Hiya voor dat ik begin...
Heel belangrijk vanaf nu schrijf nu IN HET HEDEN DUS ATTENTIE!
Ik ga de rol van Lara, nu laten spelen door Selena^^^
Dus wis maar even je gedachten van hoe Lara uitziet, want ik had namelijk bij 'Hoofstuk 1' één of andere model gezet.
Die ik trouwens niet eens ken daarvan de last, dus ja.Teveel gepraat!
Laat de hoofdstuk maar beginnen!
________________________~Pov Lara~
*** (A/N het is dus nog altijd maandag maar het is dus lunch duh)
"Hee Lala!" Schreeuwt Perrie, mijn blonde vriendin, door de massa hongerige leerlingen die voor de gesloten deuren van de kantine te wachten staan.
"Wacht wie heeft jouw toestemming gegeven om mij zo te n-" Mijn ogen bleef hangen bij een gespierd gedaante die tegen de muur leunt.
"Damn Daniel." Mompel ik toen ik een zucht van opluchting gaf toen ik ben afgeraakt van de massa voor de deur.
"Sup' babe." Zei de gedaante
"Umm...ken ik jou?" Ik frons mijn wenkbrauwen, wie is deze mooie Hulk maar ook een pro pedofiel?
"Herken je me nu al niet meer?" Vraagt diegene nogaltijd verscholen achter het hoekje waaraan hij leunt.
"Don't worry ik ben het maar, babygirl."
"Holy guacamole!" Roep ik uit nu dat ik zie wie het is...
Laat maar zitten van wat ik daarnet heb gezegd over 'de mooie Hulk' deze Nathan genaamde persoon is zelfs zo hopeloos dat hij nu zelfs een een varken kan pakken.Okey, varken, dat was iets te ver gezocht.
"Niet verdacht, hé, babezzz" zegt hij met een lange Z.
Wtf, heeft last van de ziekte 'ik hou van bijnaampjes te geven aan meisjes die mij totaal niet mogen' .
"Waarvan al die bijnamen opeens?"
"Gewoon, zodat ik volgende keer niet op mijn bek krijg van een meisje die beweert dat ze het zelfde bijnaampje als de andere heeft."
No reaction...
Korte hoofdstuk i know
Maar ik ben momenteel bezig met een boek genaamd Abercrombie&Jerks ik ga het boek ook pas publiceren wanneer ik bij hoofdstuk 5 geraak
JE LEEST
Badbadboy Vs BadGoodgirl
RomanceLees het en je weet het dan wel. lMAo savage #norespect Wordt bijgewerkt be patient