Part 23 - She's dead

288 17 5
                                    

Pomaličku otevřu oči a snažím se zaostřit. Ležím někde na posteli a v místnosti je šero, za což jsem ráda, protože kdyby tady bylo moc světla asi bych oči neotevřela.

,, Konečně" oddechne si osoba vedle mě a já zjistím že je to Harry. Vzpomenu si na to co se stalo a pořádně si ho prohlédnu. Má jen lehce odřenou tvář a nenápadnou modřinu pod okem.

,,Si v pořádku?" zachraptím a pokusím se posadit s čímž mi Harry pomůže.

,, Teď už jo" zasměje se, ale jakmile uvidí můj nechápající výraz ihned pokračuje. ,,Jakmile Zayn zjistil, že potom co tě odhodil si se neprobrala nechal mě být a ihned se ti snažil nějak pomoct. Dostali jsme tě do postele a já, jelikož mám známého doktora, tak jsem mu zavolal a on tě tak nějak dal do kupy" vysvětlí mi co se všechno stalo a já jen chápavě přikývnu.

,,Co Ronnie?" ptám se dál.

,,Ronnie zmizela hned potom co si upadla no a Zayn si to pak všechno nechal vysvětlit. Neboj už nám nebude dělat starosti" usměje se na mě. Normálně bych nechtěla, aby Zayn někomu ublížil, ale u ní je mi to jedno.

,,Harry!" ozve se z chodby Zaynův křik, Harry se zvedne a odejde. Zjistím, že mám obvázanou hlavu, která už naštěstí skoro vůbec nebolí.

,,.... takže flešku měla ona. Svině mrňavá" zaslechnu Harryho hlas z chodby.

,,Poslal jsem za ní Luka s klukama" podle všeho se pořád baví se Zaynem.

,, Jejího bráchu?" takže už vím i o kom se baví.

,, Když oba do tohohle šli věděli, že se nemůžou brát ohledy na nikoho" odpoví mu chladně Zayn. Jakmile tohle uslyším mráz mi přeběhne po zádech. Pořád v hlavě slyším jeho hlas ,,....na nikoho"
Je to děsivý. Navíc já jsem sem nešla dobrovolně. Ale jedna pozitivní věc tady přece jenom je. Našla se fleška, o kterou tu celou dobu šlo a mě až teď došlo proč byla/je tak důležitá. Kdo ji má může s ní Zayna zničit.

****

,,Obleč se. Jedeš se mnou" vejde Zayn do ložnice a něco píše na mobilu.

,,Kam?" zeptám se zmateně a přejdu ke skříni. Vím, že odoporovat mu nemá cenu.

,,Do skladu. Sama tu zůstat nemůžeš, ještě jsme ji nechytli" vysvětlí mi a a mobil schová do kapsy. Jen přikývnu.

 Obleču si budnu a jako pejsek jdu za Zaynem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obleču si budnu a jako pejsek jdu za Zaynem.

****

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

****

Kráčím těsně za Zaynem a kolem nás jde spousta dalších lidí. Je to jako ve filmu. Boss jde první a ostatní za ním až na to, že tohle není film, ale realita. 

,,Počkej tady" otočí se na mě Zayn a hlavou kývne k nějaké hromadě krabic. Pouze přikývnu a postavím se stranou. Ovšem nezůstávám sama a připojí se ke mě Louis, který na mě s úsměvem mrkne. Už to tady nezvládám. Chci odsud pryč! Nechápu to....proč mě Zayn unesl? Měl na výběr ze spousty dalších holek, které jsou určitě hezčí a myslím že i blbější. Nevzpíraly by se mu tak jako já.

,,Chceš pryč co?" ozve se z ničeho nic Louis. Jako kdyby mi četl myšlenky.

,,Jak to víš?" koukám na něj jak kdybych právě viděla ducha.

,,Je to jasný a po pravdě se ti ani nedivím. Na tvém místě bych to taky udělal kórt teďkon, když jde všechno do háje" prohrábne si vlasy a pokusí se o úsměv.

,,Co myslíš tím, že jde všechno do háje?!" znejistím a vyděšeně se na něj podívám. Nestačí už nic říct, protože mě někdo chytí pod krkem a zbraň mi přiloží k hlavě. 

,,Takhle" uslyším za mnou známý holčičí hlas.

,,Hned ji pusť ti svině!" zasyčí výhružně Louis a zbraň namíří na osobu za mnou.

,,Tady dávám rozkazy já! Takže ještě jeden krok a zabiju ji!" sice ji nevidím, ale určitě se ušklýbla. ,,Tak a teď hezky pomalu polož zbraň" Louis to tedy udělá, ale přitom se dívá někam nahoru. Myslím, že má něco za lubem tohle nebude jen tak. Najednou se za námi ozve zapískání a Ronnie se i se mnou prudce otočí. V té chvíli uslyším výstřel. Stisk Ronnie pomalu povoluje a mě začínají téct slzy po tváři. Otočím se a Ronnie leží na zemi, kolem ní se tvoří kaluž krve a když zvednu zrak uvidím Mika se zbraní v ruce. 

,,Nepatříš sem" ozve se slabý hlásek Ronnie a z posledních sil na mě namíří zbraň. Na nic nečeká a vystřelí. Chytnu se za břicho, ze kterého mi pomalu začínají téct proudy krve a ne a ne přestat. Všechno se pomalu ztrácí a nohy mě odmítají poslouchat. Poslední co slyším je křik mého jména. Dopadnu na zem a tvrdý náraz je to poslední co mě zajímá. Chci se zvednout a otevřít oči, ale dělám přesně ten pravý opak. Někdo ke mě běží, ale to už zavřu oči úplně. 


Máte tu další část! Tak snad se aspoň trochu líbila!
Omlouvám se za chyby a děkuju za vote! 

Lost Kde žijí příběhy. Začni objevovat