,Když budeš hodná a budeš spolupracovat, nebudu tak zlý ano?" pohladí mě po tváři, po které mi následně steče slza. Když neodpovídám znovu mi stiskne bok a já jen přikývnu. Na tváři má vítězný úšklebek a začne mě líbat na krku. Snažím se udržet slzy, protože nechci aby mě mlátil.
Jednou rukou mi začne hladit zadeček a druhá najde rozepínání mých šatů. Zayn neváhá a ihned je rozepne a ony samovolně spadnou dolů. Z mého krku se přesune na mé rty, vezme mě do náruče a nese k posteli. ,,Spolupracuj" zavrčí mi do rtů a já začnu spolupracovat. Najednou přestane a hodí mě na postel. Než se stihnu vzpamatovat Zayn už je nade mnou. Začne mě znovu líbat a jeho ruka se ocitne na mých zádech, kde nahmatá zapínání, které ihned rozepne a podprsenku strhne. Jedno prso mi rukou různě mačká a druhému se věnuje pusou. Mé ústa opustí tichý vzdych, ale také slzy, které mi stékají po tváři. Když Zayna přestanou bavit moje prsa, ucítím jeho jazyk u lemu mých kalhotek a zalapám po dechu. Jakmile u nich ucítím i jeho ruku, okamžitě se vymrštím do sedu a nohy si přitáhnu k tělu. Bojím se na něj podívat. Prsty mi nadzvedne bradu a tím mě donutí se mu podívat do očí.
,,Myslel jsem že máš aspoň trochu rozum. Ošukám tě tak jako tak a je jen na tobě jestli po zlým nebo po dobrým" řekne až moc mile a čeká na moji reakci. Když se po té ani nehnu přitáhne si mě k sobě. ,,Bude se ti to líbit" zašeptá a otře se svými rty o mé.
Najednou se ocitnu opět pod Zaynem. Tentokrát na nic nečeká a strhne mi kalhotky. Celou si mě prohlédne a olízne si rty. Jakmile si všimnu že se přesouvá dolů zavřu oči. Ucítím jeho prst jak krouží kolem mého vchodu. Po té se přesune na můj klitoris a začne ho dráždit. Jeho jazyk ucítím u mého vchodu a následně i ve vnitř. Snažím se nevzdychat, ale nejde to a pár vzdychů opustí má ústa. Už cítím že za chvíli budu, ale Zayn toho najednou nechá. Po chvíli otevřu oči a uvidím ho před sebou jenom v boxerkách. Chytne mě za ruce a stáhne z postele. Posadí se přede mě a čeká co udělám. Nechci aby už mě mlátil a proto mu pomalu stáhnu boxerky a on se ušklýbne. Ještě se na Zayna podívám, po té ho vezmu do ruky a začnu dělat pohyb nahoru a dolů. ,,Strč si ho do pusy" zavrčí Zayn mezi vzdychy a já tak tedy udělám. Zaynovi se moje tempo asi nelíbí a tak mě chytne za vlasy a určuje si ho sám. Po chvíli se mi udělá do pusy a já to, i když nerada, ale spolykám. Vytáhne mě na postel a už je zase nade mnou. Na nic nečeká a prudce ho do mě vrazí. Začne rychle přirážet a já se snažím bolest nevnímat. Po chvíli se hlasitě udělá a já s ním. Po té si lehne vedle mě a přitáhne si mě k sobě. Se slzami v očích pomalu usínám.
****
Ráno potichu jdu do kuchyně a doufám že tu Zayn ani nikdo jiný není. Pomalu vejdu a mé očekávání pokazí osoba s blonďatými vlasy,která sedí u stolu a kouká na televizy. Odkašlu si a tím upoutám jeho pozornost. ,,Brý ránko" otočí se na mě a úsměvem odpoví. On bude asi hodně dobrý herec. ,,Hm" zavrčím a přejdu k ledničce, odkud vyndám jogurt. Opatrně si sednu vedle něj a začnu jíst svoji snídani.
,,Jak bylo včera?" ušklýbne se a přestane se věnovat televizy.
Lehce se zakuckám a podívám se na něj. ,,C-co?" takže Harry měl pravdu. Co ví Zayn ví i Niall.
,,No jak bylo včera?" zopakuje svoji otázku a čeká na mou reakci.
,,Fajn" zašeptám a on se uchechtne.
,,Můžeš toho laskavě nechat?!" vyštěknu po něm z ničeho nic.
,,Wohou" zasměje se. ,,Čeho?" dodá ihned.
,,Dobře víš co se včera stalo, ale i přesto se budeš takhle blbě ptát!" objasním mu to dostatečně nahlas.
,,Jak si můžeš být jistá že vím co se včera dělo?" ušklýbne se a založí si ruce na hrudi.
,,Si myslíš že nevím že ti Zayn všechno říká a ty jemu" tentokrát mám na tváři úšklebek já. Najednou se ocitnu přilepená na zdi.
,,Tak bacha na jazyk kočičko" zasyčí mi do tváře a odtáhne se ode mě až po té co do místnosti vejde vysmátý Louis.
,,Hele s ní šukat nemůžeš od toho tu máš Ronnie" zasměje se Louis a hned na to se s Niallem pozdraví. Nenápadně se opět posadím a opět začnu jíst svoji snídani.
,,Jak to šlo ve skladišti?" zeptá se Niall a ležérně se opírá o linku.
,,No nějaký problémy byly, ale Liam to zařídil" mrkne na něj Louis a z lednice vytáhne pivo.
,,Takže už nebude mluvit?" zase ten Niallův úšklebek.
,,No už toho moc nenamluví" pokrčí Louis nezaujatě rameny a jde k televizy.
Radši nechci vědět co se stalo. Kde je Ronnie nebo Harry? S těmi jedinými se tu dá normálně mluvit. Nechci tu být a proto jdu co nejrychleji zpátky do ložnice, kde si lehnu na postel a koukám na stropu. Když si vzpomenu co se tady včera stalo otřesu se nad tou vzpomínkou.
Tak tady máte další část! Pro tentokrát je to desátá! Takže co si zatím myslíte o příběhu? Zasáhne Alex nějak do Zaynových "obchodů"? Za každý koment a víte budu velmi vděčná a zároveň vám za to děkuju. Omlouvám se za to že další část nebyla tak dlouho a zároveň i za chyby. Tak snad se vám část líbila!
ČTEŠ
Lost
FanficJedna země, jedno město, jedno místo.... Jeden muž, jedna dívka, jeden okamžik.... ÚNOS! Cizí země, cizí město, cizí místo.... Ztratila vše.... Sama mezi cizími.... Cover: @_wewer_