Ini bab 17 hehehhhe. Tiba tiba bab 12 ad 2 hahahaha. !
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
La la la la la la ~~
Hanbin tengah mandi kut ~ japp. Biar aku masak dulu la. Lalalaaa ~ dh memang kebiasaan aku menyanyi sambil memasak. Aku masukkan mentegaaa. Kemudian bawang putih dan merah. Biarkan kekuningan. Kemudian , masukkan daging ayam dan sos ciliii. Kemudian aku masukkan nasi ~ aku tersenyum sendiriann.
Mmm baru pukul 11:15 . Lambat lagi. ~Tiba 2 Aku rasa ada tangan yg memeluk pinggang ku. Aku menoleh dan hanbin tersenyum. Aku biarkan sahaja.
Good morning! Kata ku riang ~
Good night sayang ~ *meletakkan dagu nya. Di bahu ku
Aku biarkan sahajaa. ~
Di dapur. Sebelah peti ais.. ada cermin besaar . Disitu aku melihat pantulan aku dan hanbin begitu mesra. Kemudian, aku teringatkan abangku . Aish. Dh. Aku pun menyekat air mata ku . Manakala hambin masih mengacau nasi goreng itu. Aku melihat hanbin. Yaa. Ampunn. .. perasaan apakah ini ? aku hanya berdiam diri. Sedar tak sedar . Hanbin sedang mengelap air mata ku menggunakan ibujari nya.
Sayang , hanbin tau kenapa hyo nangis. Sebab teringatkan abang soo kan. ?
Aku memeluk nya erat dan menangis seboleh 2 nya.
Hanbin melepaskan pelukan kami dan membawa ku menghadap ke cermin.
Sini sayang, tengok cermin ni. tengok muka ji hyo tgh nangis.
Aku pun pandang . Muka ku bengkak . Hidung ku merang.
Cuba bayangkan kalau abang soo tengok hyo macam ni? Mesti dia sedih. Semua yg pergi takkan kembali.
Aku pun menangis. Terduduk aku dibuatnya. Hambin pun turut dduk di lantai bersama ku.
Adikk.
Abangg!!!!!!! Kataku! Lalu ke memeluk erat abangku .
Adik. Jangan nangis2 . Abang tak suka.
Adik rindu abangggggg!!
Sayang. Sayang . !kata hanbin
Aku hanya tercari 2 abang ku . Tapi aku sedar itu semua hanyaa ilusi. Aku terdiam dan berhenti menangis.
Sayang. , Boleh hanbin tidur sini sammmpaaaiiiii. Mum and dad mong balik?
Aku hanya mengangguk .
Yaehh!
Aku tersenyum melihat hanbin senyum .
Aku mengaku yg aku selalu nangis teringatkan abang ku. Sampaikan aku pernah hampir 2 jadi gila .
macamni laa. Senyum selalu. *picit pipi ku*
Tapi! Tidur bilik tetamu! Jangan ambik bilik hyo! Kata ku comel
Baik !membetulkan rambut nya ke belakang.
×××××××××××××
Harini aku dan hanbin tak sekolah. Alang esok mula cuti panjang. Hehe.Aku hendak masuk tidur. Melihat hanbin berada di katil ku .
Hanbin mamai . Dh lama tidur. Pemalas .
Oi. Bangun bangun bangun. Bangun bangun bangun. Sila kembali ke katil anda.
Hanbin menarik tangan ku dan aku terbaring di sisi nyaa.
Aku ingin bangun. Tetapi dikunci. Aduh.
Lalu aku teringat stu benda. Aku bangun.tetapi di tarik oleh hanbin.
Hanbin. Nk bangun kejap jee.
Nk pergi mana ? Sayu hanbin
Kejutan? Kataku
Kejutan? Okayy.
Aku turun lalu mencari snek dan remote.
Aku naik kemudian aku baring.
Mana kejutan nyaa. ?.
Nah ! Kata ku sambil memberi snek berpeket besar
Itu je?keliru hanbin
Japp nanti. Aku pun memegang remote. Kemudian membuka layar di bumbung. Bumbung kaca. Membolehkan aku melihat bintang.
Wowwww. ! Cantikny bintang !.macam yg sebelah ni.
Hehe. Kapal terbang lalu lalang. Ewah2 padahal baru satu laluu. Aku melihat kalendar . Harini tahi bintang lalu. Haha. aku selalu catat masa tahi bintang lalu or apa pun.
Hanbin. Harini mungkin ad tahi bintang lalu. Kata ku exited. !
Haa? Tahi? Ooo. Bintang pun buang air besar kan. Tak sangka. .. ketawa hanbin terduduk duduk.
Erghh. !jahat. !aku pun memuncungkan mulut .
Dia berbaring mengiring. Lalu mengusap rambutku. Aduhh. Lemahhh siakk.
Vote/
Bersambung ~
YOU ARE READING
My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]
RandomStart with happiness Ending i donno cuz i cannot see the future . Slow . U p d a t e . Cover by :@theoldminjisoo [#] 41 in random [#]10 april start :11 Feb '16 end:16 may '16 [#] Complete