45

389 33 6
                                    

Jihyo masuk ke rumahh dengann tangisan yang lebat . Sesampai di ruang tamu hanya hanbin sahaja disitu .

hanbin: Ahh.. perempuann ni.. Cepatt masuk bilik kau . Kan nnti orang ingat aku yang rogol kau . Aku tak suka pelancur .

jihyo: Awak ! Sampai hati awak !Sayaa dirogol !SAYA DIROGOL !Bukan pelancur macam yang awak cakap !

hanbin:*berdiri dan menarik rambut jihyo * Dengar sini . aku tak hadap lahh pelancur macam kau ni *lepaskan jihyo*

jhope : apa hyung buat ni !jihyo okay ?nk pergi hospitall ke ? *usap rambut jihyo*

hanbin:pelancurr ni lah ! Melancur depan mata aku !

suga :*tumbuk pipi hanbin* kau dah siasat ke ?!Kau dah tanya dia ke ? dia melancur atau dia dirogol ?! haa ?!dan tanya ?*genggam kolar hanbin*

jimin: kenapa ni ? kitaorang nk tidur pun susah .

jihyo: miann . jihyo naik atas dulu .

jhope :*buka gengaman tangan . ada rambut jihyo **nangis *

hanbin: *bukaa gengaman tangan dan ada rambut jihyo * //apa ni ? kuat sangat ke aku tarik ?ehh japp kenapa kau risauu ?! Ahh biar lah !//

Jihyo situation

jihyo membasuhh mulut nyaaa berkali kali dan membasuh badan nyaa termasuk rambut nyaa . diaa takutt ... takutt dengan semuaa yg menimpa nya . Cabaran yang diaa tempuhi sungguh berat . duniaa ni tak adil langsungg ! dia mencurah rambutnyaa yang melekit . dan rambut nyaa banyak gugur. tapi jihyo fikir positif . mungkin sebab hanbinn menarik rambutnyaa tadi . jihyo menangis dibawah pancuran air sejuk sambil memeluk lutut .

skip //

Jihyo turun untuk makan malam . dan menolong jin .

jin : kenapa ni jihyo ? muka pucat je.

hanbin: nak buat macam mana . dia buat benda tu banyak sangat .

jihyo tersentak mendengar kata kata hanbin . Dia mengabaikan kata kata hanbin . lalu duduk di meja makan . iaitu di sebelah hanbin

hanbin: Ishh . jijik duhh duduk sebelah dia ni.  nnti lah aku makan *pandang jihyo dan hentak meja*

bobby: ape ni hanbin?

jinhwan: kenapa kau ni.  ?!

jin: apa salah jihyo?

hanbin: Takde salah cuma jijik .

jihyo yang mendengar mengalirkan air mata tiba tiba hatinya rasa sakit.  ahh waktu tu lah penyakit nya menyerang . mungkin kah itu hari terakirnya ? mungkin juga esok ?'

jhope : sampai hati hanbin kan ?'

hanbin: aku.. aku tak sangka jihyo buat aku macam tu !

jhope : kau tau tak yang jihyo sedang terseksa sekarang ? kau tau ?! .hanbinn ... maafkan diaa ... dia tak lam-

Belum sempat jhope menghabiskan ayat , suga menutup mulut jhope .

hanbin: a apa kau nnnnak cakap tadi ..

suga :kau akan menyesal dengan apa yang kau cakap .

jimin:, kenapa ni hyung  ?

hanbin : PELANCUR ITU PUN KAU NAK BELA KE ?!,*point to jihyo*

tanpa memberi amaran tangan suga hinggap di pipi hanbin . membuat kan hanbin terdorong ke belakang .

ikon dan bts terkejut dengan kata kata hanbin . pelancur ?

suga : DIA KENA ROGOL LAHH WOI !BUKAN MELANCUR !KAU TAU APA ?! KAU BERFOYA FOYA DENGAN SEOLHYUN SEMALAM INGAT KITAORANG TAK NAMPAK HA ?! KAU TIDUR NGAN SEOLHYUN KAN ?!

jihyo: .. sudah lah suga ..

hanbin :ini semua  sebab kau !*tampar jihyo*

Jihyo ditampar menyebab kan dia terdorang ke belakang dan tersadung . kepalanya terkena bucu meja . tak sebegitu juga ,hanbin memijak perut dihyo berkali kali .

Hanbin: Biar anAk haram kau tu mati !

suga : *pukul hanbin,* sampaii hati kau buat jihyo macam ni hanbin ! kau tau jihyo ada KANSER !

Semua termasuk jihyo terkejut dengan pengakuan suga manakala jhope meraung menangis .

jihyo kesakitan yang amat memegang tangan jinhwan dan jhope sambil menangis . tiba tiba jinhwan rasa ada cecair membasah lutut nya .

jinhwan:Darah . . *terketar ketar* call ambulann now . !!!*jerit*

hanbin yang masih terkaku,rabah ke lantai mendengar kata kata suga .

suga : kau tau tak DIA DAH SAMPAI TAHAP 4   . DIA KUAT !

kata kata suga membuat semua menangis memeluk jihyo . .

jihyo yang menangis akhirnya pensan .  hanbin gegas mendapat kat jihyo namun dihalang oleh jhope .

jhope : SANA LA !JANGAN KACAU JIHYO !KAU BUAT DIA SAKIT !KAU BUAT DIA MENDERITA !KAU BUAT DIA NANGIS !

Hanbin: mianhe...

SKIP TO HOSPITAL / /

Semua orang mnunggu di hadapan bilik kecemasan dengan resah dan takut . takut ada apa apa yang tak diingini berlaku.  termasuk lah hanbin . dia menyesal dia menyesal ..

TO BE CONTINUE~

Part selepas ini adalah  second last , lepas tu baru The end . apakah kesudahan nya ? Comment need .

And author dan publish satu lagi story yang baru   . HOPE YOU LOVE ME. baru je publish satu part .

 baru je publish satu part

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

V
o
t
e

a
n
d

c
o
m
m
e
n
t

n
e
e
d

My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now