hanbin : chagi okay ?
hyo :ofcos okay .
hanbin : kenapa muka pucat . bukan harini je saya nampak . every day muka pucat .
hyo : ala awak ni . awak pun tau saya artis macam awak . everyday saya shooting every day saya make up . okay ?,' understand .
hanbin : hmm .bukan apa saya risau . ha lagi satu , suga tu selalu nya kecoh . tapi semenjak duamenjak ni dia senyap . jarang bercakap . dok berkurung dalm bilik.
belum sempat ji hyo bercakap . jin memanggil untuk turun makan malam . ji hyo pun turun dahulu . dan berniat hendak menolong jin mengangkat pinggan dan lauk ke meja .
hyo : jin , boleh saya tolong .
jin : boleh dipersilakan . *tunduk ala ala princess *,
hyo :haha . baiklah . *tunduk ala ala princess*
suga : ji hyo ah ! jangan angkat pinggan tu . pergi duduk . biar suga yg angkat .
hyo : tapi . hyo nk tolong ..
suga : suga tak nk dengar apa apa . dh pergi dduk . dan bersedia untuk makan malam .
hyo : t t tapi ...
jin: alah suga shi . biar la hyo tolong .
suga membuat muka sedih dan sayu .
ji hyo sedar yg suga risau akan nya . lalu dia mengalah
hyo :suga . suga jangan lah risau . takpe.. hyo pergi dduk ye
suga pun tersenyum dam mengangkat pinggan nya ada di tangan ji hyo .
hanbin : alahai suga ni . sikit je ji hyo angkat kenapa nk tolong ? ji hyo okay takpe jangan risau .
suga hanya tersenyum
namjoon: kau ni asyik tolong hyo je . bukan harini je . setiap hari. hyo angkat kotak kosong pun kau tolong. hayoo . aku , kau x tolong . ewahh .~
suga : huhu mian . lgipun hyo kan sa ..
cepat cepat suga menutup mulutnya dan menampar pipi nya berkali kali . ji hyo yg mendengar hanya membulatkan mata . manakala yg lain keliru .
hanbin : kenapa dengan hyo .*memandang suga lalu memandang hyo *
suga rasa bersalah dan mengaru tengkuk nya.
suga : la la lagi pun ji hyo salalu lari. asyik lari lari.... haa lari .
ji hyo pantas mengangguk
hanbin :salalu pun jadi la suga . aish ... dh mari makan
hanbin pun memeluk pinggang ji hyo dan mereka jalan bersama ke meja untuk makan malam.
seleps habis makan mereka pun berkumpul di bilik tarian. walaupun nama nya bilik tarian .itu lah tempat mereka berkumpul dan bermain bersama sama .
hanbin : korang dapat mesej tak ?
all:takde.
hanbin : kur kur entertainment ada buat parti kat rooftop . diaorg ajak ramai artis .
jackson : so ? *sambil mengunyah keropok lekor *
jhope: bila kau pergi terengganu ?'
jackson : haritu kenapa ?
jhope : kau tak bawak sos dia sekali . huwaaa . tak selera nk makan kropok lekor tanpa cicah sos . kalau ada sos . pergh menjilat jari kaki , kau !
jackson :eleh . sedap apa . sungguh enak di makan begitu sahaja *buat muka sambil menggigit keropok lekor yg liat . *
hanbin :ok dh stop cakap pasal keropok lekor !
ting ! satu mesej masuk ke iPhone6s++ hanbin .
hanbin : okay yg pergi jamuan tu ialah bts , ikon,got 7 , runningman , bigbang, 4 minute , Aoa ,bla bla blablablablabla dn ramai lagi
bts,ikon,jackson,dan ji hyo : yuhuuuu~~~
hanbin: dan tarikh nya minggu lepas .dan lagi mengejutkan aku ngan seolhyun kena jadi partner . aishh !
jihyo : what ?!si sotong tu ?
semua jejaka ketawa apabila mendengar perkataan sotong dari mulut ji hyo .
hyo: changi pergi la dgn sotong tu !
hanbin : allaaaa , changi ~ hanbin terpaksaaa~
jimin : ini yg malas ni nk campur rumahtangga org .
v: kan . aish mohon cepat sikit bergaduh .
hanbin dan ji hyo merenung tajam ke arah jimin dan v . v dan jimin hanya mampu diam dan menunduk malu .
jihyo : its okay la hanbin .asal awak jangan curang sudah .
hanbin hanya tersenyum dan megucap terima kasih .
jihyo : tapi ! saya nk partner dengan budak swag ni . huhuhu ~ *memeluk lengan suga*
hanbin : iye iye *mengosok rambut jihyo dengan lembut *
suga :thank bro . boleh la aku luangkan masa sikit dengan omma . kahkahkah !
hanbin: haha . jaga lah dia baik baik .
namjoon : okay dh jum main game ! sembunyi sembunyi !!!!!!
mu ji ba !
j hope : sugaaa !! jadi !! pencarii !!! semua !! sembunyi !!!!
kedebus ! tangan v hinggap di kepala jhope
v: yah kau ni ! takpayah la menjerit ! highnote dh lah takjadi !jhope:hehehe
dan merekapun bersembunyi .
YOU ARE READING
My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]
RandomStart with happiness Ending i donno cuz i cannot see the future . Slow . U p d a t e . Cover by :@theoldminjisoo [#] 41 in random [#]10 april start :11 Feb '16 end:16 may '16 [#] Complete