze was duidelijk jonger dan ik, ik denk iets van 13 en ik ben 16.We gingen naar de salon en praten heel veel.
Allemaal goed en wel.
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient