Sekarang ji hyo dh rasmi menjadi kekasih hanbin. selepas birthday party ji hyo. Hubungan ji hyo dan hanbin lebih erat. Jejaka jejaka yg lain turut gembira dengan hubungan mereka berdua.
Skip //
Sesak nafas tiba tiba menyelubungi diri ji hyo. Sakit di dada tidak tertahan. Demam panas memeningkan diri dan terlalu lemah untuk bangun. Semua tiada di rumah kecuali suga di bilik nyaa. Ji Hyo terlalu risau jikalau dia meminta tolong suga. , kerana suga baru balik dari rakaman. Ttntu dia keletihan. Tetapi sakit di dada sungguh perit.
Jh: suga.. s s sugaa.. t tolongg ...
Biar pun bilik bersebelahan. Suga masih tidak dapat mendengar kerana suara ji hyo terlalu lemah.
Jh: sugaa. S su sugaa... tolong to tolong hyo .
Sakit dia dada semakin kuat. Ji hyo mengambil keputusan untuk mengetuk dinding untuk mengambil perhatian .
Jh: suga shi.. sugaa tolong hyo . *cuba u tuk berdiri tetapi tidak mampu lalu terjatuh *
Jihyo pov
Kenapa aku ni? Arghh!! Sakit!! A aku s sa kit apa?! *nangis * kuatkan diri kau jihyo *cakap dalam hati .
S sugaaaa! Tol to tolang! *lemah *
Lalu ji hyo mendapat satu idea . Dia berusaha naik ke atas katil dan menolah tabung ayamnya.
Prangk!!!*bunyi kaca pecam macamni ke? *
Suga pov **
Tak swag langsung * melatah *
Ish! Apa bising ni?
Lalu suga mendekatkan telinganya ke dinding untuk mendengar apa yg di hyo lakukan.
Tok.... tok... tok..
Eh? Bunyi ketukan? Slownnya.. *katanya *
Suga.. s su suga... to tolong hyoo.. tolong.
Ji hyo!! *jerit suga*
Lalu suga menghentak pintu untuk masuk dan song ji hyo duduk sambil memegang dada nya .
Sga:ji hyo .. kenapa?!
Jh: sakit... sakit.. *lemah*
Tanpa membuang masa. Suga mengangkat jihyo ke kereta dan membawa nya ke hospital. Dalam perjalanan suga bertanya banyak soalan..
Suga: kenapa hyo?!
Jh:nnti hyo jelas kan*lemah *
Suga mengambil iphone 6s nya untuk mendail rakan rakan nya yg berada di busan. Tetapi ji hyo menghalang .
Ji hyo mengambil iphone suga dan memandang suga.
Suga: kenapa ambil telefon suga? Suga nk call bts dengan ikon.
Jh: mereka kan tengah buat konsert jelajah. Jangan la risaukan mereka. *suga tak dapat menyertai bts di konsert jelajah di busan kerana ada masalah keluarga. Tapi, suga balik awal dan sepatutnya. Boleh ikut bts tapi dia mengutuskan lebih baik berehat. *
Suga: baiklah. Nnti saya call.
Jihyo: suga shi. Tolong jangan bagitau diaorg. Plis.. janji dengan ji hyo jangan bagitau siapa siapa ttg hal ni.
Suga: kenapa?
Ji hyo: please. Nnti suga tau. * nangis. *
Suga: okay suga rahsiakan. Tapi tolong jangan nangis. Suga tak sanggup.
Tbc ~mian pendek
YOU ARE READING
My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]
RandomStart with happiness Ending i donno cuz i cannot see the future . Slow . U p d a t e . Cover by :@theoldminjisoo [#] 41 in random [#]10 april start :11 Feb '16 end:16 may '16 [#] Complete