... En hij kust me zachtjes op mijn wang. We kletsen ontzettend lang en na een tijdje weet ik zo ongeveer alles van Noah. Wat zijn lievelingseten is namelijk hotdogs, wat hij het liefste drinkt en dat is jus d'orange en wat zijn lievelings taart is. (Dat is namelijk lemon cheesecake). Ik wil wedden dat Emma en Mary Margaret morgen van alles over Noah gaan vragen. En ik heb geen zin om dan met een mond vol tanden te staan. Na een tijdje besluiten we allebei dat het tijd is om naar huis te gaan. Als ik richting mijn huis loop hoor ik iemand mijn naam roepen. Het is Henry. 'Milah wacht'. Ik blijf stilstaan en wacht hem op. Dan lopen we samen naar huis. 'Heb je gezoend' vraag ik plagerig aan Henry. Henry zegt niets maar wordt helemaal rood. Hij slikt en weet zich te herpakken. 'En jij' vraagt hij op dezelfde manier. Nu is het mijn beurt om rood te worden. Op de torenklok van Storybrook zien we dat het al half een is. 'Zo laat al' Henry schrikt 'het feestje zou om half elf afgelopen zijn'. Ik ren naar Granny's maar er is niemand meer. 'Oeps' giechel ik. Samen lopen we terug naar huis. Eenmaal thuis willen we de deur open doen maar bedenken we allebei dat we geen sleutel bij ons hebben. 'En nu' vraagt Henry. Ik geef hem een zacht duwtje 'Even aan de kant'. Ik haal de deur van het slot en hij zwaait open. Samen lopen we door de donkere gang. Als we de woonkamer binnenkomen zit iedereen behalve Neal op de bank. 'En' vraagt Mary Margaret 'Gezoend'. Ik kijk Henry aan en Henry mij. 'Ieuw ik zoen nooit van mijn leven met mijn tweelingbroer'. Hij knikt. Mary Margaret schudt haar hoofd: 'Niet met elkaar maar met die jongen en met Britt'. We worden allebei rood. 'Aha' zegt Mary Margaret 'ik had jullie wel door'. Ik loop vlug naar boven om alle blikken en vragen te ontwijken. Ik ren naar mijn kamer en doe de deur op slot. Ik val snel in slaap. Ik wordt wakker van een getik dat maar niet ophoud. Ik sla het dekbed van me af en loop naar mijn raam waar het getik vandaan kom. Als ik naar buiten kijk zie ik Noah staan. Ik zwaai en doe het raam open. 'Waarom deed je dat' zeg ik terwijl ik de slaap uit mijn ogen wrijf. 'Gewoon' zegt hij en hij haalt zijn schouders op 'ik wilde picknicken. Ik heb al borden en bestek als jij nou eten meeneemt'. Ik denk snel na en zeg: 'Niet nodig'. Hij kijkt verbaasd. 'Leg dat je straks wel uit'. Ik sluit het raam weer en doe de gordijnen dicht. Snel kleed ik me aan. Het is mooi weer buiten. Ik ren naar beneden pak mijn jas zonder wat te zeggen en ga naar buiten. Noah heeft een tas op zijn rug waar waarschijnlijk het bestek en de borden inzitten. 'Waarom nam je nou geen eten mee' vraagt Noah. 'Nou' begin ik 'als iedereen in de stad mijn naam weet weet iedereen in de stad ook wel dat ik magie heb'. Noah knikt. 'Dan zal ik je zo wat laten zien' zeg ik. Hij knikt weer maar ik zie een niet begrijpende blik in zijn ogen. We gaan weer naar de open plek bij het meer. Het is warm weer dus we zouden in onze kleren kunnen zwemmen. Na een tijdje lopen komen we bij de open plek. Er is gelukkig niemand anders. Bij het meer staan we stil. Noah pakt borden, bekers, bestek en een kleed uit zijn tas. Ik help hem met het uitspreiden van het kleed en even later zitten we in de zon. 'Waarom nam je nou geen eten mee' vraagt Noah ongeduldig. Ik antwoord: 'Ik zal je het laten zien. Wat vind je lekker om te eten'. Noah denkt na en zegt dan: 'Tosti's'. Ik knik. Er staat een stapel borden op het kleed en ik zet ze afzonderlijk van elkaar op het kleed. Dan wijs ik op een bord. Het bord wordt gevuld met tosti's. Noah kijkt me met open mond aan en ik glimlach. Ik wijs op een bord waar een stapel met sandwiches verschijnen. Op een ander bord ziet Noah wraps. Er is een fruitsalade en er zijn eieren met spek. Er zijn cupcakes en ander lekkers. En op het laatste bord verschijnt een hele hoge stapel met soesjes en chocoladesaus. 'En' zeg ik 'wat wil je drinken'. Hier hoeft hij niet zo lang over na te denken. 'Jus d'orange' zegt Noah. Ik knik en wijs met mijn handen op een karaf. Plots zit er jus d'orange in. Zelf vind ik warme choco met kaneel lekker dus de andere karaf wordt daarmee gevuld. Ik pak een eiersandwich en zet mijn tanden erin. Hmmmm dat heb ik wel mooi voor elkaar gekregen. Noah eet een ham kaas tosti. Omdat ik nog niet ontbeten heb heb ik best wel trek. Ik eet een kaas tosti op. Daarna neem ik een hap fruitsalade en een slok warme chocolademelk. Ik eet een wrap en eieren met spek. Dan pak ik een soesje. Wow, dit is zo lekker. Ik pak nog een soesje. Na een halfuurtje zitten we allebei vol. Er zijn nog een paar dingen over. 'Neem jij dat maar mee' zegt Noah 'jij hebt alles gemaakt en bovendien hebben wij thuis genoeg'. Ik knik en er komt een tas tevoorschijn. Ik stop het eten in plastic zakjes en doe die in de tas. Noah geeft me een kus op mijn wang. Ik geef een knuffel. Daarna lopen we allebei een andere kant uit. Naar huis. We draaien allebei nog een keer om. De zon schijnt op zijn glanzende blonde haar. Zijn ogen stralen. Dan draaien we om en lopen we weg.
JE LEEST
Family OUAT (Nederlands)
FanficMilah heeft pleegouders. Haar pleegvader is best aardig en weet nergens vanaf. Haar pleegmoeder is niet zo aardig tegen haar. Milah heeft een gave. Ze heeft magie maar ze heeft het niet onder controle. Haar pleegmoeder heeft ook magie. Milah heeft d...