Nakonec se rozhodnu otevřít oči a čelit osobě přede mnou.
,,Alex co tady děláš?" zašeptá s úšklebkem a založí si ruce na hrudi.
,,J-já-" začnu koktat a sotva dýchám.
,,Jestli se to Zayn dozví víš co se stane?" pořád šeptá a natiskne mě na zeď ještě víc.
,,N-Nialle prosím n-ne" slzy mi začnou téct po tváři.
,,Co za to?" setře mi slzu a olízne si rty.
,, Prosím" zašeptám tentokrát já a vidím jak se ušklýbne. Dotáhne mě ke stolu, před který si stoupne a donutí mě si kleknout. Teď mi došlo o co tu jde. Začnu sebou házet, ale on mě pevně chytne za vlasy.
,, Kurva jestli nechceš aby se to Zayn dozvěděl, tak koukej spolupracovat!" naštvaně zavrčí a já sebou přestanu házet. Na což reaguje úšklebkem a pustí mi vlasy. Roztřesenýma rukama se mu snažím rozepnout džíny a když se mi to konečně povede z obývacího pokoje se ozve rána, jako kdyby někdo proletěl oknem. Niall si okamžitě zapne džíny a popadne mě za ruku. Schody bere po dvou a táhne mě za sebou. Doběhneme do obývacího pokoje, kde na zemi leží pořezaný Luke a vedle něj klečí Zayn.
,,Co se tu do prdele stalo?!" zděsí se Niall a konečně mě pustí.
,,Co si myslíš?" úšklebne se Zayn a pomůže Lukovi na nohy.
,, Takže teď pryč?" ptá se dál Niall a nadzvedne obočí.
,,Sežeň Harolda ať ji okamžitě odveze a hned!" křikne Zayn, když se zvenku ozve další výstřel. Stojím jako přikovaná a pozoruji co se tu děje. Najednou ležím na zemi, Niall mi tiskne hlavu na podlahu a pozoruje okolí.
,,Jestli se jí něco stane, tak jste ty a Harold první na seznamu koho zabiju jasný?!" ječí Zayn a krčí se za pohovkou. Že by o mě měl strach? To těžko....
,, Jasný" potvrdí Niall a už mě táhne pryč.
,,A co Luke? Potřebuje ošetřit" začnu sebou házet.
,,Kurva pojď" zavrčí a snaží se mě nepozorovaně dostat do garáže. Přitom něco píše na mobilu. Zrovna scházíme shody, když v tom se za námi vyřítí nějaký chlap s pistolí v ruce a míří na nás.
,, Kurva" zakleje Niall a schová si mě za sebe. Za pasem džínů má schovanou pistoli, kterou vytáhne a na nic nečeká a střelí. To bylo podlý! Chlap se skácí k zemi a Niall do něj ještě jednou střelí.
,,To bylo hnusný a podlý!" zaječím, když otevře dveře, u kterých jsme stáli a táhne mě dolů po dalších schodech.
,,Život není fér" odbyde mě a jde dál.
,, Já to myslím vážně" řeknu, když seskočím z posledního schodu.
,,To si chtěla aby nás kurva zabil nebo co?!" pustí mi ruku a otočí se na mě.
,,To ne, ale-" začnu couvat až narazím na zeď, na kterou mě Niall opět natiskne.
,,Ale?" zašeptá a zmáčkne mi zadek, načež vyjeknu. Jenom se zasměje a táhne mě dál pryč.
,, Kurva kde si Horane?!" prskne na něj Harry, hned jak dorazíme do garáže.
,,Byly tu malý komplikace" ušklýbne se a hodí mě Harrymu do náruče. ,,Víš kam jet?" ujistí se a Harry jen přikývne, když v tom se ze shora ozve další výstřel.
,,Tak pojď" Harry mě táhne do auta, kde už sedí ta fialová palice a Niall zmizí zpátky na schodech, které bere po dvou.
,,Kam jedeme?" ptám se, když za mnou zabouchne dveře a sám nasedne. Sedím na místě spolujezdce a Ronnie hned za mnou. Harry si mých otázek nevšímá a vysokou rychlostí vyjede z garáže.
,,Na co si chtěl ty desky?" řeknu o něco hlasitěji, aby mě slyšel. Pořád nic.
,, Má to snad něco společného s tím to?!" křičím tam na něj, ale pořád nic.
,,Harry můžeš mi odpovědět?!" ječím jak smyslů zbavená a najednou ucítím na tváři štiplavou bolest. On mě uhodil! Držím si rukou tvář a koukám na něj s otevřenou pusou. To nemyslí vážně?! Zabořím se víc do sedačky a po celou cestu někam pryč už nevydám ani slovo.
Máte tu další část! Tak snad se aspoň trochu líbila!
Omlouvám se za chyby a děkuju za vote!
ČTEŠ
Lost
FanficJedna země, jedno město, jedno místo.... Jeden muž, jedna dívka, jeden okamžik.... ÚNOS! Cizí země, cizí město, cizí místo.... Ztratila vše.... Sama mezi cizími.... Cover: @_wewer_