44

367 31 3
                                    

Di Rumah Bts //

jihyo: *buka pintu*

hanbin: hai sayang !! tadi chagi pergi mana ? kenapa tak balik rumah terus ?,'

jihyo : pergi sungai han . nk ambik angun dengan suga . j hope mana ?

hanbin : cakap pasal jhope . kenapa dengan dia ? patah hati semacam jek . dia kat bilik dia . pergilah pujuk .

tanpa sepatah kata jihyo pun pergi .

suga : jihyo ahh ! ..

jihyo: apa .. ?

suga : aku tak sanggup . kau pergi lah sendiri

jihyo hanya mengangguk dan bergegas ke bilik jhope .

Tok tok tok

jihyo,:hoseok shi . .. bukaa lah pintu .. mianhe .. biar jihyo explain .

jhope membuka pintu nya  . jihyo menangiss kerana muka jhope yg bengkak disebabkan nangis .

jihyo:mari kitaa bincang kat dalam .

tanpa sepatah kata mereka pun masuk . suasana sangat tegang ketika itu .

jihyo: jhope.*genggam tangan jhope * apa yg jhope dengar dari jihyo di sungai han tadi betul.  Jihyo ada beberapa bulan lagi hidup *buka surat pengesahan sakit kanser * ini ... ini bukti nya ... mianhe sebab tinggikan suara dekat jhope .

jhope :*membaca surat *

tangan nyaa bergetar getar membaca surat tersebut . lantas dia menutup mulut seakan tidak percaya . lalu mengalirkan air mata .

jhope :*peluk jihyo* jangan tinggalkan kami . *nangis*

jihyo:jangan bagitau yg lain .Sayangg jhopee .

jhope : Takk !merekaa berhakk diberitahu !*lari keluarr dari bilik *

Bts and Ikon situation at ruang tamu

Hanbin: *rapping*

rapmon:*sambung rapp*

Bobby :*rapping jugak*Sambung lah sugaa !

suga: malas aku *masuk bilik dan hempas pintu *

bts and ikon:    °°°°°

jungkook:What will i do without you smart mouth .

jinhwan: drawing me and you kicking me out

jhope meluru ke ruang tamu dengan tersedu seduu. "Huk" [bunyi sedu",]

jhope : huk hyung huk hyung ... Kamu kenaa huk tauu satu huk perkara huk . [huk tu bunyi dia sedu .]

semuaa mengerumuni jhopee dann jihyo terkaku dari jauhh .

hanbin:kenapa ni . ?

suga : jhopee sini aku nk cakap .

jungkook: kenapa ni cakap lah dulu *pegang lengann suga*

suga : kamu semuaa takperlu tau *tepis tangan jungkook**tarik tangan jhipe masuk bilik*

Sugaa and Jhope situation

suga:kau nk cakap apa ?

jhope : semuaa berhakk Tauu !

suga: jhopee ... sugaa tau apa yg jhopee rasaa .. tapii tolong lahh ... tolong lahh . jihyo taknak semuaa tauu .. tolonglah ..

jhope : *masuk dalam selimut sugaa dan nangis *

suga: ehh badigol ni-_-

jhope: bagi jhopee ruang . pergii !

suga: ye ruang pun ruang lah jhopee tapi ni biling suga okayy . dh dh pergi bilik sendiri. *tarik selimut *

jhopee pun keluar dan masuk ke pintu sambil menangis .

namjoon: apakah yg berlaku tadi ?

jk;biarlahh .

skip //

hanbin: semuaa sila berkumpull!!!!

all: okayy!.

hanbin : ingat tak parti reunion  skolah lama kita ?

namjoon:ingatt!

jihyo:okayy!

jhopee hanyaa diam .

jhope : aku taknk ikut

suga : aku pun

jihyo:*diam*

ikon , bts dan jihyo pergi ke party reunion highschool yang di anjurkan olehh skolah diorg .  disitu semua mabuk termasuk jihyo .
[Saya cuba try testt pakai cara Novel] [bab ini saja ] hahahha

[SKIPPPPPP]


Jihyo pov

Aku membuka mata ku . kenapa aku begitu letih ? sejuk nyaa . emm . i ini bukan bilik aku ... aku b b bogel ? a akuuh kat manaaa ?!! aku menangis sepuas hati dan aku memandang manusia yg baring di sebelah aku . kemudian aku melihat diriku yg bo bogel . darah ? A aku dirogol ?a aku dirogoll ?!argg!aku memukul mukul manusia yg merogol ku. aku tak suci lagi !! aku tak suci . sial !!

done pov

"kau buat apa kat aku setan !Kwon ji youngggggggggg!!!" jerit jihyoo setelah disedarinya dia berbogel .

"huh ? ji ji ji hyo ?mianhe .. a aku mabukk !!" kata gd

"sial aku tak suci lagi !! aku benci kau !!!"kata nya sambil menutup badan menggunakan selimut putihh !

dalam keadaan bogel gd bangun dan memakai seluar . "you are so sexy "kata gd sambil memegang dagu nya .

tiba tiba pintu terbuka . tangisan jihyo terhenti apabilaa orang yg membuka pintu itu adalah kim hanbin .

"hanbin ahh.! "jerit jihyo

"hanbin" kata gd yg terkaku

"ini kerja korang eh ? song ji hyo. kita tiada apa apa hubungan lagi . " jerit hanbin" pelancur "kata hanbin sambil pergi .

"hanbin ahhh !!"tangisan jihyo menjadi lebih laju . berat kaki nk bangun .

"jihyo ahh ., mianhee aku mabukk time tuu !" kata gd dengan rasa bersalah

pang !! tangan jihyo hinggap di muka gd . "itu sebab kau rogol aku" jihyo berdiri dengan menyelubungi diri dengan selimut masuk ke tandas dan memakai baju . selepas itu dia pergi ke dorm .

skip //

Jihyo membukaa pintu dorm dengan tangisan yg deras . berat hati nya .

V
o
t
e

A
n
d

c
o
m
m
e
n
t

Abaikan typoo !

My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now