1.9

395 43 4
                                    

Tas keistas jausmas dingo, bet kažkodėl jaučiu, kad ji sugryš.
*Sapnas*
Ha ha ha! Aš tau sakiau prie jo nelyst!
-Ah!-suklupau ir pakėliau akis.
Nedrįsk žiūrėti į mane su savo šlukščiom akim!
Cypimas galvoje padidėjo ii man pradėjo bėgti kraujas iš akių bei ausų.
*Sapno pabaiga*
Atsibudau vos nedusdama. Buvau išpilta šalto prakaito. Mano širdis daužėsi nežmogišku greičiu. Apsiverčiau ant kito šono ir pasižiūrėjau į laikrodį. Jis rodė 4:56. Atsiguliau ant nugaros ir atsidusau. Staiga pajaučiau kaip pradedu kilti iš lovos. Negalėjau pajudėti. Tik kilau į viršų iš lovos.

 Tik kilau į viršų iš lovos

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Ir staigiai kritau atgal. Mano nugara atrodė, kad sulūžo visur kur tik įmanoma. Vis dar negalėjau pajudėti. Staiga mano kūnas ir vėl pakilo ir vėl krito atgal. Taip kokius tris kartus. Iš mano akių ištryško ašaros. Kai vėl pakilau buvau apversta pilvu į lovą. Man kažkas pradėjo draskyti nugarą. Pradėjau klykti. Tada viskas pasidarė juoda.
Pabudau nuo žadintuvo. Greitai pakėlusi galvą apsidairiau. Staiga skausmas perėjo per nugarą. Atsargiai nuėjusi į vonią apžiūrėjau savo nugarą. Ji buvo mėlyna su raudonom linijom. Linijos buvo dėl draskymo. Bet ar tikrai viskas vakar įvyko, o gal aš tik susapnavau, bet tada iš kur visos šitos žymės? Išsivaliau dantis apsiprausiau ir grįžau į kambarį. Atrodė, kad man į nugarą plaktuku trankytu.
Ne, šiandiena į mokyklą neisiu. Atsigulusi atgal į lovą pajutau šaltas tvirtas rankas kurios apglėbė mano liemenį. Jam nespėjus prisiglausti aš atsargiai apsisukau ir prisiglaudžiau prie jo krutinės. Iš akių upeliais riedėjo ašaros. Aš jų nestabdžiau. Jis tik mane stipriau apkabino, o aš išleidau tylią skausmo aimaną. Dėkojau jam, kad jis manęs neklausinėjo, o tik apkabino.


Išbandžiau naujieną! Tai vidurį teksto įkelti nuotrauką kuri tinka tekstui. Parašykit ar geriau taip vidurį įkelt ar ne. Ačiū, kad skaitot! Love you! ❤❤❤

Ghost BoyМесто, где живут истории. Откройте их для себя