1.12

398 39 12
                                    

Kiek nuraudau ir paslėpiau savo veidą plaukuose.
Jau ruošiausi į mokyklą kai išgirdau suvibruojant savo telefoną. Atrakinau ir perskaičiau ją.
Nežinomas numeris
Labas pupa, tau tinka būti su vyriška maikę. Ar turi vaikiną?
Pala ką? Iš kur jis žino. Apsidairiau aplink kambarį.
Nežinomas numeris
Tu manęs nerasi neieškok ;)
Aš stovėjau ir drebėjau. Nežinojau ką daryti.
Viskas gerai?
Iš niekur atsiradęs paklausė Lou.
-Mhm
Neatrodo. Ar ir vėl čia buvo JI?
-Ne viskas gerai!
Tikrai?
-Taip baik klausinėti.
Žinai tu vakar labai gražiai atrodėi.
Nusišypsojo ir apkabino mane per liemenį.
-Ačiū- nusišypsojau- ir šiandiena gražiai apsirengsiu.
Gerai mažyte.
Pakštelėjo man į kaktą ir mane paleido.
Grįžusi į kambarį užsimaukšlinau baltas kojines iki kelių, apsirengiau mėtinę suknelę su odos spalvos diržu aplink liemenį. Nusileidusi į apačią užsidėjau juodus sportbačius bei užsivilkau baltą švarkelį. Pasiėmiau savo kuprinę.

-Lou?Jis staiga atsirado priešais mane

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Lou?
Jis staiga atsirado priešais mane.
Wow! Tikrai turi eiti į mokyklą?
Paklausė ir prikando savo lūpą kas maniau buvo labai seksualu.
-Dėja taip.
Įsisiurbiau jam į lūpas ir apviniojau savo rankas aplink jo kaklą. Jo rankos apsivyjo mano liemenį ir leidosi link mano užpakaliuko nestipriai jį spustelėdamas.
Atsitraukiau nuo jo ir žiūrėjau jam į akis.
Geriau eik dabar nes vėliau už savo veiksmus neatsakysiu.
Mirktelėjo.
-Iki Lou.
Iki Jes.
Išėjusi iš namų apsidairiau ir pradėjau eiti. Man buvo baisu. Kas mane stebi? Kas man rašinėja? Norėjau kuo greičiau pasiekti mokyklą. Pamačiusi didžiulį baltą pastatą atsidusau ir pradėjau eiti lėčiau.
Nuėjusi prie savo spintelės išsitraukiau knygas ir kaip tik tuo metu nuskambėjo skambutis. Pirmoji pamoka buvo matematika su keturiasdešimtmečiu vyru. Vėlavau jau penkias minutes. Ėjau iš lėto ir pravėrusi duris visi atsisuko į mane.
-Panele Stone. Jūs ir vėl veluojate šį kart neatleisiu. Pasiliksit po pamokų- jis visą tai pasakė su šypsena ir apsilaižė lupas. Šlykštu.
-Mhm gerai.
Ramiai pasakiau ir nuėjau į galą. Mokinių nebuvo labai daug todėl nuėjau ir atsisėdau į laisvą suolą. Išsitraukiau ausinukus ir pasijungiau muziką. Pasiėmusi savo užrašų knygutę pradėjau piešti visokias nesamones. Visą pamoką jaučiau kaip kažkas spokso į mane, bet akių aš nepakėliau. Sekanti pamoka buvo biologija. Biologijos mokytoja leidžia visiems šnekėti todėl klasėja buvo didelis šurmulys. Prie manęs priėjo kažkokia blondinė. Nors blondinė neatrodė iš tų kurios vaikščiodavo su pripustais papais ir šiknom.
-Sveika- nusišypsojo miela šypsena
-Labas.
-Mano vardas Dnielle gali vadinti Dani, o tavo?
-Jesica vadink Jes- šyptelėjau
-Norėjau tavęs paklausti.
-Taip?
-Mano broliui tu atrodai labai graži, bet jis labai drovus.
-Pasakyk jam ačiū.
-Gal um.. gal norėtum su mumis eiti apsipirkti šiandiena?
-Umm.. gerai- šyptelėjau atgal ir tada nuskambėjo skambutis.
Ėjau į valgyklą ir atsisėdau prie tuščio staliuko. Prie manęs prisėdo Dani su savo broliu
-Čia mano dvinys.
-Labas mano vardas Piteris.
-Galiu vadinti Pit?
-Žinoma!
Buvau labai laimynga susiradusi naujų draugų!


Neilga, bet nauja! Ačiū, kad skaitot!
Muliu
Mmyliu*
Myliu!* ❤❤❤

Ghost BoyWhere stories live. Discover now