Sedím a nervózně pozoruji Liama. Na koho tu čekáme? Jak dlouho ještě? Mám spoustu otázek, ale odpověď žádná. Kdo mi konečně něco řekne?! Něco co bych třeba měla vědět....
Najednou zaslechnu klapání podpatků, které se ozývá zřejmě z chodby. Je čím dál hlasitější a blíží se. Otevřou se dveře a já se ihned otočím. Přímo k nám jde nějaká ehm "slečna". Černé tílko s velkým výstřihem končící v polovině břicha, jí obepíná její štíhlou postavu. Mini kraťasy té samé barvy zakrývají jen nejnutnější části. Bundu opět černou, má přehozenou přes pravé rameno. Boty na vysokém podpatku, které mají jak jinak než černou barvu. Zná ona jinou než černou barvu? Odpovědí mi jsou její vlasy.... Fialové, které ji sahají do poloviny břicha. Na rukou má náramky, v uších náušnice a je vidět i pár jejích tetování. Na pravé ruce nějaké ornamenty, pod pupíkem ozdobný nápis a na levém stehně pistoli. Určitě to nejsou jediná tetování, která má.... Oči zvýrazněné řasenkou a linkami. Na rtech rudou rtěnku a o make-upu se zmiňovat radši nebudu....
To jí není zima?
,,Veronico!" zvedne se Liam a jde ji obejmout.
,,Liame ráda tě zase vidím" usměje se,po té co se od sebe odtáhnou. Její pohled směřuje ke mě. Lehce nadzvedne obočí a poupraví si bundu.
,,To je ona?" podívá se na Liama a hned na mě.
,,Jo" vydechne Liam a prohrábne si vlasy.
****
,,Kde máš vlastně Zayna?" zeptá se Veronica s pozdviženým obočím a natočí si na prst pramen svých fialových vlasů.
,,Měl dorazit už dneska, ale zřejmě to nevyjde" pokrčí Liam nezaujatě rameny a dále se věnuje svému mobilu.
,,To tady bude sama?" kývne hlavou směrem ke ta fialová hlava a přehodí si nohu přes nohu.
,,Louis ji pohlídá než přijde Zayn. Teda měl by ji pohlídat a jestli nepřijde tak ať mi vůbec nechodí na oči" zavrčí a letmo se podívá na Veronicu, která ho přímo svléká pohledem.
,,Bude zázrak když Tomlinson dorazí na čas" uchechtne se a natočí hlavu na stranu. Liam nad tím jen pokroutí hlavou.
Najednou bouchnou dveře a všichni se otočí za tím zvukem. Směrem k nám jde ten muž jak jsem do něj narazila, když jsem utíkala před Liamem.
,,To ti to trvalo" procedí Liam skrz zuby a zvedne se z křesla.
,,Dřív to nešlo" úšklýbne se zřejmě Louis a založí si ruce na hrudi.
,,Je mi jedno kdy šukáš ty tvoje kurvy, ale když se na něčem dohodneme,tak koukej kurva přijít v čas!" Liam zvýší hlas a zatne ruce v pěst.
,,Hele tak klid jo" dá ruce do obranného gesta a na tváři má škodolibý úsměv.
,,Támhle ji máš a koukej ji hlídat než dorazí Zayn" kývne Liam hlavou směrem ke mě,načež se na mě Louis podívá a olízne si rty.
,,Ani na to nemysli, jinak tě Zayn zabije!" upozorní Louise a hned na to opouští i s Veronicou tuto místnost. Jakmile se zavřou dveře začne se mě mě přibližovat. Prudce vstanu z pohovky a začnu couvat. Zrychlí krok a já taky, když narazím do zdi.
Ušklýbne se a jednu svoji ruku dá vedle mé hlavy a druhou na můj bok, který stiskne. Začnu zrychleně dýchat a on se na mě ještě více natiskne.
,,Kdyby si nebyla Zaynova, tak tě tady teď tvrdě ošukám" zašeptá mi do ucha a já se na něj vyděšeně podívám.
To jsou tady všichni nadržený prasata?!
Odtáhne se a já se normálně nadechnu. Tomu se zasměje a pohladí mě po tváři.
,,A teď pojď" chytne mě za ruku a táhne pryč z téhle místnosti.
,,Jo a mimochodem jsem Louis" mrkne na mě a táhne mě do schodů. Mineme několik pokojů až nakonec otevře jedny dveře. Vejdeme zřejmě do ložnice. Pustí mě a že skříně vyndá nějaké černé tričko, které po mě hodí.
,,Dneska budeš spát tady" oznámí mi a sedne si na nějakou pohovku. Otočím se k němu zády a obléknu si to tričko. Pomalu si vlezu do postele a přikryji se.
,,Ty tady zůstaneš?" zašeptám a podívám se na něj.
,,Jo" odpoví jednoduše. Lehnu si tedy a zavřu oči. Pokusím se usnout, i když to půjde asi těžko. Strašně se všeho bojím....
Je tady další trochu kratší,ale snad se bude líbit. Omlouvam se že to tak dlouho trvalo.... Hlavně se omlouvám své BFF Verunce :*
A taky se omlouvám za chyby
Za každý koment a vote budu ráda ;)
ČTEŠ
Lost
FanficJedna země, jedno město, jedno místo.... Jeden muž, jedna dívka, jeden okamžik.... ÚNOS! Cizí země, cizí město, cizí místo.... Ztratila vše.... Sama mezi cizími.... Cover: @_wewer_