18

435 38 0
                                    

Emmm.   Aku hanya diam.

Hanbin pov

Hanbinn.  Nk tau sesuatu tak?  Sambil mengunyah snek. 

Ha?  Apa dia? 

Dulu.  .. mong dan abang selalu buat hajat kalau tahi bintang lalu.  ~

Ha?  Yeke? Mata jihyo sudah berkaca.  Aku kenal dia.  Segarang mana pun dia...  Seceria  mana pun dia.  kalau bab bab org yg dia sayang.  Dia akan nangis ..

Ergh.  Dh laa. ..kata ku. 

Hanbin  taknak  mong nangiss. Pliss.. ~

Hmm.  Hanbin...  mybe ad tahi bintang malam ni.  Tunggu jum. 

Okay sayang ~

Aku baring mengiring.  Melihat ji hyo yg sedag kusyuk melihat bintang bintang yg bertaburan.  Aku melihat seketikaa ke langit . Indah sungguh . Aku bangun dan menutup lampu bilik.  Yg terpasang hanya la lampu meja.  Romantik nya suasanaa. 
Aku kembali baring menghadap dia.  Dan  melihat muka nya dengan lebih dalam. 
Aku melihat jam.  Pukul 1 ?kompen lewatt bangun.  Ketika aku melihat dia.  .

Hambin hanbin!! Tahi bintanggg! *tunjuk * buat hajatttt!

Haa? 

Aku melihat Jihyo sedang membuat hajat.  Aku pun tak melepaskan peluang . Aku harap dia milik aku  . 

Aku memandang ji hyo . Banyak nyaa hajat.  Aku biar sajaa.  dh fikiran ku melayang melihat bintang² .

Dh?  Kata ji hyoo menghentikan lamunan ku .

Dh.  ..

Hmm.  Hyo teman hanbin malam ni.  ~

Haa?  Boleh percayaa ka ?

Bolehh! Hanbin tak macam org lain okayy!

Mm.  Okay. 

Kami diamm.  Dan tidur. 

Hanbin ~

Apa?. Kata ku

Nk peluk bolee?. Tak boleh tidur laa.. 

Boleh.  Sini '

Aku pun memeluk pinggang nya.  Dan dia dh dibuai mimpi.  Aku mengusap pipi nya yg lembut.  Sekali lagi aku perasaan itu timbul. 

Abang ~

Ngigau hyo.  Hmm.  Aku kesian la kat kau. Aku mengambil remote dn menutup tirai menutup dding kaca.  Dan kami berdua hanyut dalam mimpi. 

×××××××××××××

Aku bangun awal daripada jihyo.  Aku memandang dia . Yaa ampun comel nyaa makhluk ni tidur.  Aku tersenyum lebar sampai ke telinga. Okay pagi ni aku buat sarapan !mee goreng maybe?  Okay.  !

Selepas selesai mandi.  Aku menyiapkan sarapan.  Aku melihat cermin dan memadang diri ku sendiri.  Apa aku sesuai dengan ji hyo?  aku tersenyum tawar dan kembali mengaul mee. 

Kemudian ad seseorng memeluk ku dari blakang. 

Good morning Hanbin!  Awal bangunnnn!  Sedap nyaa bauuuuuuu.  Fuhh kalah I haha. 

Morning mong ~ haha.  Takde la.  Simple jee. 

Jihyo melepaskan pelukan nya dan dduk di atas kabinet. 

Hanbin pov end. 

Ji hyo pov

Aku meratapi wajah hanbin.  Dia tak la macam yg aku sangka.  Aku ingat dia ni pemalas.,  tak tau masak,  bukan penyayang,  u know... tak romantik ? Tapi bila dduk serumah.  Yaa ampum...  tak terkataa ~ aku dh mula sayang kat diaa.  Tapi?  Dia masih ad perasaan kat aku lagi ke? huh.  Aku mengeleng kan kepala.  Aku terlepas orng yg betul2 sayangkan aku dulu . Alu muncung kan mulut dan meratapi masakan hanbin.  Anak mata ku mengikuti pergerakan tangan hanbin.  Fuhh.  Macam cheff. 

Hoi.. apa termenung ni ? Fikir hanbin la tu. Tergah hanbin

Huh?  Tak de laa.  Bosann.  Dh siapa masak ke?  Jum la makann! Lapar nii. 

Jomm *memicit pipi ku *

Aduh sakitt.  Rengek ku

Dh jumm!

Kami pun menikmati sarapan. 

××××××====××××××××××

Hanbin..  habis sekolah nk keja ap  ?

Hmm.  Kalau boleh dh jadi retis hahahah.  Rapperz  kalau boleh.  Hyo ?

Haa ? Kalau hyo.  Nk jadi retis jugak.  Tapi pelakon mybe? 

Hahaha.  !famous couple lah kitaa!

Apa?!

Tak de pape . Hee ~*senyum lebar *

Ergh.  !bak sini remotee!kata ku

Werkk! Tak bolehhh

Nkkkkkkk!

Ambik la kalau boleh..

Alaaaa! Aku pun mengejar hanbin.

Hanbin kepenatan lalh baring atas sofa. 

Aku masih mencari nya. 

Tiba2

Abaikan typo .  😢😭😂

Vote; /

Bersambung~

My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now