Pokusím se nadechnout a po pár marných pokusech se mi to povede. Začnu kašlat a někdo mi pomůže se posadit. Pomalu rozeznám osobu, která mě drží. Zayn!
,,Si v pořádku?" zeptá se a až teď zjišťuji, že je celý mokrý a bez trička. Vlasy, ze kterých mu po čele stékají kapičky vody má rozházené do všech stran a zrychleně dýchá.
,,Asi ano" zachraptím a dám si vlasy pryč z obličeje. ,,Ty?"
,, No vzhledem k tomu, že jsem pro tebe skočil a neumím plavat, tak se mám celkem fajn" zasměje se a vezme mě do náruče.
****
,, Nazdárek!" první osoba, kterou uvidím když se probudím je Ronnie.
,,Ehm kde je Zayn?" pomalu se posadím a rozhlédnu se po místnosti, kde je ještě Liam.
,,To netuším, ale máme tě hlídat" mrkne na mě.
,,Může jít Liam pryč?" prohrábnu si vlasy a Ronnie se na mě divně podívá.
,,Proč?" nadzvedne obočí.
,, Znervózňuje mě jak ti kouká na zadek" protočím očima a Ronnie se uchechtne.
,,Liame!" křiknu a vydám se do kuchyně.
,,Kam si jakože myslíš že jdeš?" uslyším jak za mnou křičí Ronnie.
,,Kde je Zayn?" zopakuji svoji otázku a napiji se vody.
,,Jel ti koupit oblečení, ale neboj řekla jsem mu všechny tvé velikosti, podle toho co si měla ve skříni a zbytek jsem tipla" usměje a namotá si na prst své fialové vlasy.
,,Cože to jel Zayn dělat?" vykulím oči a sklenička mi vypadne z ruky.
,,Jste v pořádku slečno?" přiběhne Angela a začne uklízet střepy. ,,Pan Zayn by byl naštvaný, kdyby se vám něco stalo" s tímto střepy odnese do koše. Tak tohle je divný....
****
Domem je ozve zvonek, načež se Zayn zvedne z gauče a jde otevřít.
,,Co tady děláte?" uslyším jak se překvapeně ptá, rozhodnu se tedy jít za ním.
,, Přišly jsme tě navštívit a-" zadrhne se jedna ze tří dívek stojících ve dveřích.
,,Kdopak to je Zayne?" mile se usměje starší žena.
,,No to-tohle ehm j-je moje přítelkyně" řekne nakonec a já vykulím oči. ,,Alexis" dodá nakonec. ,,Tohle jsou moje ségry a máma" ukáže na osoby ve dveřích.
,, Těší mě Tricia" ujme se slova jako první Zaynova matka a napřáhne ke mě ruku, kterou přijmu.
,,Doniya" představí se další.
,,Waliyha" mile se usměje.
,,A já jsem Safaa" teď znám i poslední osobu ve dveřích.
,,Moc ráda vás všechny poznávám" pokusím se o úsměv a ony vejdou dovnitř.
,,No vidíš Zayne, že to jde. Najít si přítelkyni" mile se usměje Tricia a posadí se na pohovku. Nad čímž Zayn jen protočí očima a posadí se vedle mě.
,,Tak nám o sobě něco pověz Alex" začne Waliyha vyzvídat.
,,Ehm no t-tak j-já -" v mém nesmělém koktání mě přeruší Zayn,naštěstí.
,,Nechte toho. Prostě je to Alex a je moje holka, tím to končí" prohlásí a tím ukončí tuto debatu.
****
,,Měli by jste jít spát. Vaše pokoje jsou nahoře" oznámí Zayn a svoje ségry i s matkou tlačí ke schodišti.
,,Tak pojďte holky" převezme Zaynovu úlohu jeho matka.
,,Zayn a Alex potřebují soukromí" zahihňá se Safaa a odejdou.
Zayn nad tím jen zatřese hlavou. ,,Máš moc fajn rodinu" okomentuji situaci a vezmu si ze stolu džus. Jen se uchechtne.
,,A kde máš vlastně tátu?" pohodím vlasama. Všimnu si jak se mu napnou svaly a ruce zatne v pěst.
,,Utekl. Utekl od nás jako zasranej zbabělej sráč!" křikne a shodí skleničku ze stolu a ta se rozbije.
,,Zayne promiň, t-to jsem nechtěla" začnu zmatkovat a nakonec posbírám střepy ze země, ale při mé nešikovnosti se pořežu. Syknu bolestí a koukám se jak mi z dlaně teče krev. Zayn mě ihned chytne za ruku a otočí kohoutkem, pod který mi dá následně ruku.
,,Nech ji tu" nakáže mi a jde něco hledat. Po chvíli se vrátí i s náplastí. Vodu vypne, ruku mi usuší a následně zalepí.
,, Děkuju" šeptnu a sklopím hlavu. Jen se usměje a podrbe se na zátylku.
,, Musíš být opatrná" zašeptá a přitáhne si mě za pas k sobě. ,,Nechci aby se ti něco stalo" cítím jeho dech na své tváři. Zadívá se mi na rty a zase zpět na oči. Na nic nečeká a mezeru mezi námi překoná spojením našich rtů, se kterými začne pohybovat. Takovýhle polibek jsem od něj dlouho nezažila. Naposledy když jsme sprejovali. Přijde mi plný emocí a něhy. Zayn není vůbec hrubý naopak je velmi opatrný. Když se od sebe odtáhne ještě chvíli si koukáme do očí a po té společně jdeme do ložnice.
Máte tu další část! Tak snad se aspoň trochu líbila!
Omlouvám se za chyby a děkuju za vote!
ČTEŠ
Lost
FanficJedna země, jedno město, jedno místo.... Jeden muž, jedna dívka, jeden okamžik.... ÚNOS! Cizí země, cizí město, cizí místo.... Ztratila vše.... Sama mezi cizími.... Cover: @_wewer_