Bayan Ukala

341 28 17
                                    

SELİN'DEN...

Kahvaltı için sabırsızlanıyordum. En nefret ettiğim öğün kahvaltı olmasına rağmen arabada açlıktan telefonu yiyecektim. Hem ayıp olmaması açısından hemde tanışmak amacıyla bizimle gelen aileyide sofraya davet ettik. Zaten köşk o kadar büyüktü ki yemek odası 3 salonun birleşmesi gibiydi. Hamile kadının adı İnci'ymiş. Kızlarının ise Ela ve Aslı'ymış. Kızları acaip tatlı insanlardı. Ama İnci Hanım için aynı şeyi söylemem. Adeta kendini bizden daha üstün görerek bakıyordu. Eşinden farkı yoktu. Hande o miss gibi kızarmış sosisleri getirdiğinde bir an hayvanca davranmaya başlayıp saldırdım. İnci hanım bir anda yemem! Diye bağırdı. Ece "Neden" diye sorunca sebebini anladık. Bayan ukala (benim düşüncem olarak tam bir ukaladır kendisi) kahvaltıda 5 dakika dolapta 5 dakikada oda sıcaklığında bekletilmiş tuzsuz peynir isteyince ne diyeceğimiz şaşırdık. Hande kadının kalbini kırmamak için " Şey o derecelerde hazırlanmış peynirimiz yok ama biraz donmuş peynirimiz var. Şanslısınızki tuzsuz peynir getirdik yanımızda." Kadın başta kabul etmedi ama oda bizim gibi açıkmıştı. Talihsizler köşkten 200 kilometre uzaktaki otele gideceklermiş ama arabaları arzalanmış. Otelde büfe olur diye düşünmüşler ama buraya geleceklerini tahmin edememişler. Kahvaltıda kendimizi iyice doyurduktan sonra odalarımıza çekildik. Çok geçmeden bayan ukalanın bir çığlığıyla daha irkildik. Kahvaltıda yeni tanıştığımız hakkında hiçbirşey bilmediğimiz bir insan olsa bile üçümüzde başına birşey geldi diye korkarak odalarına koştuk. Meğersem sorun yatağın altından fırlayan fareymiş. "Evet iğrenç hayvanlar olabilirler ama ben olsam kormazdım " diyen Ece'nin hepimiz böceklere ve hayvanlar karşı nasıl bir iğrenme yaşadığını biliyorduk. Bizi tanımasalar bile Ece'nin yüz ifadesinden böceklere karşı neler yapabileceğini anlamış gibilerdir. Kocası Ahmet Bey bizi rahatsız ettikleri için özür diledi. Odalarımıza dönerken herşeyden habersizdik. Masum bir melek gibi o kadının ne kadar sorunlu olacağını bilmeden iyi insanlar olduklarını düşünmeye başladık.

KABUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin