Part 14 - HELP!

415 24 3
                                    

Sedím na pohovce a pozoruji noční New York, už zase. Tady se toho moc dělat ani nedá. Sice je Zaynova vila obrovská a má bazén, velkou garáž, spoustu místností, které bych chtěla prozkoumat, ale nemůžu. Zayn mi to nedovolil a bojím se, že kdyby mě tam nachytal zase by mě zbil. O to vážně nestojím.... Sice byl poslední dobou hodný a milý, choval se jako kdyby jsme spolu chodili a ten večer s graffiti byl zábavný, ale bojím se že se mu zase změní nálada. Vůbec se v něm nevyznám....

Uslyším kroky, které jdou po schodech nahoru a následně někdo zaklepe na dveře. Zayn to není ten by určitě neklepal, tak kdo tedy?

,, Dále" hlesnu a otočím se čelem ke dveřím, kde se po chvíli objeví kudrnatá hlava. Harry!

,,Harry!" vypísknu a rozběhnu se za ním. Široce se usměje a já mu skočím do náruče.

,,Alex" zašeptá a pořádně mě obejme.

,,Co tady děláš? Kde si byl tak dlouho? Si v pořádku? Není ti nic?" zahrnu ho otázkami, hned jak mě položí na zem.

,, Klídek Sherlocku" zasměje se a posadí se na postel.

,, Přišel jsem za tebou, to nemusíš vědět, ano jsem a nic mi není" odpoví se smíchem na všechny mé otázky a já se taky posadím.

,,Vlastně jsem tě přišel o něco požádat" najednou zvážní a já tuším problémy.

,,O co?" zašeptá jako kdyby nás měl někdo slyšet.

,, Potřebuju aby si u Zayna v pracovně našla jedny desky a donesla mi je. Já vím je to nebezpečné, ale tebe jedinou nebude podezírat, kdyby něco nevyšlo jak by mělo, ale vyjde to neboj" snaží se mě uklidnit, když vidí můj vyděšený výraz. Po té mi ukáže na fotce jaké desky mám najít.

,,Ale to nejde Harry. Vždyť ani nevím kde to je a co když mě tam Zayn najde? Vždyť mě zabije!" gestikuluju kolem sebe rukama a skoro křičím.

,,Neboj Lex, budu ti krýt záda" pohladí mě po zádech, aby mě trochu uklidnil. ,, Prosím udělej to kvůli mě" zašeptá a dá mi pusu do vlasů.

,,Tak dobře" uvidím jak se usmál. ,,Kdy?" zeptám se a on mě pustí.

,, Právě že hned teď" nervózně se kousne do rtu.

,, Cože?! Vždyť Zayn za chvíli přijde!" opět začnu vyšilovat.

,,Neboj a teď pojď" táhne mě ven z pokoje.

,, Na konci chodby, po schodech nahoru a třetí dveře z prava" postrčí mě tím směrem a já se rozejdu. Ještě se otočím, ale Harry už tam není.
Pomalu vyjdu schody a přede mnou se objeví další chodba. Minu první a druhé dveře. Zastavím se u třetích a ještě se rozhlédnu jestli tu někdo není. Nikde nikdo .... Pomalu otevřu a vklouznu dovnitř. Přede mnou je obrovský stůl, na jedné straně různé skříně a poličky. Na druhé velký rudý gauč a skleněná skřínka s nějakým alkoholem.

Přesunu se za stůl a začnu hledat ty desky. Je tu spousta papírů a různých dokumentů. Otevírám šuplík za šuplíkem, ale nikde nejsou. Když už mi došly nápady kde by mohly být uslyším jak někdo bouchl dveřmi. Začnu panikařit a jak utíkám strhnu sebou několik papírů, které spadnou na zem. Otočím se abych je posbírala, ale na stole , kde byly původně papíry teď vidím černé desky. Bingo! Rychle je popadnu a mizím z pracovny. Schody beru po dvou a do ložnice přímo vletím. Nikde nikdo! Desky schovám na první místo, které mě napadne - pod postel. Najednou jsou kroky už u dveří. Skočím šipku do postele a dělám že spím. Následně se dveře otevřou a já čekám co bude dál.

Uslyším jak si ten dotyčný sundá bundu a hodí ji někam pryč. Obejde postel a začne se mnou třást.

,, Vstávej!" zakřičí, takže je to Zayn! Pomalu otevřu oči. Sklání se nade mnou a v očích mu vidím hněv. To ne!

,, Děje se něco?" zamumlám téměř neslyšně a posadím se.

,,To si kurva piš že děje!" štěkne po mě. ,, Nějakej zkurvysyn se mi hrabal v pracovně a zmizely desky!" křičí na mě jako bych za to mohla já, vlastně můžu, ale to je vedlejší.

,,Byly hodně důležitý?" polknu nervózně a podívám se mu do očí. Tentokrát tam vidím chtíč. Ne prosím ne! Začne se ke mě přibližovat, pomalu vleze na postel a přestane až když je u mého obličeje. Dělí nás jen milimetry.

,,To si piš že kurva byly" zašeptá a začne mě líbat. Odstrčím ho od sebe.
,,Ne prosím" slza mi teče po tváři.

Ignoruje mé prosby a jeho ruka vklouzne pod mé legíny, které stáhne naprosto okamžitě. Snažím se ho zastavit, ale on mi v tom zabrání a ruce mi drží pevně nad hlavou. Stáhne ze mě tričko a začne mě líbat na krku. Snažím se nevzdychat, ale nejde to a jeden vzdych opustí má ústa. Zkousne mi kůži na krku a já vyjeknu. Toho využije a rozepne mi podprsenku. Chce se věnovat mým prsům, ale já sebou začnu cukat, což ho asi naštve.

,, Chtěl jsem aby se to líbilo i tobě, ale když nechceš tak tím hůř pro tebe" naštvaňe ze mě sleze a sundá si tričko. Hned za tím kalhoty i s boxerkama. Začnu se klepat a snažím se utéct co nejdál od něj. Za nohu si mě přitáhne zpět k sobě a vtěsná se mi mezi nohy. Strhne ze mě kalhotky a prudce do mě vnikne. Má ústa opustí bolestivý výkřik, což Zayn naprosto ignoruje. Začne rychle přirážet a nehodlá zpomalit. Modlím se aby tohle už skončilo. Ta bolest je nesnesitelná. Konečně se Zayn udělá a já s ním. Když se mě sleze ušklýbne se a vrazí mi facku. Následně mě chytne za bradu a pevně ji stiskne.

,, Příště se s tebou nebudu takhle mazlit, ty děvko" hrubě mě políbí a odejde. Už po druhé mě znásilnil! Pomoc!

Máte tu další část! Tak snad se aspoň trochu líbila!
Omlouvám se za chyby a děkuju za vote!

Lost Kde žijí příběhy. Začni objevovat