1.19

395 38 24
                                    

Taisyklėse sakė, kad jei bus pliusiukas laukiuosi, jei minusiukas ne.
Paėmiau pirmą pagaliuką, jame ryškiai švietė mėlynas minusas. Iškvėpiau sulaikytą orą. Paėmusi antrajį pamačiau, kad jame švietė raudonas pliusiukas. Trečiasis viską nulems. Užsimerkiau ir paėmiau trečiajį pagaliuką. Ant jo buvo raudonas pliusiukas. Labai bijojau ką Lou pasakys. Gal jis norės atsikratyti vaiko? O jeigu jisai mane paliks? Pradėjau panikuoti. Po kiek laiko išėjau iš tuoleto ir pasukau koliudoriu kuris vedė į daktarės kabinetą. Prieš nulengdama rankeną įkvėpiau ir iškvėpiau. Nulenkiau rankeną ir įėjau į kabinetą po savęs uždarydama duris. Lou greit pakilo nuo kėdės ir priėjo prie manęs. Aš buvau nuleidusi akis todėl jis suėmė mano smakrą ir kilstelėjo į viršų, kad žiūrėčiau jam į akis. Pažvelgusi į viršų sutikau žalias akis pilnas rūpeščio.
-Aš laukiuosi
Tai pasakiau ir žiūrėjau jo reakciją. Jis pravėrė burną ir pakėlė antakius. Aš sukikenau iš jo tokios reakcijos. Jis nusišypsojo ir apkabino mane per liemenį, o tada priglaudė savo lūpas prie manųjų. Staiga kažkas atsikrenkštė. Prisiminusi, kad mes nevieni susigėdau ir atsitraukiau nuo Lou.
-Na sveikinu
Pasakė gydytoja ir nusišypsojo.
-Ačiū.
-Turėčiau tave dabar nuvesti pažiūrėti ar ten berniukas ar mergaitė, bet per anksti.
-Lou?
Ką?
-Norėtum berniuko ar mergaitės
Paklausiau iš smalsumo. Jis nusišypsojo.
Berniuko.
-Tada gims berniukas
Iš kur žinai?
-Motiniška nuojauta?
Jis sukikeno ir apkabino mane.

Labai atsiprašau, kad tokia trumpa tiesiog neveikia smegenys. Vote ir nuomonyčių! Ačiū, kad skaitot ❤❤❤

Ghost BoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora