Part 17 - New Home, Famous People

362 18 3
                                    

,,....a nepřijde ti divný, že se to všechno děje potom co si sem nechal přivést Alex?" uslyším Harryho tlumený hlas. Musela jsem asi usnout.

,,A to že se ztratila, že ti jdou obchody do háje, že se dostali do domu, kterej je teď na sračky je jenom náhoda?!" začne potichu křičet, i když mu to moc nejde.

,,Neboj, spí.... takže mě neuslyší" jen kdyby si věděl Harry.

,, Oukej zajedu tam a vezmu to sebou" začnu pomalu otvírat oči.

,, Čau" položí mobil a někam zabočí.

,,Kam to jedeme Harry?" zeptám se rozespale a protáhnu se.

,,Jenom si pro něco zajedu domů a hned budeme pokračovat v cestě" mrkne na mě a zaparkuje na příjezdové cestě. Stojíme před nádhernou a obrovskou vilou.

,,Tady bydlíš?" pronesu s úžasem a otevřenou pusou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Tady bydlíš?" pronesu s úžasem a otevřenou pusou.

,,Tohle nic není, počkej až uvidíš Zaynovu" zasměje se a vystoupí. Obejde auto a otevře mě a Ronnie dveře. Obě vystoupíme a já se pořádně protáhnu.

,, Projďete se, pro za mě se treba vykoupejte v bazénu, ale až za chvíli přijdu ať vás najdu" nakáže Harry a odejde do vily.

,, Páni" řeknu zasněně a znovu si to celé prohlížím. ,,Byla už si někdy ve vnitř?" zeptám se Ronnie, která si zapaluje cigaretu.

,, Jo, jednou jsem ve vnitř s Harrym mrdala" řekne jen tak a potáhne z cigarety. Protočím očima a Ronnie se zasměje.

,,Jakej je vlastně Zayn?" ušklýbne se a típne cigaretu.

,,Ronnie" zakňučím a jdu blíž k bazénu.

,,Tak jakej?" začne mě pošťuchovat.

,,Nech toho" odstrčím ji od sebe.

,,Tak co? Udělal tě jazykem?" zeptá se s úšklebkem.

,,Ronnie dost" znovu ji odstrčím a ona se začne smát.

,,Ale no tak" přiběhne ke mě a začne mě objímat.

,,Tak klídek jo" začnu se smát a skoro spadnu, naštěstí mě Ronnie chytí.

,,Co to bylo?" zeptá se Ronnie, protože před chvíli něco spadlo na zem. Něco malého.... Ronnie mě pustí a obě hledáme co to mohlo být. Najednou na zemi zahlédnu tu flešku. Sakra! Rychle ji seberu.

,,Alex co to bylo?" zeptá se podezřívavě Ronnie.

,,Nic" falešně se usměju. Zrovna v tu chvíli přijde Harry a my pokračujeme v cestě.

****

,,Tak Alex, od teď bydlíš tady" usměje se Harry a zaparkuje na příjezdové cestě nějaké ještě luxusnější vily než té Harryho.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Wow a tahle je čí?" rychle vystoupím z auta a rozhlížím se všude kolem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Wow a tahle je čí?" rychle vystoupím z auta a rozhlížím se všude kolem.

,, Zayna" oznámí mi a zamkne auto. Už nic neříkám a nechám se vést dovnitř. Vyjdeme několik schodů a já se nestačím divit co všechno tu je.

,,Liame? Liame?!" začne Harry křičet, když se ocitneme nejspíš v obývacím pokoji.

,,Tady!" ozve se od bazénu a my se vypadáme zatím hlasem.

,, Konečně jste dorazili" zasměje se Liam, když k němu dojdeme.

,, Ještě jsme si museli něco zařídit" protočí Harry očima a zapálí si cigaretu.

,,Alex, dlouho jsme se neviděli" mrkne na mě a típne cigaretu. ,,Ještě pořád utíkáš?" zasměje se a já s ním.

,, Už ne" usměji se a pokrčím rameny.

,, Už dokonce i mluvíš" vyplázne na mě jazyk.

,,Hele já mluvím, jenom když chci" přistoupím k němu a prstem mu ťukám do hrudi.

,,A už si drzá" dá mi ruku pryč a Harry típne cigaretu.

****

Někdo zaklepe na dveře a já sebou prudce trhnu. Do pokoje vejde Liam.

,,Ehm tak co? Líbí se ti tu?" nervózně se usměje a sedne si vedle mě na pohovku.

,,Je to tu krásný" usměji se a prohrábnu si vlasy. ,,Liame chci se tě na něco zeptat?" podívám se mu do očí.

,,Tak se ptej" zasměje se.

,,Proč jsem tebe a Louise ve vile moc nevídala nebo spíš vůbec?" zeptám se opatrně.

,, Protože jsme vlastně většinou byli tady. Prakticky tu bydlíme" objasní mi. ,, Společně s Angelou" dodá.

,,Kdo je Angela?" nějaká Zaynova přítelkyně?

,, Vlastně je to naše služebná" mrkne na mě a já jen přikývnu na souhlas. Zvedne se a jde ke dveřím, když v tom se najednou otočí. ,,Jo a ještě tohle" hodí po mě nějakou krabičku a já ji chytnu.

,,Co to je?" postavím se.

,, Uvidíš" lehce se usměje. Otevřu krabičku a v ní je řetízek, který jsem kdysi dala své sestře.

,,Tammy" zašeptám a v očích se mi zalesknou slzy. ,,Kde je?"

,,Je v pořádku a na cestě domů neboj" zašeptá a obejme mě. Obejmu ho pevněji a začnu mu plakat do ramene, načež se mě snaží utěšit.

Najednou mu začne zvonit mobil a tak se odtáhne. Omluvně se na mě podívá a zmizí z místnosti. Řetízek si připnu na krk a čekám až se Liam vrátí. Teda jestli se vrátí.

,,Alex?" otočím se a uvidím Liama ve dveřích.

,,Co se děje?" zeptám se vyděšeně, protože Liamův výraz mluví za vše.

,,Nikdo neví kde je Zayn a jestli se vůbec vrátí" oznámí mi a já zapomenu dýchat. To snad nemyslí vážně! Nenávidím ho, ale tohle se nemůže stát!

Máte tu další část! Tak snad se aspoň trochu líbila!
Omlouvám se za chyby a děkuju za vote!

Lost Kde žijí příběhy. Začni objevovat