Ik loop door het bos van Storybrook. Helemaal alleen. Ik hoor verschillende dingen en ik denk dat ik iets zie liggen. Ik buk me maar ik zie niks. Als ik opkijk zie ik allerlei monsters mijn kant oplopen. Ik knijp mijn ogen half dicht. Daarvoor loopt mijn pleegmoeder: 'Val aan. Ik wil dat meisje hebben. Ga'!!! De monsters lopen richting de stad. Richting mij. Ik gil en ren weg. De monsters lopen richting mij. 'Vernietig haar familie en vrienden. Vernietig de stad'! Hoor ik mijn pleegmoeder roepen.
Ik open mijn ogen en schiet overeind. Het is donker in mijn kamer. Als ik naar de wekker kijk zie ik dat het pas 6 uur is. De deur gaat open en ik schrik me dood. Maar ik zucht als ik Mary Margaret zie. 'Gaat het' vraagt ze. Ik knik maar ik merk dat ik wel een beetje tril. 'Heb ik je wakker gemaakt' vraag ik. Mary Margaret schudt haar hoofd. 'Neal had honger en ik hoorde jou gillen'. Ik knik. 'Ze geeft me een hondenknuffel die denk ik van Neal is. 'Hier, dit helpt wel'. Dankbaar pak ik de knuffel aan en val weer in slaap. Als ik wakker wordt met de knuffel in mijn armen kijk ik eerst hoe laat het is 8:15 ik draai me nog even om. Plotseling wordt ik opgeschrikt door het grootste lawaai uit mijn leven. Ik kleed me snel aan en loop met de knuffel naar de kamer van Mary Margaret en David. Neal ligt te huilen. Ik snel naar binnen en aai hem over zijn wang. Mary Margaret komt snel binnen lopen en ziet dat ik hem heb laten stoppen met huilen. Ik zet de knuffel terug maar Mary Margaret schudt haar hoofd: 'Hou maar. Ik knik laat Neal aan Mary Margaret over en loop met de knuffel terug naar mijn kamer. Ik borstel snel mijn haar en loop naar beneden. David is eieren aan het bakken als ik binnenkom. Iedereen is al beneden terwijl het pas 8:15 is. Ik ga aan de tafel zitten en Mary Margaret komt binnen met Neal. Ik zit tussen Emma en Henry in. Naast Henry zit Hook. Naast Hook zit David en naast David zit Neal in zijn kinderstoeltje. Daarnaast zit Mary Margaret. Dan is er nog aan het hoofd tegenover Hook een stoel vrij. Voor als er iemand mee wil eten. Op de tafel staan schalen met worstjes en eieren. Er staan pakken cornflakes en cruesli. Iedereen zit en we beginnen te eten. Tegen het einde van de maaltijd vraag ik: 'Wanneer ga ik naar school'? Emma slikt een hap cruesli weg en zegt: 'Overmorgen'. Ik knik en na een tijdje is iedereen klaar. De rest van de dag verloopt soepel.
Sorry voor het korte hoofdstukje en dat ik al heel lang niet heb geschreven... Het spijt mij verschrikkelijk... : (
JE LEEST
Family OUAT (Nederlands)
FanfictionMilah heeft pleegouders. Haar pleegvader is best aardig en weet nergens vanaf. Haar pleegmoeder is niet zo aardig tegen haar. Milah heeft een gave. Ze heeft magie maar ze heeft het niet onder controle. Haar pleegmoeder heeft ook magie. Milah heeft d...