Aku menolak hanbin perlahan lahan. duduk di sebelah nyaa
Lalu mengesat mulut ku. First kiss aku. 😭Hanbin dh ambikkkkkkHanbin hanya diam dan tersenyum
sorang sorangg -_-Ermm ~ hanbinn! BALIKKKKK JUMMM! maluu gilaaaaaaaaaaaaa!
Ermm . Hanbinnnnnnn!!!!!balikk
Takde respon !Aku menunggu 5 minit! Tanya lagii! 10 minit ~ no respon ! FED U P !
Aishhhh! Dh Mabuk sangat ni!
Aku pun goncangkan hanbin berulang kali. Perghhh! Dh tidoo rupanyaaa.😒
Aku mengangkat nyaa. Pergh berat! Nk jee aku herett! Bila difikirkan balik. Mak ngan ayah aku gi malaysia sebulan. So aku sorng je kat rumahh. Emm. Segan la nk hantar hanbin gi rumah dia. Takkan Lah? Emm... Bawak je laa balikKringg! Kringgg!
Telefon Memanggil ~Hmm.
Hello?.
Helloooooo!
Aku tunggu kau ni! Kata pemandu ku
Emm. Jap... kau keluar kereta pergi kat tepi sungai han.. aku ad tengah dduk ngan kawan aku. Aku rasa aku nk bawah dia balik! Cepatt aku mabukk nii!
Hee.!japp!
Aku mematikan telefon dn hanya diamm.
Di tangan hanbin dia sedang memeganh i phone nyaa. Aku on. Dn wallpaperr
GAMBAR AKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU?! OH WOW !
aku apa lagi stalk hp dia. Gallery kebanyakkan gambar selfie aku ngan dia ~ Dan dia set Number Aku MY LOVE💋 omggg! Kenapa aku tak sedar?. Aku menampar diri sendirii supaya bangun dari mimpi.. yaa ampunn. Kesian hanbinn ~
Banggg!!
Opocot nenek terbang!! Latah ku ~
Haa. Mana org nya?!! Kata pc tua.
Ergh. Tu angkat!!
Alaaa! Beratt!
Aduh jumm! Kau papah belah sana aku sini!cepat! Marah ku
××××××××××××××××××××××××××××××××
Aku baringkan hambin di bilik aku ~
Ehh jap? Aku nk tidor mna? Aduhh salah bilikkk!!!!!!!!!!
Lantak la. ! Tidur bilik tetamu pun bolehh laa *Sayangg!!~
Haa? Dh sedar ?
Hanbin kelihatan sungguh tidak bermayaa .
Aku pun dduk di sebelah nyaa.Hanbinn ~tidurr laaa ~
Pup ~
Tolak hanbin ~ hanbin bye saya nk tidurr!
WHATTTT !!FIRST KISS DIA DH AMBIKK! SECOND PUN DIA AMBIKK!!!!!!!! OMAYGUDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! MALUUUUUUUUUUUUUUUU!
×××=×××××××
aku melabuhkan punggung ku di atas kati selepas selesai memakai baju . Fuhh. ~ lega dh mandi!
Teringat kat hanbin ~ Hmm
Aku pun keluar bilik dan menjeguk ke bilik ku . Aku hanya tersenyum melihat
Hanbin tidur berselimutkan selimut ku yg berwarna pink. Cute pulak alahai. Ni yg buat aku lemahh. !Aku pun meletakkan telefon hanbin di sebelah nyaa. Dan menarik melimut ke aras dada nya. Sekali skala dia bergerak tak selesa. Aku mesti betulkan selimut nyaa. Hmm.
Bye hanbin ~ aku nk tidur Dulu~ sweet dream ~
Aku tau hanbin tak dengar tapi aku saja cakap ~
Aku berbaring dan tergolek2. bila teringatkan first kiss. Aku terus tersenyumm. Aduhaii! Macammana la korang boleh kiss! Dh la lamaa.! kata ku sendirii! Aduhh dh laa ! Tidurr!
Aku pun terlelap ~
Vote //
Bersambungg ~
YOU ARE READING
My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]
RandomStart with happiness Ending i donno cuz i cannot see the future . Slow . U p d a t e . Cover by :@theoldminjisoo [#] 41 in random [#]10 april start :11 Feb '16 end:16 may '16 [#] Complete