28

364 28 2
                                    

Baby ~ brapa jam lagi?

Haa.?1 jam? Lama lagi ~

Ouh ~

Kami pun diam .

Kakak. ~kakak sure nk ikot baby?

Yaa. Ofcz. Kakak dh janji dengan omma.

Maafkan baby kakak ,

Aku merenung ke baby dan baby nangis?

Alololo.. kenapa baby nangiss ~ alaa . Jangan la nangiss . Nnti baby tak comell.. ~

Baby kesian la dekat abg abg. Kakak main tinggal je. Terutama nya j.. j hopee tu tadi.~ haa. Siapa lagi. ~ ramai lagi. Semua nangis . Akak tak kesian ke?

Baby , ...

Aku terkedu.

Ermm. Baby jangan nangis ~ kakak sayang abg 2 . Kakak taknak tinggalkan diaorg. Tapi kakak dh janji dengan omma. Omma mesti la nk terbaik untuk anak 2 nya. Kakak datang teman baby. .. sebab kakak risau pasal.aku mula mengalirkan air mata.
ke.. kee.. kesihatann adik. Adik tau kan adik sakit . Adik makan ubat.. kakak kena jaga... bila sakit adik datang. Akak kena hantar hospital . Akak sayang adik. Taknak kehilangan sesiapa lagi. Cukup abang. .~ kakak taknak baby pergi.

Maafkan baby.

Kami berdua berpelukkan dan aku mencium pipi nya.

Dh jum.

Jum ~

Ji hyoo ~

Ye baby?.

Mabuk ke apa? Mana ad baby panggil kakak .

Aku mencari org yg memanggilku .

Hanbinn...

Ji hyo ~

Aku mencari2 jikalau ad jejaka yg lain .

Dia orng on the way. Kata hanbin.

Nk apa? Kata ku sambil menunduk

Jangan pergi. Kata hanbin. Yg mula megalirkan air mata.

I am so sory.

Jangan.

Sory hanbin. I can't kata ku.

Pliss.

Kau tak faham lagi ke! Aku menumbuk bahu hanbin berkali ² . Aku tak boleh aku tak boleh la! Jerit ku

Hanbin terkaku.

Ji hyo . Aku tau. Kau taknak tinggalkan kami. Kan? Sebab kau sayang kita orng. Kan ? Anggap kita org macam adik beradik? Kan?

Yeyeyeyeyeyeye ! Aku sayang korang! Aku sayang korang .! Aku memeluk hanbin. Kami berdua menangis dalam pelukkan .

Sayang .

J hope.. ~ kata ku sayu.

Pliss ~

I cant.

Pliss.

Jungkook mnghampiri ku

Lalu merenu g ke dalam mata ku. Aku menunduk dan diam. Aku menolak jungkook sedikit menjauhi aku. Disusuri rapmon.

Ahli ahli bts memuat bulatan mengelilingi ku . Aku diam dan ter kedu

[Tengom media ]

I need you girl ~ kata jimin sambil menunjuk aku

[Jungkook] heuteojine
[Jungkook] Fall ([Rap Monster] everything)
[Jungkook] Fall ([Rap Monster] everything)
[Jungkook] Fall ([Rap Monster] everything)
[Jungkook] tteoreojine

My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now