Ben Ece
Bu ailenin (özellikle de bayan ukalanın) bize bu tatili yaşatmayacaklarını düşünüyorduk. Ama yapacak bir şey yoktu. Hiçbirimiz bu aileyi hem de hamile kadınlı bir aileyi kovamazdık kesinlikle. Biz de onlardan olabildiğince uzak durup tatilin keyfini çıkarmak istiyorduk.
Biz bahçede oturup sohbet ederken yanımıza Ela ile Aslı geldi. Selin:
Ne oldu kızlar? Neden geldiniz? diye sorunca Hande onun uyarı amaçlı kolunu sıktı. Selin hatasını anladı ve sorusunu düzelterek:
Merhaba. Buyur gelebilirsiniz yanımıza. Dedi.
Ela: Sağolun fakat biz bir şey isteyecektik. Sizde ıslak mendil var mı?
Hande: Evet sanırım Ece'nin odasında vardı.
Aslı: Ece. Odan müsaitse gidip alabilir miyiz?
Ben de ifadesizce ne yapmaliyım? diye sorar gibi arkadaşlarıma baktım. Bir süre sonra Selin:
Evet müsaittir. Gidip alabilirsiniz. Dedi.
Selin'in bu cevabına Hande'de ben de şaşırdık. Kızlar gülümseyerek odama gitmek üzere köşke gittiler. Onlar gittikten sonra ben:
Selin neden izin verdin! Dedim.
Selin ise: Merak etme. Sadece bir ıslak mendil alıp çıkacaklar. Sorun yok.
Ben ve Hande gulümsemeye çalıştık fakat Selin bile bu dediklerinden şüphe duyuyordu. Sonra kızlar gelip tekrar soru soracakmıscasina bakıştılar.
Hande: Yine bir şey mi isteyeceksiniz. Söyleyebilirsiniz. Çekinmeyin
Aslı: Aslında bir yeri soracaktık. Şeyyy.... buralarda ...ımmm... market var mı? Annemin canı dondurma istedi de. Buzdolabına baktık yoktu.
Ben: Evet yhaa ormandayız bu köşkün etrafı market doludur .😑😕
Hande ve Selin bu cevabıma istemsizce güldüler. Bunu gören kızlar neyse biz sizi meşgul etmeyelim deyip uzaklaştılar.
Selin: Utanmadan bir de bizim buzdolabımızı mı karıştırmışlar. Off bunlar ne içmişler böyle ormanda market arıyorlar? 😧
Hande: Bizim tatilimiz cidden berbat geçecek gibi hissediyorum. Ve bu kızlar düşündüğümüz kadar tatlı değillermiş.
Offf keşke buradan bir araba geçse ve bunları alıp götürse... diye sesli düşündüm. Arkadaşlarımda bana katıldılar. Sonra gun boyu telefonlarımıza gömülerek rahatlamaya çalıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUS
HorrorBelki de inanmayacaksınız ama bu hikâye bazı filmlerdeki gibi gerçek yaşanmış olaylardır. Üç kızın tuttuğu bir günlükten alınmıştır. Sadece insanların hayatı tehlikeye girmesin diye karakterler değiştirilmiştir. Hikâyeye bakarsak; Selin, Hande ve Ec...