19

432 37 1
                                    

No pov

Hanbin sedaya upaya menyorok sambil berbaring di sofa. Manakala ji hyo mencari nyaa sambil menjerit.

Hanbin bangun lalu ke tingkat atas . Sembunyi di mana mana la asalkan mong tidak dapat melihat nyaa.

15 minit mereka bermain kejar 2 . Ish macam budak kecik. Hahah.

Hanbin pun mengaku kalah . Dia berdiri di hujung sofa dan hanya menunggu ji hyo.

Ji hyo pov

Mana ni! Dh lah rumah ni besar. Sekaramg ni baru aku tau bertapa besar nya rumah aku! Hahah. Aduh sakit kaki.
Haa! Itu pun dia! Aku berlari dan menolak nya supaya dia terbaring di atas sofa. Tapi.... dIa Tarikk Tangan Aku!

Aduhh! Kata hanbin .

Aku menghempap hanbin. Aku tersenyum lebar. Aku tau hanbin tak selesa. Hahaha! Senyum kejam.

Hanbin pov

Haduh. Kenapa dia tak bangun ni ? Dh la berat. Sakit pinggang aku. Dia senyum?! Ohh! Nk kena kan aku!!! Tak pe tak pe. Setelah ku sedari ji hyo sengaja menghempap ku .. aku pun berpusing dan kami berdua bergolek jatuh kebawah kerusii.

ARGHHHHHHHHHHHHH! JERIT JIHYO

JI HYI POV

Aduhh. Hanbin beratt.

Hanbin hanya senyum dan melihat mata ku .
Aku tergoda melihat ata nya yg sunguh cantik. Alu melihat bibir hanbin semakin dekat aku terus menutupkan mta dan sedaya upaya menjarakkan bubjr alu sejauh jauh. Takkan nk kiss lagi!

Alahai dia ni! Acah sikit dh takut !Hahah ah hah! . Kata hanbin sambil ketawa

Huh! Aku memukul bahu nya bertalu talu .

Jahat! Kata ku lagi

Haha. Aduh aduh. Dh laa. Jangan pukul lagi. ! Kata hanbin sambil menonton tv

Aku mahu remote! Jerit aku dalam hati. Lalu aku menyilangkan tangan dan bersandar.

Kenapa ni sayang ?.

Huh. Tak de apa 2

Nh remote. Nk kan ? Hanbin tau. Hahah. !

Thank! Jerit ku riang !

Tapi satu syarat! Hanbin nk baring atas peha hyo bole.?

Aku tanpa berfikir panjang. Membuat isyarat. Boleh

Hanbin bukan ny tidur tapi perhati kan aku sahaja.

××××××××××××××
Aku dan hanbin membuat keputusan untuk menonton cerita seram! Heheheheh!

Okay. Evil dead? Boleh?

Haa? B b bo bolehh! S s ssiapa kaataaa taa boleh! Kata ku gagap.

Hahahahahah !hanbin hanya ketawa sahaja!

Jap! Sebelumtu aku nak ambik 5 biji bantal ! Aku naik ke atas dan mengambik 5 biji bantal. Aku tak cukup tangan. Aku hanya membaling nya dari tingkat 2 ke tingkat satu . Nasib bilik tetamu tingkat 2 . Kalau aku ambik bantal kat tingkat 4 ? Habis laa!

Hanbin hanya menangkap bantal satu persatu . Semua ruang di bilik menonton gelap. ! Aduh ni yang lemah ni. ! Tengok jam dh pukul 12 ?.haaaaaaaa😭😂

Dh sedia?

Dh kata ku dengan semangat!

Okay jom. !

Aku hanya menutup mata jikalau ada part yg seram. Tapi aku tak menjerit. Nnti ke a ketawa kan dengan hanbin. Hanbin hanya menonton filem itu dengan muka serius . Aduh. Aku pun mendekati hanbin. Semakin datang part seram. Semakin dekat aku dengan hanbin.

HAnbin pov

Aku tengak syok tonton. Tiba tiba. Ji hyo menarik hujung baju lengan ku.

Aku memandang dan ketawa ! Hahah. Dari dia duduk hujung sofa .aku sebelah hujung. Dia ngensot ke aku! Hahahah! Lawakkk lawakk!

Alaa. Jangan la ketawa! nk letak kepala boleh? Menepuk bahu ku.

Ha. ? Bole laa

Ji hyo pun ashik memeluk lengan ku. Semakin lama dia menguatkan /mengeratkan pautan nya.

Okay! Dh habiss! Yahooo! Kata ji hyo

Okay jum masuk bilik. Sebelum tu mana bilik tetamu? Kata ku sambil menyikat rambut ku ke belakang.

Ji hyo memandang ku dan hanya diam . Mengelamun la tu. Hensem sangat ke aku ni? Haha. Aku tersenyum dam mengeleng.
Hello my love!

Diam*

Sayang!Jerit ku

ha apa?sorry tak dengar.

Haih. Muka blur . Bilik tetamu mana. ! Nk tidorr!

Ha? Kau nk tidur bilik tetamu?! Alaa?

Kenapa kau ni ? Keliru aku dibuatnya
Kejap suruh tido sana kejap sini. *muka tak bersalah*

Alaaaa aaa a akuu takutttt! Teman la aku tidurr !

Aduh.! Manja nyaa. Memegang dagu jihyo

Dh jum jum!

××××××××××

Ji hyo pov

Hanbin . Kau boleh tidur?

Tak..

Peluk aku boleh? Hehe.

Okayy. Sini sikit. Jauh sangat.. Kata hanbin

Hmm. Okayy.

Hanbin pun memeluk pinggang ku.

Hanbin sudahpun lelap. Aku perhati mukanya . Comel sungguh. *mencuit hidung nya. *aku mengeleng dan menghembus nafas. Lalu terlelap.

Vote//

Bersambung



My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now