End

690 39 3
                                    


A aku .. kat mana ?

flashback //

Jihyo : Hahahah .Thank sebab celebratee anniversary aku ngan hanbin . and my birthdayyy ~Ilyy !!.

Suga : Semua demi kau . jihyo * flyingkiss *

hanbin : * gosok rambut suga * Demi awak * pandang jihyo*

Jihyo : Sekarang dah pukul 3 pagi . heh .. dah jum balik ! nnti dc marah lambat datang .

all : jommmmmm!

Ketika mereka melintas jalan .Iphone nya jatuh ke jalan .Mereka meninggalkan jihyo yang terpinga pinga mengambil fon nya yang terselit di mana ntah. 

jihyo : MANA KAUU SHAITONN .

jhope : JIHYO SHII PALLI !

jihyo : NAEE !

cari punya cari rupa rupa nya kat rumput .

jihyo : Macam mana la kau boleh terpelanting jauh . * geleng kepala lalu kutip fon nya"*

sambil melintas jalan sambil stalk ig nya. 

jihyo : Ramai jugak yang ingat birthday aku . hahahah. 

PINNNNNN!!

jihyo memandang bunyi bising di sebelah kiri nyaa  . Dunia jihyo seakan akan perlahan . Slowmotion . sebuah lori baru sahaja melanggar nya . Perit dada dan kepala membuat kan jihyo tak bermaya untuk menjerit .

end flashback |

jihyo pov

a aku kat mana ? aduhh ... aku memandang ke kiri dan ke kanan . hanya suga di sebelah ku . yang tidur nyenyak . kaki ku lemah .Hanya tangan ku saja yang boleh bergerak . Kenapa ni jihyo ? Kenapa kaki kau ni ? Aku fikir dan fikir .. mungkin masa dan nak sampai . Aku mebelai rambut suga . Budak ni sayang sangat kat aku .. Aku memandang ke luar tingkap .. Memerhati awan yang berarak . sungai han yang mengalir perlahan  .. ye lahh .. Tak lama lagi aku dah tak rasa semua ni . Aku memandang suga kembali .  Sekarang pukul 6 pagi . Cis . aku pensan 3 jam je ?'aku kena langgar lori kan tadi.  ehh .. tak teruk sangatt . Tiba tiba aku rasa ada yang mengetuk jantung ku . Macam ada jarum masuk . Aku perhati perangai dia orang . Tak pe jihyo .,   baguslaa dia ada pengganti. .. kau bukan nya lama hidup . Sedar tak sedar jihyo mengalirkan air mata . Dia mencapai Iphone nya . lalu call someone .

seolhyun : Hello ?

jihyo : Hey .

seolhyun : Kenapa kau call aku ni ? demam ke  ?

jihyo : a ah . Dah nak mati dah pun .

seolhyun : Ergh . kau nak apa ?!

jihyo : rilek laa * ketawa *

seolhyun : ke kenapa ngan kau ni hyo ?'tak pernah call aku .

jihyo : takde la . aku tanya khabar jee . Apa khabar ?,

seolhyun : Ba baikk . kau ?

jihyo : macam aku cakap tadi . dah nak mati dah pun .

seolhyun : Jihyo .. kau musuh aku .. tapi aku tak suka kau cakap macam tu . siapa nak jaga hanbin kau ?'

jihyo : Seolhyun, aku tau korang couple . Aku nampak semua nya . aku tau .

seolhyun : Apa kau cakap ni ?

My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now