Part 26 - Pregnant?!

210 8 4
                                    

Jelikož jsem ve vile skoro sama, rozhodnu se jí trochu prozkoumat. Vyjdu z ložnice a vydám se nakonec chodby, kde se zastavím. Je to opravdu dobrý nápad? Co když se Niall bude zlobit? Radši už nad tím nepřemýšlím a vyběhnu schody nahoru. Předemnou se objeví další chodba s několika dveřmi. Minu první, druhé a rozhodnu se otevřít až třetí dveře zprava. Zjišťuji, že jsem se dostala do nějaké pracovny a radši za  sebou zavřu. Opatrně se procházím a dojdu až za mohutný stůl.

Přesunu se za stůl a začnu hledat ty desky. Je tu spousta papírů a různých dokumentů. Otevírám šuplík za šuplíkem, ale nikde nejsou. Když už mi došly nápady kde by mohly být uslyším jak někdo bouchl dveřmi. Začnu panikařit a jak utíkám strhnu sebou několik papírů, které spadnou na zem. Otočím se abych je posbírala, ale na stole , kde byly původně papíry teď vidím černé desky. Bingo!

Co to bylo? Já už jsem tady byla? A hledala jsem nějaké desky? Proč? Prudce se otočím a vrazím do stolu, přičemž se laptom, který na něm leží, rozsvítí. Tak už vím kde jsem. V Zaynovo kanceláři! Roztřesenýma rukama otevřu první šuplík, ale je zde pouze spousta papírů a různých smluv. 

Najednou někdo prudce rozrazí dveře a já se narovnám. To snad ne!

,,Kelly? Tady nemáš co dělat!" vyštěkne po mě.

,,Nialle promiň, já jen-" snažím se z toho vymluvit, ale on mě vezme za ruku a táhne pryč.

,,Kelly co se děje?" zastaví se, když se zastavím i já.

Nakonec se rozhodnu otevřít oči a čelit osobě přede mnou.

,,Alex co tady děláš?" zašeptá s úšklebkem a založí si ruce na hrudi.

,,J-já-" začnu koktat a sotva dýchám.

,,Jestli se to Zayn dozví víš co se stane?" pořád šeptá a natiskne mě na zeď ještě víc.

,,N-Nialle prosím n-ne" slzy mi začnou téct po tváři.

,,Co za to?" setře mi slzu a olízne si rty.

,, Prosím" zašeptám tentokrát já a vidím jak se ušklíbne. Dotáhne mě ke stolu, před který si stoupne a donutí mě si kleknout. Teď mi došlo o co tu jde. Začnu sebou házet, ale on mě pevně chytne za vlasy.

,, Kurva jestli nechceš aby se to Zayn dozvěděl, tak koukej spolupracovat!" naštvaně zavrčí a já sebou přestanu házet. Na což reaguje úšklebkem a pustí mi vlasy. Roztřesenýma rukama se mu snažím rozepnout džíny a když se mi to konečně povede z obývacího pokoje se ozve rána, jako kdyby někdo proletěl oknem. Niall si okamžitě zapne džíny a popadne mě za ruku.

Okamžitě se od Nialla odtáhnu. To nemůže být pravda! Vždyť on je... Co když ne?

,,Kelly si v pohodě?" přiblíží se ke mě.

,,Jdi ode mě!" křiknu po něm.

,,Ale-" nechápe.

,,Jak to po mě mohl chtít?! Jsi vůbec můj bratr?! Proč jsem tady tenkrát byla?! Kdo jsem?!" začnu křičet jako smyslů zbavena.

,,Kelly klid já ti to vysvětlím" snaží se mě zklidnit, ale vůbec to nepomáhá.

,,Ne!" tohle už nezvládnu a zatočí se mi hlava. Poslední co slyším je Niallův křik a pak už jen tma a nic.

****

Pomalu otevřu oči, ale hned zase zavřu, protože mne oslepí ostré světlo.

,,Už se probrala?" uslyším povědomý hlas a typuji, že patří Louisovi.

,,Si v pohodě?" přiskočí ke mě Niall a chce mi pomoct, když se snažím posadit. Než si stihnu uvědomit co se všechno stalo, zjišťuji, že mě pozoruje pět párů očí.

,,Kdo jsem? Kdo jste vy? A proč jsem tady?" zeptám se opatrně, ale najednou se začnu cítit nějak divně.

,,No víš" začne Niall, ale větu nedokončí.

Zayn se nadechne, že něco řekne, ale já vyletím z postele jako neřízená střela a jen tak tak to stihnu do koupelny.

,,Neboj bude to dobrý" snaží se mě zklidnit Harry, zatímco já vyhazuji všechen obsah žaludku do záchodové mísy a přitom mi drží vlasy.

,, Myslíte, že je to od toho omdlení?" zeptá se Louis a já si opřu hlavu o studené kachličky.

,,Sice nejsem doktor, ale..." odmlčí se Liam. ,,Zayne používali jste ochranu?" jakmile tohle řekne Zayn stuhne a já mám pocit, že znovu omdlím.

,,Kdy jste spolu naposledy-" Niall nestihne dokončit otázku a Zayn už odpovídá: ,,Před měsícem a něco, možná dvěma"

,,Fuck" uleví si Louis a já se beznadějně podívám na Harryho.

,,Co teď?" pohled radši sklopím k zemi.

,,Jedeme do nemocnice" s tím Zayn opustí koupelnu a Harry mi pomůže na nohy.

Lost Kde žijí příběhy. Začni objevovat