Susiruošusi išeiti pasiemiau mašinos raktelius ir palikau tuščią namą. Mama išvykus taigi mašina lieka man, o ir po šiandieninio įvykio nesinorėjo eiti pestute. Įsėdus į automobilį pasileidau radiją, kad nebūtų taip niūru. Privažiavau Liamo namus, tačiau man nespėjau išlipti iš mašinos jis jau stovėjo lauke ir manęs laukė.
-Nemanai, kad reikėjo ateiti ir atidaryti man duris?- pakėliau antakį priėjus prie Liamo.
-Gal...- nusijuokė.- Eime į vidų čia šaltoka,- pasikvietė jis ir apkabino mane per liemenį.
-Namuose be mūsų dar kažas yra?- paklausiau kai jau buvome viduje ir nusirenginėjome paltus.
-Ne, tik mudu,- pakilnojo antakius Liamas.
-Tai kur tada tavo motina?
-Pasimatyme.
-Oho, pavydžiu jai. Būtų gerai, kad ir manoji kažką susirastų,- atsidusau.
-Nesijaudink dėl jos, tavo motina - suaugusi moteris, pasirūpins savimi,-paguodė.- Tikiuosi dar nepamiršai ko čia atėjai,- gundančiai sušnibždėjo Liamas ir patraukęs nuo mano kaklo plaukus lėtai bučiuodamas jį leidosi žemyn.
-Eime,- paėme už rankų ir nusivedė į savo miegamajį.
Jis nusiemė savo maikutę, o tada priėjęs prie manęs padarė tą patį. Po kiek laiko jau gulėjome jo lovoje nuogi.
-Tu tam pasiruošus,- dar kartą paklausė manęs Liamas.
-Gyvenimas nelaukia,- nusišypsojau ir pasislinkus pabučiavau jį.
Vaikinas išsitraukęs iš stalčiau prezervatyvą užsidėjo jį ir po sekundės atsidūrė ant manęs. Jis lėtai bučiavo mano kaklą besileisdamas žemyn, o pasiekęs mano vietelę praskietė mano kojas ir lėtais judėsiais įėjo į mane. Liamas vis greitino tempą, o mūsų aimanų buvo pripildytas visas namas. Galiausiai pasiekėm orgazmą.
-Manau tai bus geriausios mūsų metinės,- dūsaudamas pažvelgė į mane Liamas.- Myliu tave, saulele,- tai pasakęs jis suėmė mano veidą delnais ir įsisiurbė į lūpas. Pritrūkus oro atsitraukėm.
-Aš irgi tave, mažiuk,- nusišypsojau.
Tikra šypsena...
YOU ARE READING
Lost [BAIGTA]
HorrorAnksčiau istorija buvo pavadinimu - MISSING Mažame Godlino miestelyje visuomet vyravo ramybė. Dėja vieną dieną televizoriaus ekrane pasirodė pranešimas. Jis skelbė, kad miestelyje prasidėjo žmonių dingimai. Policininkai bando aiškintis bylą, tačiau...