Part 8 - Night Club

537 31 6
                                    

Všichni tři sedíme na pohovce a koukáme na televizy. Teda alespoň já s Ronnie koukáme. Harry kouká Ronnie přímo do výstřihu. ,,Mám nápad!" najednou vykřikne Ronnie a prudce vyskočí z pohovky. Harry a já sebou trhneme a oba upřeně sledujeme Ronnie.

,,Zayn přece říkal že přijede až večer, tak co třeba jít do clubu" navrhne a přitom se usměje na Harryho.

,,Já nevím. Podle mě není moc dobrý nápad ji tu nechávat samotnou" kývne hlavou směrem ke mě a já jen sleduju to dění přede mnou.

,,Šla by s náma" natočí si na prst pramen svých fialových vlasů.

,,To je snad ještě horší nápad než ten předtím" rozhodí Harry rukama.

,,Ale Zayn to nemusí vědět,navíc jí tu nikdo nezná a když ji trošku namaluju a obleču" kousne se do rtu přitom jak to vypráví.

,,Ale jestli se něco stane nebo na to Zayn přijde" varuje ji Harry.

,,Chápu je to na mě" mrkne na něj a vypne televizy.

,,Takže mi teď pojedeme nakupovat!!" vykřikne radostí a Harry se taky postaví. Já jen nadzvednu obočí.

,,Neboj Harry to platí" řekne a už mě tahá pryč z pokoje.

Proběhne se mnou kolem věšáku, že kterého po mě hodí nějakou černou budnu a když jsme u botníku, tak směrem ke mě kopne bílé kotníkové conversky. Když jsem hotová táhne mě ven až k nějakému černému Range Roverovi.

Harry ho odemkne a sedne si na místo řidiče

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Harry ho odemkne a sedne si na místo řidiče. Ronnie udělá to samé a sedne si na místo spolujezdce. Já tedy otevřu dveře a sednu si do zadu za Harryho. Jakmile se připoutám ti dva se uchechtnou a vyjedeme. Oni se ani nepřipoutali a Harry jede vážně hodně rychle. Celkem se bojím, ale Ronnie asi ne,protože k tomu ještě zapnula rádio a hraje hodně hlasitě. Míjíme rozpadlé domy, nabouraná auta a špinavé ulice Bronxu.

,,Tak tohle je New York" řekne Ronnie a otevře si okénko. Vykloní z něj hlavu a Harry se jen usměje. Po chvíli se okénko otevře i mě. Udělám to samé co Ronnie. Je to úžasný pocit. Vítr mi pročesává vlasy. Cítím se tak volně.

,,WOW!" začne Ronnie křičet z plných plic a Harry se začne smát. Po chvíli na mě kývne a já se usměju.

,,WOOW!" udělám to samé co Ronnie a všichni se začneme smát.

,,NEW YORK CITY!" zakřičí pro změnu Ronnie.

,,Tohle je bláznivý!" křiknu na Ronnie přede mnou.

,,No a o tom to je!" usměje se a dál si obě užíváme tenhle pocit.

,,No a o tom to je!" usměje se a dál si obě užíváme tenhle pocit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Vystupovat dámy" řekne Harry,když zaparkuje.

,,Tak kam teď?" usměje se Harry a klíče od auta si dá do kapsy od bundy.

,,Nejdřív oblečení!" vypískne Ronnie a už mě tahá k nějakýmu obchodu. Vejdme dovnitř a Ronnie se najednou někam ztratí. Podívám se na Harryho.

,,Tohle je normální" zasměje se. ,,Tady zapomeň na to kdo si a co se děje. Užij si to, nikdo tě tu nezná" zašeptá mi do ucha a jde za Ronnie, která je u stojanu se šaty. On má vlastně pravdu. I kdyby na tohle Zayn přišel, tak si to tu můžu aspoň užít. Vždyť kolikrát se sem dostanu.

,,Lexi!" křikne na mě Ronnie a já k ní rychle přiběhnu.

,,Vybírej si taky, já ti s tím když tak pomůžu" mrkne na mě.

,,Rozkaz šéfe" zasalutuju a začnu si prohlížet nějaké šaty. Harry se široce usměje a Ronnie, jak je u ní zvykem, se začne smát.

,,Co tyhle?" ukážu na jim nějaké černé šaty.

,,Ty jsou boží!" vykřikne Ronnie a už mě tlačí do kabinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ty jsou boží!" vykřikne Ronnie a už mě tlačí do kabinky.

****

,,Tak za hodinu jsem tu" mrkne na nás Harry a odjede.

,,Tak jdeme" řekne Veronica a jakmile dojdeme do obývacího pokoje, obě dvě spadneme na pohovku.

,,Nákupy jsou vyčerpávající" prohlásím a sednu si pohodlněji.

,,To mi povídej" zasměje se. ,,Ale máme jen hodinu" zpozorní.

,,Teď z tebe uděláme krásku" řekne a vytáhne z tašky všechny šminky co jsme koupili. Myslím že Harryho kreditka na tom teď nebude zrovna nejlíp. I když on si ani nestěžoval.

****

Vilou se rozezní zvonek. Dojdu otevřít a přede mnou stojí Harry. Jakmile mě uvidí otevře pusu. Jen se usměju a za mnou se objeví Ronnie.

,,Tak jdeme!" nadšeně tleskne rukama a popostrčí mě ven.

Dojdeme k autu a když všichni sedíme, tak se auto rozjede. Už se ani nepřipoutávám. Harry zapne hudbu a já s Ronnie začneme zpívat a tancovat. Kdo nás vidí musí si myslet že jsme blázni.

Před clubem je docela fronta a tak si jen povzdechnu. Ronnie mě vezme za ruku a v čele s Harrym jdeme až ke vchodu, kde bez problémů projdeme.
Po té se Harry rozejde k baru a já s Ronnie se posadíme.

Po chvíli už má každý z nás trochu upito a kolem Harryho se začala motat nějaká blondýna

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po chvíli už má každý z nás trochu upito a kolem Harryho se začala motat nějaká blondýna. Ronnie tančí s nějakým, podle ní, mega sexy klukem a já pomalu piju svůj drink.
Harry si všimne že tu jen tak sedím a tak odstrčí blondýnku.

,,Jdeme!" křikne na mě,abych ho přes hudbu slyšela. Nadzvednu obočí jakože nechápu. Zasměje se a vezme mě za ruku. Dojdeme na parket a začneme tančit.

,,Uvolni se!" zakřičí mi u ucha. Jemu se to lehko řekne.

Začnu vnímat jen hudbu a kroutím se do rytmu. Jsem volná. Zayn tu není,aby mě zmlátil. Podívám se na Harryho a on se usměje. Společně s ostatníma začneme zpívat a užíváme si to tady. Po chvíli se k nám přidá i Ronnie s tím svým sexoušem. Cítím se volně a bez zábran. Jsem strašně ráda že mě dneska hlídá Harry s Ronnie. Dnešek je jeden z nejlepších dnů.
Najednou se Ronnie zastaví a chytne Hazzu za ruku. Něco mu pošeptá do ucha a on se začne všude rozhlížet.
Pak se otočí na mě a řekne jedno slovo, které mi vyrazí dech.

,,Zayn!"

Tak po dlouhé době další část! Snad se bude líbit a děkuju za vote!
Omlouvám se za chyby

Lost Kde žijí příběhy. Začni objevovat