Part 19 - Hospital? NO!

356 21 3
                                    

,,Gratuluji jste těhotná" sdělí mi doktor s úsměvem.
Společně se Zaynem se vydáme domů. Po celou cestu je ticho, když konečně dorazíme do vily Zayn prudce zavře dveře. Celá polekaná se na něj otočím. V očích má zlost a je naštvaný. Ne prosím ne! Chytne mě pod krkem a namáčkne na zeď. ,,Zayne nech toho prosím" řeknu přidušeným hlasem a slzy mi tečou po tváři. Pustí mě na zem a já tvrdě dopadnu. Začne mě kopat do žeber a do břicha. ,,Zayne prosím" brečím a snažím se co nejvíc ochránit rukama. ,, Potratíš! Je ti to jasný?!" zvedne mě za vlasy ze země. V tom mi najednou dá pěstí.

,,Lexi si v pořádku?" probudím se v Zaynově náručí. Jsem celá spocená a klepu se.

,,Asi si měla zlý sen" pohladí mě po vlasech, do kterých mě následně políbí.

,, Zdálo se mi o tobě" začnu mu plakat do trička.

,,Ale proč kvůli tomu brečíš princess?" jemně mě hladí po zádech a snaží se mě utěšit.

,, Protože si mě " zlomí se mi hlas.

,,Jsem tě co?" vyptává se dál.

,, Zmlátil" začnu znovu plakat.

,,Ale proč?" cítím jak se mu napnuly svaly.

,, Protože jsem byla těhotná" zašeptám s v dlaních sevřu jeho tričko.

,,To bude dobrý" znovu mě políbí do vlasů a sevře v jeho náručí.

****

,,Podle mě je na to moc brzo" snažím se Zaynovi vysvětlit, že do nemocnice by jsme měli jet až po delší době.

,,Bro já si to myslím taky" souhlasí se mnou ta blonďatá palice.

,,Vidíš Niall taky souhlasí a-" zadrhnu se v půlce věty. ,,Cože to Niall dělá?" otočím se na něj s pozdviženým obočím. Na což všichni v místnosti reagují uchechtnutím. Všichni se myslí Zayn, já, Niall, Luke, Ash,Louis Ronnie a Liam.

,, Vážně Zayne. Musíš počkat minimálně měsíc" snaží se mu to vysvětlit i Ronnie, kterou objímá Ash.

,,Ronnie s tím má zkušenosti co?" neodpustí si poznámku Luke, nacož se Ronnie jen zaksichtí.

,,Tak dobře" svolí nakonec Zayn a poraženě se svalí na pohovku.

,,Co to neslyším stlejdo Zayne?" všichni se otočíme ke dveřím, kde stojí ta kudrnatá palice. Zayn se na něj chvíli vyděšeně díval a pak se jen zasmál a hodil po něm polštář.

,,Harry!" s Ronnie nadšeně vypískneme a běžíme k Harrymu. Ten jen roztáhne ruce do objetí a obě nás pevně chytí.

,,A já jako nic?" roztáhne ruce do objetí Mikey a Ronnie se mu vrhne kolem krku, zatímco já zůstávám stát u Harryho, který mě drží kolem pasu a Zayn ho vraždí pohledem. Proč?

,,No to není možný!" vykřikne nadšeně Ronnie.

,,Co? Zpozdily se ti krámy a můžeš tak dál šukat s Ashem?" ušklýbne se Luke.

,,Jenom závidíš" odfrkne si Ronnie.

,,A co jako? To že každýmu roztáhneš nohy? Ani v nejmenším" pošle ji vzdušnou pusu.

,,Co si chtěla říct Ronnie?" vrátím se zpět k otázce.

,,My jsme tu všichni spolu" rozmáchne rukama kolem sebe. ,,Jako úplně všichni" načež se zářivě usměje.

****

,,Luku vážně ne" řeknu se smíchem, když se mě Luke snaží dostat do ložnice.

Lost Kde žijí příběhy. Začni objevovat