Part 5 - ,, ....Zayn"

611 33 0
                                    

,, ....jakto že nemůžeš přijet i s ní?! To si děláš srandu?! Víš jak bude Zayn zuřit?! Jo vím že ta její ségra je tvoje, ale stejně.... Dobře" zaslechnu jeho hlas. Pomalu zamrkám očima a otevřu je. Ještě je tma. Louis stojí naproti posteli a dívá se proskleným oknem, které se táhne skoro přes celou stěnu ven. Ve světle z budov, které jsou za oknem je vidět obrys jeho postavy.

Posadím se a on se ihned otočí. Prohrábne si vlasy a lehce se na mě usměje. ,,Vzbudil jsem tě?" zašeptá a přiblíží se. Jen zavrtím hlavou v záporu. Posadí se na kraj postele a podívá se na mě.

,,Asi jsi slyšela ten hovor že jo?" kousne se do rtu a s otázkou v očích se na mě podívá. Jen přikývnu a ihned se podívám jiným směrem, ve snaze najít něco zajímavého na pozorování. Bohužel neúspěšně, tak se pohledem opět vracím k jeho očím.

,,Mluvili jsme o tvé sestře" prohodí jako by nic. To ihned upoutá mou pozornost.

,,C-co je s ní?" zašeptám rozespale. Moc slyšet to asi nebylo, ale jsem si jistá že on to slyšel.

,,Teď se hodně dlouho neuvidíte" odpoví mi na mou otázku a postaví se. Tímto se tato diskuze zřejmě ukončuje.

,,Za chvíli by měl přijít Zayn, takže tu na něj počkáš. Ne že uděláš nějakou blbost. Nemuselo by se ti to vyplatit" řekne s rukama v kapsách jeho černých jeansů.

Cože? On jako teď odejde? A já tu budu sama? A ještě ke všemu mám čekat na nějakýho Zayna? Tak to teda ne!

,,Ty t-tu n-nebudeš?" vykoktám ze sebe a deku si přitáhnu více k tělu. Nad mou otázkou se uchechtne a ruce, které měl doteď v kapsách si založí na hrudi.

,,Zayn s tebou bude chtít být o samotě" řekne a olízne si rty. Doufám,že nemyslí na to na co myslím já! Protože to bych musela utéct....

,,Neboj,bude se ti to líbit" řekne s úšklebkem, když uvidí můj zděšený výraz.

,,Tak se tu měj a žádný blbosti" mrkne na mě a odejde. Samozřejmě nezapomene zamknout dveře. Tak a teď jsem v háji! Co mám teď dělat? To tu mám jen tak sedět a čekat až jsem přijde ten Zayn? Co když mě chce znásilnit a zabít?! Nad tou představou mi naskočí husina. I kdyby to chtěl udělat tak mu v tom stejně nezabráním. Šance že bych měla víc síly než on je téměř nulová. To jsem ho ještě ani neviděla a už dělám takovéto závěry....
No kéž by toto,alespoň nebyla pravda. Sedím na posteli s nohama u sebe a rukama je objímám. Jak dlouho tu ještě budu čekat? Připadá mi to jako věčnost a to tu nesedím nějak dlouho. Typuju maximálně pět minut a i to je moc.

Najednou uslyším nějaké kroky na schodech. Rychle se přibližují a já doufám, že míří do jiné místnosti. Což je velice nepravděpodobné,ale pořád cítím malinkou naději. Tu mi ovšem sebere fakt, že někdo odemyká dveře od této místnosti. Odsunu se na úplný kraj postele a deku si přitáhnu co nejblíže to jde k sobě. Najednou v zámku cvakne a dveře se otevřou. Dovnitř vejde nějaký muž. Nejspíš ten Zayn, o kterém mluvili. Je oblečen celý v černém. Nic nového. Tady je tak oblečen snad každý. Svazek klíčů odhodí na stolek a svlékne si bundu, která skončí na pohovce. Rukou si prohrábne své černé vlasy,které má vyčesané nahoru a otočí se na mě. Na tváři má pobavený úšklebek. Pomalým krokem se začne přibližovat a těsně před postelí se zastaví.

,,Ty musíš být Alexis že jo?" zeptá se podle mě až moc milým hlasem. Asi nemá cenu mu lhát a tak nepatrně přikývnu. Nad mou reakcí se pousměje a přejde ke skříni, kterou následně otevře. Hned na to se otočí na mě a pohledem sjede na "mé" tričko. Uchechtne se a skříň zavře. Tričko, které má na sobě si sundá a já tak můžu vidět jeho vypracované břicho. Po celé hrudi má tetování a na rukou taky. Všimne si jak ho pozoruji, ruce si založí na hrudi a s úšklebkem mě taky pozoruje.

 Všimne si jak ho pozoruji, ruce si založí na hrudi a s úšklebkem mě taky pozoruje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle odvrátím pohled jinam. Jen se zasměje a zakroutí nad tím hlavou. Přejde na opačnou stranu postele a rozepne si pásek. Najednou mi ta bílá deka přijde strašně zajímavá. Uslyším jak si sundal džíny a po té ucítím jak se postel prohla.

,,Ehm ehm" odkašle si a já jsem nucena se na něj podívat. Leží tam jenom v boxerkách a já se snažím se mu dívat do očí. I když to taky není moc dobrý nápad.

,,Rozdělíš se o deku?" nadzvedne pobaveně obočí. To je ta nevýhoda když máte s někým společnou nejen postel, ale i deku. V mém případě to znamená, že se k němu budu muset přiblížit. Což tedy udělám. On mě ale chytne za pas a přitáhne si mě k sobě. Přehodí přes sebe deku a mě obejme. Jsem z toho trošku v šoku a tak se radši ani nehýbu.

,,Uvolni se" zašeptá mi do ucha. Pomalu tak tedy udělám a on si položí hlavu vedle mé. Podívám se na hodiny visící na zdi. Jsou teprve dvě ráno. Když se chystám spát zaslechnu jeho hlas.

,,Jsem Zayn, ale to už asi víš" opět jen přikývnu, i když to nejspíš nemůže vidět,ale to mě nijak netrápí. Zavřu oči a snažím se nemyslet na to,že ležím v posteli právě s ním. I když mi to je možná příjemné,nic méně.... Právě jsem přiznala že je mi to možná příjemné?! V duchu jsem si dala facku. Radši už se pokouším na nic nemyslet. Po chvíli se mi vážně podaří usnout a já jsem za to vděčná.

Po dlouhé době další část! Už je tu i Zayn. Tak jak si myslíte že se bude příběh vyvíjet dále?
Snad se vám část líbila ;)
Omlouvám se za chyby a moc děkuji za vote a komenty ;)
V médiích máte trailer,tak se koukněte ;) @vercaakonici děkuju moc :*

Lost Kde žijí příběhy. Začni objevovat