KANLI ELLER

264 25 11
                                    

   Ece'dennnn

  Dün yaşanan bodrum katı olayı bizi bayağı yormuştu. Ama kendimi çokta zorlamıyordum bu konular için. Sonuçta tatil için geldik. Belki de şuan "Tatile geldik diyorsunuz fakat tatil ile ilgili bir şey yapmak dışında her şeyi yaptınız 😑" diyorsunuz. O zaman bir de bu yaşadığımızı okuyun.

   Bizim üst katımızda kalan aile, biraz gezmek için dışarı çıkacaklarını ve akşama doğru geleceklerini söylediler. Ben ve kızlar hiçbir şey yokmuş gibi bakıyorduk fakat hepimiz içten içe gülüyorduk. Sonunda yanlız kalabileceğimiz için sevinmiştik. Aile dışarı çıkınca Selin "Hadi birazcık eğlenelim" dedi. Ben ile Hande anında kabul ettik. Çünkü durgun olmak bize göre değildi. Sonra Hande "Peki ne yapalım?" Dedi. Ben ise şöyle bir fikir sundum: Arka tarafta bulunan havuz bayağı büyük. İsterseniz biraz yüzelim. Ne de olsa yaz tatilindeyiz." 

   Kızlar fikrimi onayladılar ve hepimiz odalarımıza cıkıp hazırlandık. Havuzun kenarında tam buluşmuşken ben birden "Kızlarrr! Güneş kremimi unuttum. Sizinkiler yanınızda mı?" Hepimiz birbirimize baktık ve Selin de "Eyvah! Ben de unuttum. Offf güneşte yanınca hepimizin cildi kızarıyor.😣" 

  Hande "Benim odamda var. Ben hemen gidip getireyim." 

Ben: Sen gitme. Ben su içeceğim. Bari mutfağa gitmişken güneş kremini de getiririm.

 Kızlar olur diyince ilk olarak su içmek için mutfağa gittim. Ben su doldururken yukarıdan gülme sesleri geliyordu. Fakat yukarıda kimsenin olmadığına emindim. Belki kızlar bana şaka yapacaklar diye düşünüp onları ifşa etmek için hızlıca yukarı çıktım. Bri yandan yürürken bir yandan da " Ahhh kızlarr! Eğer gülmeseydiniz bana şaka yapmayı başarırdınız." Gibi şeyler diyordum. Sonra tam Hande'nin odasına varmışken birden arkamda bir serinlik hissettim ve aynadan arkama bakınca şok olup çığlık attım. Arkamda kanlı bir el izi vardı. Gerçek kan olduğunu leş gibi gelen kokudan anladım. Sonra arka tarafa bakan pencereden baktım. Bu bir şaka olamazdı çünkü Selin ile Hande havuzun kenarında muhtemelen açık olanpencereden duydukları çığlık sesine telaşlanmış ve yukarı gelmeye hazırlanıyordular. Fakat onlara anlatmasam iyi olurdu. Çünkü zaten kötü olaylar yaşandı. Fakat bugün eğlencemizi bozacak hiçbir şey olmasın. Bu yüzden anlatmayacaktım. Yukarı gelmek üzereydiler. Ben hemen ıslak mendille belimi sildim. Neyseki bikinim vardı yoksa bu leke giysiden asla çıkmazdı. Sonra hemen masanın üstünde bulunan güneş kremini aldım. Kızlar yanıma gelmişlerdi. Hande telaşla " Ne oldu? İyisin değil mi? Neden cığlık attın?" diye ardarda sorular sormaya başladı. Ben ise " Sadece bir böcek gördüm sorun yok." dedim. Selin "Sadece böcek görseydin şuan masanın üstüne çıkmış olman gerekirdi. Gerçekten ne oldu?" Ben " Yalan söylemiyorum ya! Sadece küçük bir böcekti ve zaten uçarak pencereden gitti."

  Kızlar pek inanmamıştı fakat konuyu kapattık. Ben de artık gizemli şeylerin olduğunu farketmiştim. 

  Havuzun yanına tekrar gittik ve güneş kremini sürdük. Sonra klasik olan şakayı yaptı Hande. Tabikide beni HAVUZA ATTI! 😠 Sonra kahkahalarla güldü. Birsüre sonra ben ve Selin de onun gülmesine katıldık ve kahkahalarla güldük. Sonra kızlarda havuza atladı. Beraber uzun süre yüzdük, eğlendik. Sonra bir anda suda dalgalar yüksekleşti. Biz birazcık rahatsız olduk. Birsüre sonra bizim boyumuzu aşan çok büyük bir dalga hepimize çarptı ve ardından bir tane daha. Sonra can havliyle havuzun kenarına doğru yüzmeye başladık. Tam ben ileHande kurtulmuşken Selin'in havuzun ortasında dalgalardan dolayı yüzemediğini gördük. Ben hemen Selin'e doğru yüzdüm ve onu tam yakalamışken Hande ipi attı ve bir elimle ipi bir elimle Selin'i tutmaya başladım. Selin tekkoluyla ileei doğru bizi çekmeye çalışıyor ben ise sadece halatı ve Selin i sıkıca tutmuş ayaklarımı oynatıyordum. Sonra Hande zor da olsa bizi çekmeyi başardı. Kıyıya çıkınca derin bir nefes aldık. Biz havuzdan çıkınca havuzdaki dalgalar durmuştu. Su hareket etmiyordu. Sonra birden Selin endiseyle "Ecee! Belin de kan izi var! Hem de el şeklinde! " Hande de dönüp baktı ve o da görünce telaşlandı. Ben ise neden bu izin belimde çıktığını düşünüyorum. Hem de bugün2 kere olmuşru bu durum. Arkadaşlarıma güneş kremini alırken yaşadığım olayı anlattım. Sonra onlaeındabelinde bu el izinin olduğunu fark ettik. İyice korkmaya başlamıştık. Neydi bu peşimizi bırakmayan lanet durum! Bu bir tatil olamazdı. Böyle bir tatil nerede görülmüştü ki?

KABUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin