Gd menghampiri wad jihyo dengan sayu .
hanbin : gd shi . Kau buat apa kat sini ?*masih sebak *
gd : tolong ... aku nak lawat diaa .. aku nak mintaa maaf ..
hanbin: doktor belum keluar ... *nangis *
gd : *duduk melutut dan nangis *
Hanbin nak marah gd pun tak boleh . sebab ... dia juga bersalah dalam hal ni . dia tak sepatutnyaa melakukan hal teruk sebegitu kepada jihyo . 6 jam dia dan kawan kawan nya menunggu di luar wad sambil ditemani air mata .
akhirnyaa dc guk keluar .
suga : dc macam mana jihyo ? * pegang bahu doc*
dc guk: awak kena ikut sayaa ... ikut saya .
suga : *pandang semua orang * nae . *ikut dc .
Skip //
Dc guk : Suga . Mianhe . dia baru sahaja masuk ke tahap akhir .. dia ada beberapa hari lagi untuk hidup... terlalu banyakk darah hilang membuat hidup nya semakin singkat .
suga : *tunduk dan menangis *Doctor .... tipu ...
dc guk : saya faham perasaan awak suga . sekarang dia belum sedar . jenguk lah dia .
suga : *pergi ke wad jihyo*
di bilik wad jihyo//
gd :awakk ..* goncang jihyo* bangunn ... *goncang jihyo* maafkan sayaa ... sayaa bersalahh .. sayaa mabukk .. bangunn. palli ironnaaa. jihyo shii. . ironnaaa !ppalii !!* melangkah keluar dari wad * awak dah bangun bagitau saya .
|all masuk wad jihyo|
Semuaa menangiss dan sebak melihat jihyo yang kini hampir botak rambut nya . mungkin kerana terapi . pilu , sayu semua ada.
hanbin:*genggam tangan jihyo kuat kuat * song jihyo shi . bangunn .. bangunn. mianhee. mianhee .. awakk .. bangunn ... jangan tinggalkan saya .. awak sayang sayakan ?'
Tiba tiba tangan jihyo bergerak sedikit . kemudia jihyo membuka matanya . semuaa orang mengerumuni jihyo .
jihyo : saya . saya kat mana ?
hanbin: awak kat hospital ..
jihyo: hanbin ah .. -
hanbin: awak saya nak minta-
belum sempat hanbin mengakhiri kata katanya jihyo meletakkan hujung jarinya di mulut hanbin .
jihyo: forget it . saya dah maafkan awak .
dihujung katil kelibat suga dan jhope sedang terkaku .
jihyo:suga shi ? hoppie ?
jhope : *keluar dari wad * aku tak sanggup .
suga : Jihyo jahat . *keluar wad *jihyo : wae ?
bts : *semua keluar sebab tak mampu *
hanbin: awak jangan lah bergerak.
jihyo: tak apaa .
hanbin: saya teman .
jihyo: *angguk*
luar hospital //
jihyo mengena kan skaf hitam di kepala untuk melindungi kepalanya yang botak dan memakai mask kerana takut diserbu peminat
hanbin: jihyo kita nak pergi mana ?
jihyo: *senyum sebab ternampak bts di sungai han * awak .. biar saya cakap ngan diaorang boleh ?
YOU ARE READING
My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]
RandomStart with happiness Ending i donno cuz i cannot see the future . Slow . U p d a t e . Cover by :@theoldminjisoo [#] 41 in random [#]10 april start :11 Feb '16 end:16 may '16 [#] Complete