Kapky deště dopadají na parapet, New York je zahalen do temné noci a já tu čekám na Zayna, protože se o něj bojím. Tohle není normální vždyť mě unesl, znásilnil, byla jsem díky němu ohrožena na životě a já mám o něj strach!! Je to zvláštní, ale vážně se o něj bojím. Navíc, jestli teď budu bydlet v týhle vile, tak je to super. Kolik jich Zayn ještě má? Jedna je, nebo spíš byla, v Bronxu a teď tahle, kde jsou další? Nebo už nejsou? Odtud mám ale boží výhled na celý New York, v Bronxu jsem ho měla taky, ale tady je to lepší. Nejsou kolem žádné rozpadlé domy ani špinavé ulice, plné starých nebo rozbitých aut. Kolem je krásná příroda a všechno to patří Zaynovi. Tato vila se tyčí nad celým New Yorkem, daleko od města. Dobře, zase tak daleko to není, ale pěšky by se do města šlo dlouho. Další důvod proč se nepokoušet o útěk. Už jsem si tady na to zvykla a navíc kdybych utekla kam bych šla? Nemám nic, mobil, peníze, doklady a neznám to tu.
Uslyším šramot od dveří a rychle se otočím. Ve dveřích stojí Zayn! Na sobě má koženou bundu a zřejmě je postřelený na rameni. Vypadá utahaně, ale jakmile si mě všimne usměje se.
,,Zayne!" vypísknu radostí a rozběhnu se k němu. Nad mou reakcí se zasměje a já se mu vrhnu okolo krku. Své ruce obmotá kolem mého pasu a pevně mě obejme.
,,Lexi" zašeptá a já se musím usmát. Odtáhnu se od něj a začnu se vyptávat.
,,Už jsem myslela, že tě nikdy neuvidím. Kde si byl? Liam říkal, že -" chci pokračovat ve svém monologu, ale Zayn mě umlčí polibkem, který mu po chvíli opětuji. Přitáhne si mě k sobě a já mu ruce obmotám kolem krku. Přitom mu ale lehce stisknu rameno a on bolestně zasyčí.
,,Moc se omlouvám, promin" začnu panikařit a odtáhnu se.
,,To je dobrý" usměje se a chce si mě zase přitáhnout k sobě, v tom mu ale zabráním.
,,Ne není" sundám mu budnu a on jen nadzvedne obočí.
,, Ošetřím ti to" mrknu na něj a začnu mu sundavat tričko. ,,Ruce nahoru" zasměje se, ale udělá co jsem řekla. Jakmile je tričko dole posadím ho na postel. Pohledem zavadím o jeho vypracované břicho. Dívám se na něj do té doby než si Zayn s úšklebkem odkašle. Začnu zmatkovat.
,,K-kde kde m-m-máš-" nedořeknu do to, protože mi Zayn skočí do řeči.
,,V kuchyni, třetí skříňka zleva, nahoře" řekne se smíchem a já radši běžím pro lékárničku. Seběhnu schody a kuchyň najdu hned na první pokus. Podle Zaynových pokynů najdu i lékárničku a rychle běžím zpátky do ložnice. Zayn leží na posteli a něco dělá na mobilu, jakmile si mě všimne usměje se a mobil odloží. Přejdu k posteli a on se posadí. Pomalu mu začnu ránu čistit a on mě přitom se zájmem pozoruje. Když je vše hotové ránu obvážu a sednu si vedle něj.
,, Děkuju doktorko" usměje a se přitáhne si mě do polibku, který mu opětuji.
Najednou se ocitnu uprostřed postele a Zayn se tyčí nade mnou. Rukou mě jemně hladí po stehně a druhou má opřenou vedle mé hlavy. Začne mě líbat na krku a já mu své ruce dám do vlasů. Jemně mě kousne do krku a má ústa opustí vzdych. Zayn se s úšklebkem odtáhne a opět se začne věnovat mým rtům, přičemž mi začne sundavat legíny. Když je s nimi hotov pokračuje s tričkem. Rukama vyhledám pásek od jeho kalhot a ihned ho rozepnu. Mé tričko skončí někde vedle postele a Zaynovi kalhoty se mi konečně povede sundat. Jednou rukou mě začne jemně hladit po zádech a druhou obkresluje lem mých kalhotek. Rozepne mi podprsenku a začne se věnovat mým prsům. Jedno různě cucá a líbá pusou, zatímco druhé různě mačká rukou. Prohnu se v zádech a vzdychnu. Polibky se dostane až k mým kalhotkám a přes ně mě pohladí mezi nohami. ,, Zaynie" zakňučím. ,,Copak?" dál mě dráždí.
,, Prosím" znovu se pruhnu v zádech.
,, Jestli něco chceš musíš si to zasloužit" ušklýbne se a mě dojde co tím myslí. Nechá se přetočit pode mě a já mu začnu prsty obkreslovat lem boxerek. Po chvíli se stáhnu a jeho kamarád už se tyčí v pozoru. Políbím ho a olíznu po celé délce, přičemž vidím jak Zayn přivře oči. Vezmu si ho do pusy a začnu dělat už známý pohyb. Po chvíli se Zaynovy vzdychy ozývají celou ložnicí a on se mi udělá do pusy. Všechno spolykám a Zayna políbím. ,, Šikovná" pohladí mě po zadečku a už jsem zase pod ním. Strhne mi kalhotky a strčí do mě dva prsty. Začne s nimi pohybovat a pak přidá i třetí. Prohnu se v zádech a začnu vzdychat, po chvíli přidá i jazyk a to už je k nevydržení. Vzdychám jeho jméno a s výkřikem se udělám. Zayn se usměje a znovu mě políbí. Roztáhne mi nohy a pomalu ho do mě zasune. Začne jemně přirážet a oba si to užíváme. Vzdycháme svoje jména a Zayn zrychluje. Už cítím že budu a Zayn nejspíš taky , protože nasadil hodně rychlé tempo. Po chvíli se oba dva s výkřiky našich jmen uděláme a Zayn se svalí na postel vedle mě. Ještě mě s úsměvem políbí, když v tom se z místnosti nad námi ozve hlas Ronnie.,,Ach Ashi" když to uslyšíme začneme se smát. ,,Ach ach"
Když v tom mi to dojde a já se zděsím. Vždyť já neberu prášky a Zayn neměl kondom!! Už po několikáté!!
,,Z-Zaynie?" zeptám se rozklepaným hlasem.
,,Ano? Copak se stalo?" zeptá se starostlivě a pohladí mě po vlasech.
,,T-ty a j-já jsme t-to" koktám a Zayn se zasměje.
,,Lexi přece nejsi malá. Ano spali jsme spolu a co?" řekne se smíchem.
,,Neberu prášky a ty si" nemusím to ani doříct, protože Zayn najednou zpozorní. Vystrašeně se na něj podívám.
,,Neboj, zítra zajedeme k doktorovi a vyřeší se to" znovu mě políbí do vlasů a pevně obejme.
Máte tu další část! Tak snad se aspoň trochu líbila!
Omlouvám se za chyby a děkuju za vote!V médiích máte nový trailer!! Je úžasný od úžasné osoby!!
ČTEŠ
Lost
FanfictionJedna země, jedno město, jedno místo.... Jeden muž, jedna dívka, jeden okamžik.... ÚNOS! Cizí země, cizí město, cizí místo.... Ztratila vše.... Sama mezi cizími.... Cover: @_wewer_