15

427 37 0
                                    

Hanbin pov

Arghh! Aduhh! Sakit nyaa kepalaaaa! Mengurut kepalaa *
Jap.? Aku kat manaaaa?!
Semua dalam bilik ni pinkk.🌸Takkan laa omma ubahh?!

Terdapat banyak bingkai gambar yg di letakkan di tepi katil iaitu atas meja?.

JI HYO? cepat 2 aku mengambil.telefon ku dan melihat jam . Pukul.11 ? Ouhh aku mabukkkk! Aku flashback malam tadi. First kiss aku dengam org yg paling aku sayang. aduhaiii. Aku tersenyum sorang sorang ~jihyo aku sayang kau ~

Tiba tiba ² ~

End hanbin pov

Jihyo pov

Alu bangun awall harini ~aku menguapp ¥ argh sakit kepalaa! Aku pun mandi ~ setelah siap aku turun ke bawah , Bilik abang ku .

Saiz baju dia berapa eh? Aduhh? ! Ambik jee laa! Baju putih seluar jeans. !okay! Ini pun boleh!

Aku pun menuju ke bilik ku yg sedang didiami oleh Hanbin ~

Haannn! Melihat hanbin belum bangun. Terus batal niat ku.. emm. .. aku dduk di hujung katil.
Ehh. Harini skolah. Start pukul 12:30 . Emm. Aku bangunkann dia pukul sebelas laa. ! Mm?! Uniform? Alaa. Abang aku ad uniform lamaa! Muat kat hanbinn !! Aku pun ke bawahh menuju ke bilik abang ku. Melihat gambar nya yg di tampal di dinding membuat aku sayu. Ouh sungguh aku sayang abang ku itu ~ tapi malang dia pergi dahulu ~Abang ji hyo rindu abangg . Gugur jantunh ku apabila mendapat tahu abang ku meninggal dunia tahun lepass.😢haish! Dh! Aku mengelap air mata ku yang mengalir deras!
Ku cari ² baju uniform ama yg lernah dipakai nya . Alu menghiduu dan ajr mata aku megalir derass lagi~ hmm. Sebelum aku keluar. Sempat lagi aku menatap gambar nyaa di sebelah pintu. Ohh ~ aku tak tahann! Aku rindu Abang !

Aku naik ke atas dengan perlahan2. takut membangunkan hanbin. Aku menuju ke pintu dan mengintai. Hanbin dh bangun dia membelek gambar2 ku yg berada diatas meja. Dia ketawa? Huh !mesti teringatkan yg lepass 😏erghh!

"JI HYO AKU SAYANG KAU"

emm. Aku terpaku dan terdiamm.

Knock ³ . Hanbin diamm.

Hanbin maafkan hyoo sebab bawak balik hanbin. Segan la nk hantarr hanbin.

Haa? Sokayy la sayangg

Hmm. Nah baju skolah. awak pakai nnti kita terus pergi sekolaah. Saya dh call driver awak hantar buku kat kelas.

Awak? Senyum .haha. thank sayang

Awakkk! Alamakk!

Hmm cepat sarapan. Saya dh sediakann.

Okay.

×××××

Vote//
Bersambung~

My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now